Gå till innehåll

Mail ifrån tusk investment (rednine etc)


Recommended Posts

Fick ett mail (eller flera) ifrån Tusk investment angående information om pågående likvidation och jag själv hade superflax med den situationen (uttag 3 dagar innan) men tänkte att det kan vara intressant för andra som hade konto och pengar av några av de microgaming-skins som bara försvann.

 

" We refer to the winding up of the above corporation and provide an update to creditors.

 

Please click here to access the update report.

 

Should you not be able to access the report, please contact us on tusk@ppbadvisory.com and we will provide you with a PDF copy.

 

Regards"

 

Det länkar till en pdf som garanterat är clean men jag är ändå sugen att öppna det på en annan dator och kan säkert copy-pasta information då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag hade 789 dollar på ett konto som gick åt skogen. Skickade också något brev i samband med det för att få tillbaka pengar.

 

Men nu, jag kommer inte ihåg någonting! Hur jag skall kunna påvisa att jag hade pengar inne har jag ingen aning om jag kommer inte ihåg någonting kring uppgifter.

 

Tips någon??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag hade 789 dollar på ett konto som gick åt skogen. Skickade också något brev i samband med det för att få tillbaka pengar.

 

Men nu, jag kommer inte ihåg någonting! Hur jag skall kunna påvisa att jag hade pengar inne har jag ingen aning om jag kommer inte ihåg någonting kring uppgifter.

 

Tips någon??

 

Alltså jag vet inte om någon kommer få något tillbaka, verkar bara som likvidation kanske kan innebära något positivt även om det handlar om 5, 10 eller 15% eller whatever.

 

Hursomhelst, klart det hjälper med info. Skaffa gmail om du inte har det, jag har aldrig tappat bort ett email någonsin. Kan hitta 9 år gamla email utan probz. Investering för framtiden menar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...