Gå till innehåll

Hur tillkallar man floormanager?


pozz2

Recommended Posts

På 24h kan du antingen skriva typ "money $€£ give me donate" etc på högre limits(då kommer de direkt), eller så kan du skriva manager bara(men då brukar de inte alltid dyka upp?! vet inte riktigt hur det fungerar).

 

Annars har vi en b2b-manager här på sajten - han jobbar iofs säkert inte 24/7, men ställ frågan till X. (om jag minns rätt?)

 

* Pill på nick för manager - QoS *

 

* re-pill, lite uppenbart annars - ades ;) *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kallar man på honom?

 

blir så trött på folk som inte kan ta en förlust o sitter o spyr i chatten

 

Spy tillbaka då!

 

tröttsamt...

 

ok att man blir sur o vill strypa personen på bordet men man kan ja ha lite vett o fason.

e absolut ingen gnällkärring (tror ja)men som sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars har vi en b2b-manager här på sajten - han jobbar iofs säkert inte 24/7, men ställ frågan till managerX. (om jag minns rätt?)

Vill bara säga att kontot för managerX inte är aktivt längre och inte ska användas för support ärenden hos B2B.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag erkänner direkt utan omsvep, jag gnäller och hetsar som fan i chaten. Dels för att jag tycker det är jävligt kul och förhoppningsvis för att få folk på tilt. Folk tar tydligen åt sig och hur man kan göra det är för mig en gåta.

 

B2B är förresten tråkigaste stället att hetsa på, sällan man får mothugg och att det spårar ur totalt, tråkigt tycker jag, hur kul har man själv framför datorn i ett par timmar. Antingen beror det på att det är fjuniga 14-åringar från lycksele som inte lärt sig engelska än eller så är det att merparten är tråkiga svenskar i allmänhet som grindar ihjäl sig och inte har tid. Själv missar jag hellre att agera med mina monster på nåt annat bord för att få till en riktigt bra hetsrad och tilta någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...