Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

På tal om ditt citat; tror du namehere att 10/20+ inte vet om hans game till 95%? :D (de som ibland hälsar på på 5/10. Men snittregen på 5/10 är ju i klass med winningkid... katastrofal dvs. O med 10/20 menar jag inte eran gamla nitgrupp aka nanoligan. Slowboy är väl den ända som sticker ut.

 

 

Btw ihasnutz (litet barn aka minibiff), nitradarn lyser EXTREMT starkt åt ditt håll nu för tiden. Jobbigt att du inte blivit bättre på 3 år. Jag hade spelat 3 månader när du kalla mig nit. Pinsamt bro

 

Mvh 2/4 reg som inte slår 5/10+

 

GL name, du verkar ha blivit väldigt mycket vassare på sista tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde ni midstakare printade så pass att ni kunde vara polare utanför borden. :-)

Tror denna konflikt handlar om GTO vs EXPLO. GTO regsen är bittra på EXPLO regsen för att de bara uppnår 5bb/100 medan den senare glassar runt på 10bb/100, får alla brudar och tar ett par dekadenta bordellresor per månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aeee ska man behöva komma tillbaka till krig i DBn efter en magisk helg i södra sverige+köpenhamn? Kom igen grabbar, sprid lite kärlek :h:

 

Förlåt :D svarar inte om jag blir attackerad ännu en gång!

 

Tror denna konflikt handlar om GTO vs EXPLO. GTO regsen är bittra på EXPLO regsen för att de bara uppnår 5bb/100 medan den senare glassar runt på 10bb/100, får alla brudar och tar ett par dekadenta bordellresor per månad.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se så, se så.

 

Mer grind är tanken i Augusti! Skeppat hem Fooled by randomness med. 141 kr på adlibris så då ska den tamefan hem. Är något så kass på att läsa böcker men ska ge den ett ärligt försök, har ju hört om hur pass facit för livet den skall vara.

 

Annars e de inte så mkt o säga! Hade en magisk helg i lund/malmö/köpenhamn. Bjöds på Big slap, dagsfyllor, utgångar o gött häng :D

 

Tillbaka till verkligheten nu, meeeeen kanske ramlar in i en festival tor-lör och nästa lördag. Vi får tse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om ditt citat; tror du namehere att 10/20+ inte vet om hans game till 95%? :D (de som ibland hälsar på på 5/10. Men snittregen på 5/10 är ju i klass med winningkid... katastrofal dvs. O med 10/20 menar jag inte eran gamla nitgrupp aka nanoligan. Slowboy är väl den ända som sticker ut.

 

 

Btw ihasnutz (litet barn aka minibiff), nitradarn lyser EXTREMT starkt åt ditt håll nu för tiden. Jobbigt att du inte blivit bättre på 3 år. Jag hade spelat 3 månader när du kalla mig nit. Pinsamt bro

 

Mvh (ingen sågning till dig Name <3 )

 

 

Haha sticker slowboy ut för att han är bäst där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah era legender :mrgreen:

 

Kom kom vi går in på tredje dagen av katastrofalt extraordinär fylla och sista dagen av festivalen. Torsdagen bjöd på Maskinen, Nause och övernattning ute på vischan i någon by jag aldrig besökt tidigare. Skoj! Var mindre skoj att vid 13, fortfarande berusad, försöka hitta en sittplats på ett överfullt trångt tåg medans vagnarna gungar fram och tillbaka. Fick ta i med min bästa koncentration för att styra loafersen åt rätt håll.

 

Igår gick vi lös till stockholm syndrome o lite andra gödingar. Lyckades med konststycket att bära min gamla gymnasieklasskompis på axlarna (1.90 lång snubbe, men rätt så smal). Fick med mig sällskap hem med, går ej klaga.

 

Kom kom vi ser vad lördagen har att erbjuda! Har f.ö betett mig rätt bra fast ändå grisigt, har verkligen lyckats hitta perfekta fyllor den senaste tiden. Jinx?

 

MvH

Captain Morgan och Pepsi Max ambassadör med en liten hint av citron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah era legender :mrgreen:

 

Kom kom vi går in på tredje dagen av katastrofalt extraordinär fylla och sista dagen av festivalen. Torsdagen bjöd på Maskinen, Nause och övernattning ute på vischan i någon by jag aldrig besökt tidigare. Skoj! Var mindre skoj att vid 13, fortfarande berusad, försöka hitta en sittplats på ett överfullt trångt tåg medans vagnarna gungar fram och tillbaka. Fick ta i med min bästa koncentration för att styra loafersen åt rätt håll.

 

Igår gick vi lös till stockholm syndrome o lite andra gödingar. Lyckades med konststycket att bära min gamla gymnasieklasskompis på axlarna (1.90 lång snubbe, men rätt så smal). Fick med mig sällskap hem med, går ej klaga.

 

Kom kom vi ser vad lördagen har att erbjuda! Har f.ö betett mig rätt bra fast ändå grisigt, har verkligen lyckats hitta perfekta fyllor den senaste tiden. Jinx?

 

MvH

Captain Morgan och Pepsi Max ambassadör med en liten hint av citron

 

Du förstör ju dina gains med allt supande :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhm :(

Gjorde något riktigt skämmigt idag med.. curlade i squat-racket :oops:

 

Pfff... när man har ett eget powerrack hemma kan man curla eller göra vad fan man vill utan att skämmas. T o m svänga till en dragon flag (om man nu har core till det, men det kanske inte är disco nog?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...