Gå till innehåll

Supernova elite - Den brutala vägen.


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

$1529+ stannar jag på för idag. Känns riktigt bra. Hoppas på en jävligt lång upswing nu! Här kommer några händer från dagens spel. Den första, något som jag aldrig varit med om trots miljontals spelade händer, men plötsligt händer det... Nån som sitter på oddsen?

 

PokerStars Hand #99645428624: Tournament #743284695, $57.25+$2.75 USD Hold'em No Limit - Level VII (60/120) - 2013/06/06 16:01:07 CET [2013/06/06 10:01:07 ET]

Table '743284695 1' 10-max Seat #2 is the button

Seat 1: Pjevs66 (2741 in chips)

Seat 2: Displeased (1290 in chips)

Seat 3: 1Crazy_Soul3 (744 in chips)

Seat 4: UkupniKK (1245 in chips)

Seat 5: IVAN987654 (1088 in chips)

Seat 6: superking168 (1234 in chips)

Seat 7: holi33 (1443 in chips)

Seat 9: KvicKiller (2000 in chips)

Seat 10: deep_blue88 (3215 in chips)

Pjevs66: posts the ante 15

Displeased: posts the ante 15

1Crazy_Soul3: posts the ante 15

UkupniKK: posts the ante 15

IVAN987654: posts the ante 15

superking168: posts the ante 15

holi33: posts the ante 15

KvicKiller: posts the ante 15

deep_blue88: posts the ante 15

1Crazy_Soul3: posts small blind 60

UkupniKK: posts big blind 120

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased 5 of Diamonds10 of Spades

IVAN987654: folds

superking168: folds

holi33: folds

KvicKiller: folds

deep_blue88: raises 120 to 240

Pjevs66: calls 240

Displeased: folds

1Crazy_Soul3: folds

UkupniKK: folds

*** FLOP *** 10 of DiamondsKing of DiamondsQueen of Diamonds

deep_blue88: bets 315

Pjevs66: calls 315

*** TURN *** 10 of DiamondsKing of DiamondsQueen of DiamondsJack of Diamonds

deep_blue88: checks

Pjevs66: checks

*** RIVER *** 10 of DiamondsKing of DiamondsQueen of DiamondsJack of DiamondsAce of Diamonds

1Crazy_Soul3 said, "lol"

deep_blue88: bets 855

Pjevs66: calls 855

*** SHOW DOWN ***

deep_blue88: shows 2 of Diamonds2 of Clubs (a Royal Flush)

Pjevs66: shows Jack of ClubsKing of Hearts (a Royal Flush)

deep_blue88 collected 1568 from pot

Pjevs66 collected 1567 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 3135 | Rake 0

Board 10 of DiamondsKing of DiamondsQueen of DiamondsJack of DiamondsAce of Diamonds

Seat 1: Pjevs66 showed Jack of ClubsKing of Hearts and won (1567) with a Royal Flush

Seat 2: Displeased (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: 1Crazy_Soul3 (small blind) folded before Flop

Seat 4: UkupniKK (big blind) folded before Flop

Seat 5: IVAN987654 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: superking168 folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: holi33 folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: KvicKiller folded before Flop (didn't bet)

Seat 10: deep_blue88 showed 2 of Diamonds2 of Clubs and won (1568) with a Royal Flush

 

 

Strax efter drog jag själv in en royal :)

 

 

PokerStars Hand #99646009841: Tournament #743288152, $57.25+$2.75 USD Hold'em No Limit - Level XI (150/300) - 2013/06/06 16:16:45 CET [2013/06/06 10:16:45 ET]

Table '743288152 1' 10-max Seat #3 is the button

Seat 3: deep_blue88 (2801 in chips)

Seat 4: IVAN987654 (2185 in chips)

Seat 6: Displeased (1964 in chips)

Seat 7: KvicKiller (4767 in chips)

Seat 8: UserNTx (2227 in chips)

Seat 9: Frisco119 (1056 in chips)

deep_blue88: posts the ante 40

IVAN987654: posts the ante 40

Displeased: posts the ante 40

KvicKiller: posts the ante 40

UserNTx: posts the ante 40

Frisco119: posts the ante 40

IVAN987654: posts small blind 150

Displeased: posts big blind 300

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased King of DiamondsKing of Hearts

KvicKiller: raises 4427 to 4727 and is all-in

UserNTx: folds

Frisco119: folds

deep_blue88: folds

IVAN987654: folds

Displeased: calls 1624 and is all-in

Uncalled bet (2803) returned to KvicKiller

*** FLOP *** 8 of SpadesQueen of Diamonds10 of Diamonds

*** TURN *** 8 of SpadesQueen of Diamonds10 of DiamondsJack of Diamonds

*** RIVER *** 8 of SpadesQueen of Diamonds10 of DiamondsJack of DiamondsAce of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

Displeased: shows King of DiamondsKing of Hearts (a Royal Flush)

KvicKiller: shows 3 of Hearts9 of Spades (a straight, Eight to Queen)

Displeased collected 4238 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 4238 | Rake 0

Board 8 of SpadesQueen of Diamonds10 of DiamondsJack of DiamondsAce of Diamonds

Seat 3: deep_blue88 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: IVAN987654 (small blind) folded before Flop

Seat 6: Displeased (big blind) showed King of DiamondsKing of Hearts and won (4238) with a Royal Flush

Seat 7: KvicKiller showed 3 of Hearts9 of Spades and lost with a straight, Eight to Queen

Seat 8: UserNTx folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Frisco119 folded before Flop (didn't bet)

 

 

Så avslutar vi med en sinnessjuk hand som är så sinnessjukt dåligt spelad men ändå belönad....

 

 

 

PokerStars Hand #99668759973: Tournament #743504295, $95.86+$4.14 USD Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 2013/06/07 0:19:34 CET [2013/06/06 18:19:34 ET]

Table '743504295 1' 10-max Seat #1 is the button

Seat 1: horvyjoe (1680 in chips)

Seat 2: zoraleonas (1295 in chips)

Seat 3: Sunny220v (1590 in chips)

Seat 4: Thrash370 (1850 in chips)

Seat 5: Drogbaaaaaaa (1455 in chips)

Seat 6: Displeased (1618 in chips)

Seat 7: Frisco119 (1392 in chips)

Seat 8: knifefish8 (1405 in chips)

Seat 9: Xabi Torrez (1440 in chips)

Seat 10: vinnkels (1275 in chips)

zoraleonas: posts small blind 25

Sunny220v: posts big blind 50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased Ace of SpadesAce of Hearts

Thrash370: folds

Drogbaaaaaaa: folds

Displeased: raises 100 to 150

Frisco119: folds

knifefish8: folds

Xabi Torrez: folds

vinnkels: calls 150

horvyjoe: folds

zoraleonas: calls 125

Sunny220v: folds

*** FLOP *** Jack of Clubs4 of Diamonds6 of Spades

zoraleonas: checks

Displeased: bets 300

vinnkels: calls 300

zoraleonas: calls 300

*** TURN *** Jack of Clubs4 of Diamonds6 of SpadesQueen of Clubs

zoraleonas: bets 845 and is all-in

Displeased: raises 323 to 1168 and is all-in

vinnkels: calls 825 and is all-in

Uncalled bet (323) returned to Displeased

*** RIVER *** Jack of Clubs4 of Diamonds6 of SpadesQueen of ClubsKing of Clubs

*** SHOW DOWN ***

zoraleonas: shows Queen of SpadesKing of Spades (two pair, Kings and Queens)

Displeased: shows Ace of SpadesAce of Hearts (a pair of Aces)

zoraleonas collected 40 from side pot

vinnkels: shows Ace of DiamondsAce of Clubs (a pair of Aces)

zoraleonas collected 3875 from main pot

vinnkels finished the tournament in 10th place

*** SUMMARY ***

Total pot 3915 Main pot 3875. Side pot 40. | Rake 0

Board Jack of Clubs4 of Diamonds6 of SpadesQueen of ClubsKing of Clubs

Seat 1: horvyjoe (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: zoraleonas (small blind) showed Queen of SpadesKing of Spades and won (3915) with two pair, Kings and Queens

Seat 3: Sunny220v (big blind) folded before Flop

Seat 4: Thrash370 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: Drogbaaaaaaa folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: Displeased showed Ace of SpadesAce of Hearts and lost with a pair of Aces

Seat 7: Frisco119 folded before Flop (didn't bet)

Seat 8: knifefish8 folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Xabi Torrez folded before Flop (didn't bet)

Seat 10: vinnkels showed Ace of DiamondsAce of Clubs and lost with a pair of Aces

 

 

I morgon är det semifinaler i Roland Garros! Det ena mötet intressantare än det andra, Djokovic-Nadal. Kommer nog bli en fantastiskt bra match! Min gissning är att det blir en stenhård 5-settare som slutar något i stil med 10-8 i avgörande. Tror (och hoppas) faktiskt Djonken drar det längsta strået.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat skriva ett inlägg här ett par gånger men till slut raderat det före post varje gång då jag tycker det har blivit sån otrevlig ton hur jag än vrider på det men here goes. :) I en sån här challenge, hur orkar du sitta och vara så emotionellt investerad i varje dagsresultat? SNGs är extremt statiskt, och DoNs är ju extremt mycket så. Att varje dag glädja sig/bli ledsen över ett dagsresultat känns så jävla onödigt även om jag förstår att det är human nature. Jag kan förstå att folk har svårt att släppa känslorna om du t.ex. grindar cash/mtts där en hand kan definera 12h-sessionen one way or the other, men du är volymgrinder och det är det du har valt att vara.

 

När du vet att du måste spela XX(X?) sngs per dag och jag vill inte ens tänka på hur många totalt för att nå SNE; är det verkligen värt att hänga upp sig på en jävla utdragning?

 

Mvh vill väl :), gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat skriva ett inlägg här ett par gånger men till slut raderat det före post varje gång då jag tycker det har blivit sån otrevlig ton hur jag än vrider på det men here goes. :) I en sån här challenge, hur orkar du sitta och vara så emotionellt investerad i varje dagsresultat? SNGs är extremt statiskt, och DoNs är ju extremt mycket så. Att varje dag glädja sig/bli ledsen över ett dagsresultat känns så jävla onödigt även om jag förstår att det är human nature. Jag kan förstå att folk har svårt att släppa känslorna om du t.ex. grindar cash/mtts där en hand kan definera 12h-sessionen one way or the other, men du är volymgrinder och det är det du har valt att vara.

 

När du vet att du måste spela XX(X?) sngs per dag och jag vill inte ens tänka på hur många totalt för att nå SNE; är det verkligen värt att hänga upp sig på en jävla utdragning?

 

Mvh vill väl :), gl

 

 

När dagsresultatet varit negativt 28 av de 30 senaste dagarna är det väl inte så jävla konstigt att bli glad när man haft en riktigt bra dag? Kan ju vara början på ett trendbrott detta. Hänger inte direkt upp mig på utdragningar för det händer hela tiden men just denna var ju något utöver det vanliga. Men ok, ska försöka skriva mycket mindre emotionellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När dagsresultatet varit negativt 28 av de 30 senaste dagarna är det väl inte så jävla konstigt att bli glad när man haft en riktigt bra dag? Kan ju vara början på ett trendbrott detta. Hänger inte direkt upp mig på utdragningar för det händer hela tiden men just denna var ju något utöver det vanliga. Men ok, ska försöka skriva mycket mindre emotionellt.

 

Känns som det landade lite fel, jag tycker det är skitkul att läsa när folk skriver emotionellt! Däremot tror jag det skulle underlätta för dig i din challenge om du "zoomade ut" lite istället för att fokusera på smågrejer med tanke på att det är en helt sjuk challenge och varje mentalt övertag du kan skaffa dig kommer att underlätta enormt. Absolut ska man vara glad och rida vinden efter en bra dag, hoppas det fortsätter så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När dagsresultatet varit negativt 28 av de 30 senaste dagarna är det väl inte så jävla konstigt att bli glad när man haft en riktigt bra dag? Kan ju vara början på ett trendbrott detta. Hänger inte direkt upp mig på utdragningar för det händer hela tiden men just denna var ju något utöver det vanliga. Men ok, ska försöka skriva mycket mindre emotionellt.

 

Skriv emetionellt du, poker är emotionellt, ska vara kul att vinna (;

 

Jag är mycket mer intresserad av hur du tänker när du tre-exar pre i AA-handen? Känns ungefär lika illa som fiskens float-donk med KQ mtp hur mycket oftare situationen uppstår..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv emetionellt du, poker är emotionellt, ska vara kul att vinna (;

 

Jag är mycket mer intresserad av hur du tänker när du tre-exar pre i AA-handen? Känns ungefär lika illa som fiskens float-donk med KQ mtp hur mycket oftare situationen uppstår..

 

3x på låga blinds i ett spel fullt av fisk där blinds höjs var 3:e min och det gäller att få in så mycket deg som möjligt varje gång man är involverad i en hand är lika dåligt som KQ snubbens spel?

 

Har tyvärr ingen vettig kommentar till detta :(

 

Borde jag bettat 125,5 istället eller 135,5? Ja, nu inser jag att det är en fullständig katatrof att höja till 150...

 

Allvarligt... Höjer jag till 100 blir det ju lätt 5 syn och det är ju inte precis optimalt. Hela detta jävla downswing började i samma veva som jag lyssnade på er forumare och justerade mina bets och började betta löjliga 2.1-2.2x som ger 0 respekt och gör att det går att sno blinds 0 gånger i månaden och nu när jag återgått till mitt eget spel som alltid varit vinnande är det tydligen efterblivet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I morgon är det semifinaler i Roland Garros! Det ena mötet intressantare än det andra, Djokovic-Nadal. Kommer nog bli en fantastiskt bra match! Min gissning är att det blir en stenhård 5-settare som slutar något i stil med 10-8 i avgörande.

 

9-7 då :) Haha! Fan så synd att det blev Nadal som vann, speciellt när Ferrer vann sin semi. Finalen kommer ju tyvärr bli en slakt som heter duga. Missade tyvärr sista set i Nadals match men kollade nyss repris, vilken fantastiskt bra match det var! Är dyng jävla full efter polarens 30-års fest så det blir inget spel ikväll men ska försöka komma upp ur sängen imorrn vilket blir svårt... VPP statusen ligger till på det vis att jag måste i nuläget ha in 4018 vpp/dag i år för att klara SNE. Kommer givetvis inte att gå om jag fortsätter att förlora 20k/mån men nu har jag iaf 2 vinstdagar i ryggen och jag känner att jag är på rätt väg. I November får det inte vara mycket över 5k vpp att spela in. Jag fixar lätt monstergrind nov-dec men att hålla nere vpp's tills dess under sommaren blir svårare men jag har varit duktig de 2 senaste veckorna och iprincip följt schemat som en fanatiker. Fan va mycket text det blir bara för att man druckit massa öl då.. Allt blir iaf mycket klarare då... Nu ska jag avnjuta resterande Boston-Pittsburgh sen blir det sömn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3x på låga blinds i ett spel fullt av fisk där blinds höjs var 3:e min och det gäller att få in så mycket deg som möjligt varje gång man är involverad i en hand är lika dåligt som KQ snubbens spel?

 

Har tyvärr ingen vettig kommentar till detta :(

 

Borde jag bettat 125,5 istället eller 135,5? Ja, nu inser jag att det är en fullständig katatrof att höja till 150...

 

Allvarligt... Höjer jag till 100 blir det ju lätt 5 syn och det är ju inte precis optimalt. Hela detta jävla downswing började i samma veva som jag lyssnade på er forumare och justerade mina bets och började betta löjliga 2.1-2.2x som ger 0 respekt och gör att det går att sno blinds 0 gånger i månaden och nu när jag återgått till mitt eget spel som alltid varit vinnande är det tydligen efterblivet...

 

Gillar dagboken och följer den, men seriöst vad hände här?

Börjar med att "håna" duktiga spelare som Operton och gibbssons råd, för att sen fortsätta med att beskylla din downswing på forumiter som ger dig feedback och tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3x på låga blinds i ett spel fullt av fisk där blinds höjs var 3:e min och det gäller att få in så mycket deg som möjligt varje gång man är involverad i en hand är lika dåligt som KQ snubbens spel?

 

Har tyvärr ingen vettig kommentar till detta :(

 

Borde jag bettat 125,5 istället eller 135,5? Ja, nu inser jag att det är en fullständig katatrof att höja till 150...

 

Allvarligt... Höjer jag till 100 blir det ju lätt 5 syn och det är ju inte precis optimalt. Hela detta jävla downswing började i samma veva som jag lyssnade på er forumare och justerade mina bets och började betta löjliga 2.1-2.2x som ger 0 respekt och gör att det går att sno blinds 0 gånger i månaden och nu när jag återgått till mitt eget spel som alltid varit vinnande är det tydligen efterblivet...

 

Fem syn med din superstarka range o 15-40bb stackar låter väl inte helt fel? Kanske finns läcker i ditt postflopspel i multiway-potter? Inget matte-argument att öppna större pga spelformen då iaf utan det handlar bara om "respekt"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fem syn med din superstarka range o 15-40bb stackar låter väl inte helt fel? Kanske finns läcker i ditt postflopspel i multiway-potter? Inget matte-argument att öppna större pga spelformen då iaf utan det handlar bara om "respekt"?

 

Man vill hellre kunna stjäla obehindrat framför att få max värde på sina bra händer. Självklart hamnar man i verkligheten nånstans mittemellan, men att ha 4-5 synar varje gång du raisar är inget man vill uppnå. Man kommer få oerhört svårt att fortsätta flopspelet när man vet att det finns 5 spelare med ganska breda ranger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte att det är så himla dåligt att spela 150 med hela sin range där iom att ingen har mindre än 25 bb stack. Hade själv spelat 100 som standard. Måste dock vara rätt sjukt värde om utg+2 raise får 4-5 syn i genomsnitt, hade definitivt kunnat tänka mig att spela 150 då med mina starka händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Promillehalten när mina 2 senaste inlägg skrevs var skyhög. Inte min avsikt att håna någon iaf. Det bästa är kanske att variera lite och se vad som funkar bäst för mig i längden.

 

4 raka +dagar bakom mig nu så jag har kommit på rätt kurs igen. Slog nytt rekord idag tror jag i inspelade vpp's, 4602 styck så jag är ganska mör nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur går det?

 

Uppåtgående trend! Men fortfarande iskall på fifty50s så jag har gjort ett miljöombyte och spelar mestadels mtt-sng's nu. Efter min dåliga rusch har jag tvingats ner i nivå vilket inneburit att jag inte haft en chans att hänga med i VPP-racet men jag gör så gott jag kan och det är långt ifrån kört. Just nu krävs 4134 VPP/dag för SNE. I morgon tar jag ledigt för midsommarfirande sen är det bara att nöta på igen!

 

Trevlig midsommar gott folk 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste tråden jag läst på länge. Förövrigt kan en sån här challenge bara sluta på två sätt:

 

1) Du ger upp, vilket du inte verkar vara så sugen på

 

2) Du kommer sitta med typ 40 timmar och 16000 poäng kvar. Snacka om maraton-session.

 

Med en timme kvar bestämmer du dig sedan för att "vaska", köpa in dig på det 60-tal SNGs du behöver. Det är då datorn brakar ihop. Du springer i panik och lånar din flickväns laptop. Försöker installera mjukvaran, men installationen stannar på 99%. Du ringer upp supporten och frågar om du får köpa in dig på några SNGs via telefon. De förstår inte vad du menar och lägger på.

 

Dina polare har just öppnat skumpan och är redo att fira in det nya året då du plötsligt kommer in i klienten. 5, 4, 3.. kameran zoomar ut från din svettiga panna och vänder upp mot himlen. Raketer börjar avfyras från alla håll och kanter. Vi vet inte om du hann. Det vet vi om ett halvår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Festen drar inte igång förrän vid 16 och jag är uppe tidigt så det får bli midsommarpoker några timmar nu.

 

 

 

Sjukaste tråden jag läst på länge. Förövrigt kan en sån här challenge bara sluta på två sätt:

 

1) Du ger upp, vilket du inte verkar vara så sugen på

 

2) Du kommer sitta med typ 40 timmar och 16000 poäng kvar. Snacka om maraton-session.

 

Med en timme kvar bestämmer du dig sedan för att "vaska", köpa in dig på det 60-tal SNGs du behöver. Det är då datorn brakar ihop. Du springer i panik och lånar din flickväns laptop. Försöker installera mjukvaran, men installationen stannar på 99%. Du ringer upp supporten och frågar om du får köpa in dig på några SNGs via telefon. De förstår inte vad du menar och lägger på.

 

Dina polare har just öppnat skumpan och är redo att fira in det nya året då du plötsligt kommer in i klienten. 5, 4, 3.. kameran zoomar ut från din svettiga panna och vänder upp mot himlen. Raketer börjar avfyras från alla håll och kanter. Vi vet inte om du hann. Det vet vi om ett halvår.

 

 

Haha då är nog alternativ 1 bra mycket mer troligt eftersom mjukvaran redan är installerad på fv's dator :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken!

 

Idag har jag varit ihärdig och spelat poker i 12 timmar så nu är jag som en hängmörad köttbit. Mitt miljöombyte har gjort mig gott och jag fortsätter att dominera på 18-180 player sng's. 5231 VPP inspelade och $2283+ trots en horribel sista timme så det är kanon. Min graf för mtt-sng över 15600 spel ser ut såhär, så rent spontant känns det som att det är lite av min grej:

 

b58374.jpg

 

 

Lite övrig stats från mtt-sng's:

 

Av Profit: 2,2 $

Av Stake: 22,15 $

Av ROI: 9,1%

Profit: 34 332 $

ITM%: 22,4%

Max Losing Streak: 36 (TILT!!!)

Max Winning Streak: 3 (NICE!!!)

 

 

Handanalys, 18-player på bubbla. Jag har inte spelat mtt-sngs på ett tag och spelet på bubblan har blivit brutalt mycket aggressivare bland de som har mellanstackar. Maltesen som ställer in mot mig är en 24/7 grinder som är ok och vet oftast vad han sysslar med och detta move i liknande situationer kommer gång på gång så jag får helt enkelt ta på mig att det var uselt av mig att göra en liten höjning när jag vet att det kommer en all-in från honom 3 av 4 gånger där. Men då är frågan, vad göra istället? Med min stack har jag en topp 2 plats garanterad vilket ger $400 eller $300 så jag drar inte gärna all-in med skit för att falla ner till 3500 marker. Vill heller inte släppa kommandot till honom så att han dominerar bordet fullständigt och snor blinds som han vill av både småstackarna och mig... Hur spelar ni mot en sån kille på bubblan som är helt orädd trots att det finns 3 småstackar på bordet med 5 spelare kvar? Sen undrar jag även vad ni spontant tycker om denna strategin att vara beredd att satsa allt för att få ett så bra utgångsläge som möjligt i hu och ignorera att man också kommer 5:a betydligt oftare. Jag har funderat mycket på detta senaste dagarna och kommit fram till att jag inte är någon fan av det. Enligt mig måste det vara mycket mer profitabelt att "safea" lite mer och plocka hem många 2:a och 3:e platser men ändå ha god chans på 1:a plats då blinds oftast är så höga att hu-spelet blir lotteri. Tankar kring det?

 

 

 

 

PokerStars Hand #100479898009: Tournament #751418687, $55.56+$4.44 USD Hold'em No Limit - Level IX (200/400) - 2013/06/24 0:56:32 CET [2013/06/23 18:56:32 ET]

Table '751418687 2' 9-max Seat #3 is the button

Seat 2: zzcantwinzz (740 in chips)

Seat 3: Displeased (12470 in chips)

Seat 4: danh's89 (3164 in chips)

Seat 5: MaStR0_N1cK (8961 in chips)

Seat 6: medo29 (1665 in chips)

zzcantwinzz: posts the ante 25

Displeased: posts the ante 25

danh's89: posts the ante 25

MaStR0_N1cK: posts the ante 25

medo29: posts the ante 25

danh's89: posts small blind 200

MaStR0_N1cK: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased 3 of Hearts6 of Spades

medo29: folds

zzcantwinzz: folds

Displeased: raises 480 to 880

danh's89: folds

MaStR0_N1cK: raises 8056 to 8936 and is all-in

Displeased: folds

Uncalled bet (8056) returned to MaStR0_N1cK

MaStR0_N1cK collected 2085 from pot

MaStR0_N1cK: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot 2085 | Rake 0

Seat 2: zzcantwinzz folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Displeased (button) folded before Flop

Seat 4: danh's89 (small blind) folded before Flop

Seat 5: MaStR0_N1cK (big blind) collected (2085)

Seat 6: medo29 folded before Flop (didn't bet)

 

 

När jag tittar igenom handen igen tycker jag faktiskt att hans move är helt efterblivet... Visst han kan ha rockets men med tanke på hur ofta han gör det i samma läge är det mest troligt att han inte har det.

 

Idag börjar Wimbledon btw, fan va kul ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...