Gå till innehåll

Uttag Nekad?


gochart

Recommended Posts

Tjabba!

 

Det är nämligen såhär att jag försöker ta ut mina pengar från FTP jag gjorde en lokal banköverföring men den blev nekad och såhär står det:

 

Din uttagsbegäran har blivit nekad. Gå igenom dina kontouppgifter och kontrollera att de överensstämmer med den information som företaget som behandlar dina betalningar har om dig. Du kan rätta till dina personliga uppgifter och försöka igen. Om du inte lyckas då heller, kan du pröva med några av de andra metoderna att ta ut pengar.

 

Sen 5 minuter senare försökte jag logga in på mitt konto då står det att användarnamnet/lösenordet är felaktigt, tycker det var lite skumt då jag var inne 1h innan jag fick mailet och då funkade allt som det skulle. Får ett nytt lösenord och det funkar inte heller och då antar jag att dom har låst kontot men jag har inte fått något mail angående att jag inte överhuvud taget kommer in på kontot, uppskattas snabb hjälp då det berör sig om en del pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen situationen. Var i en liknande sits när jag var tvungen att verifiera kontot under en uttagsprocess. Då stod det också att lösenordet/användarnamnet var felaktigt, när det egentligen handlade om att de låst kontot temporärt. Detta skedde för par månader sen, så saker och ting kan ju ha förändrats.

 

Troligtvis inget att oroa sig över. Maila och ha tålamod bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
  • 5 weeks later...

Samma här och väldigt konstigt då jag har konto på PS och jag har länkat dessa med varandra.

Får heller inget svar på mail och kan inte logga in.

Skräp sida.

 

Sätter man in pengar så vill man väl kunna spela då eller har jag fel?

Dom borde väl kunna prata med storebror PS om konto uppgifter.

Är det ingen Full Tilt som är reggad här så att man kan få lite respons?

 

//Shark gap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här och väldigt konstigt då jag har konto på PS och jag har länkat dessa med varandra.

Får heller inget svar på mail och kan inte logga in.

Skräp sida.

 

Sätter man in pengar så vill man väl kunna spela då eller har jag fel?

Dom borde väl kunna prata med storebror PS om konto uppgifter.

Är det ingen Full Tilt som är reggad här så att man kan få lite respons?

 

//Shark gap

 

Fick du seriös inget mail om varför du inte kan logga in? Jag tvivlar starkt på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle jag ljuga om det?

Seriöst. Jag blir bara irriterad när man skapar konto och dom stänger kontot och efter några dagar kräver id kort m.m som iofs är vettigt i dagens cyper rymd men att inte informera om detta tydligt nog tycker jag är ett skämt.Varför skulle jag ge dom pengar som jag ej kan använda då jag vill använda dom?

 

Dom är livrädda för yttligare skandaler på denna sajt(FT Black friday) eller?

För övrigt fortfarande inget mail...(3 dygn). SKANDAL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också haft det struligt med uttag från Full Tilt (sen det återöpnnade). De menade på att jag inte spelat/omsatt tillräckligt efter att jag frågat varför uttaget nekades två ggr. Jag hade satt in $500 och haft minst det tre-dubbla totalt i cg-potter under kvällen jag spelade. Tiltade loss som fan på detta och mina 1100 förvandlades lyckligtvis till ca $2500 och uttaget beviljades dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Sicka idioter, samma för mig nu har länkat och skickat pengar mellan stars och fulltilt och spelat för dem, sen satte jag även in ca 1k$ utan problem från visat men nu när jag ska casha ut pengarna så står det att du måste verifiera ditt konto med bild på ID/Pass samt visa en bild på en räkning så att adressen stämmer!

så nu är mitt konto låst tills dem har kollat igenom uppgifterna.

har aldrig varit problem innan stars tog över fulltilt, men nu har jag precis skickat in allt så ska se hur lång tid detta tar :(

 

dem skriver att det är för säkerheten, är det bara jag som tycker att dem ska kräva det istället vid första insättningen? då är det då fan inga problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicka idioter, samma för mig nu har länkat och skickat pengar mellan stars och fulltilt och spelat för dem, sen satte jag även in ca 1k$ utan problem från visat men nu när jag ska casha ut pengarna så står det att du måste verifiera ditt konto med bild på ID/Pass samt visa en bild på en räkning så att adressen stämmer!

så nu är mitt konto låst tills dem har kollat igenom uppgifterna.

har aldrig varit problem innan stars tog över fulltilt, men nu har jag precis skickat in allt så ska se hur lång tid detta tar :(

 

dem skriver att det är för säkerheten, är det bara jag som tycker att dem ska kräva det istället vid första insättningen? då är det då fan inga problem!

 

Helt normalt o c h bra.. säkerheten till för spelarna med!

 

ingen biggi...maila pass och dyl..går fort typ en dag max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jojo jag har inga problem med det, men tycker om man kan länka mellan stars och fulltilt att det är redan veriferat då?

samt att är det för säkerheten tycker du inte dem borde kräva det vid första insättningen istället då?

 

jodå..en viss poäng där men ändå ok att dom är nogranna vid utbetalning

 

om dom skulle kräva direkt skulle folk klaga ändå---eller m e r

 

nu behöver bara " vinnarna " skicka..dom som gular slipper ( typ 70 % )

 

alltså bra för oss--- fisk som bara provar kanske inte gör det annars

 

om nån vill prova att lira och förlorar slipper..en som vinner måste...

 

verkar ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jodå..en viss poäng där men ändå ok att dom är nogranna vid utbetalning

 

om dom skulle kräva direkt skulle folk klaga ändå---

 

nu behöver bara " vinnarna " skicka..dom som gular slipper ( typ 70 % )

 

alltså bra för oss--- fisk som bara provar kanske inte gör det annars

 

hehe håller väl med dig iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...