Gå till innehåll

Pokerforum Innebandy


Poddna

Recommended Posts

med trådar som: http://forumserver.twoplustwo.com/19/high-stakes-pl-nl/hacker-able-disconnect-will-1316970/ rekommenderar jag att du är försiktig med att skriva ut skypenick och inte adda allt för många okända särskilt som du spelar ganska högt. men kul initiativ, hade man vart skåning så hade det varit kul.

 

Ska tänk på det!

Ni kan höra av er via PM eller här i tråden istället!

Synd att det är lite långt att pendla för din del, hade varit kul om du var med!

 

Intresserad!

Hur är kvalitén på spelet i Korpen? Var körs matcherna?

 

Är man bra för att inte ha spelat alls eller har spelat tidigare i sina undomsår platsar man nog. Det finns olika divisioner och vi kommer börja i den lägsta.

 

Matcherna spelas på Victoriastadion i Lund.

 

Adress:

Lovisastigen 2-4

222 41 LUND

 

Låter riktigt kul, synd att man bor på fel ställe bara. :(

 

Lite väl långt från Karlstad ja :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska tänk på det!

Är man bra för att inte ha spelat alls eller har spelat tidigare i sina undomsår platsar man nog. Det finns olika divisioner och vi kommer börja i den lägsta.

 

Matcherna spelas på Victoriastadion i Lund.

 

Adress:

Lovisastigen 2-4

222 41 LUND

 

Lirar på hobbynivå ett par dar i veckan så jag bör nog klara cutten även om jag är sjukt långsam så brukar det bli några baljor. Viktoriahallen har jag koll på, där har jag lirat förr.

 

Man kunde ju bokat ett par timmar med intresserade och lirat lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intresserad!

Hur är kvalitén på spelet i Korpen? Var körs matcherna?

 

Finns tre divisioner korpen i norrbotten och det borde väl inte skilja sig nämnvärt från Lund (har spelat i alla, främst 2an dock):

 

Division 1 elit: Toppen är gamla elitspelare och botten är folk som dominerade på idrotten i skolan typ.

Division 2: Spring-glada spelare med lite sämre/dålig bollkontroll.

Division 3: Folk utan vare sig kondition eller bollkontroll, tänk lastbilschauförrer som har startat lag.

 

Synd att det inte var i Luleå, då hade jag gärna lirat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

poddna, kommer ni bara lira matcher eller kommer ni hyra lokal någon gång då å då ? jag är tung av mig men har lirat korpen i 3-4år (innebandy) och spelar innebandy på skoj 1dag i veckan, så behövs det lirare hade jag kunnat ställa upp.. har ni målis btw ?

 

Blir det stort intresse kring det hela ska jag kolla upp möjligheterna att hyra lokal. Borde inte vara några problem att få någon tid mitt på dagen kan man tycka.

 

Tyvärr spelas det utan målvakt! Det är småmål med fyra utespelare + avbytare. Tror det blir lagom med runt åtta pers i laget och vi är fem hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner heller ingen, men är också intresserad. Låter skoj! Lirar med ett lag i malmö också (precis vunnit serien 8-) ) så krockar inte matcherna är jag på, men har för mig det är mycket kvällsmatcher på vardagar i denna serie? Bor väldigt nära victoriastadion så där är det inga problem.

 

Ganska allround, men lirar back just för tillfället pga bristande kondis:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...