Gå till innehåll

Poker-SM 2013 - Svenska Mästerskapen Online


Anref

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi har haft problem med uppdateringen av rankingen, men håller på att jobba på problemet. Förhoppningsvis ska det lösa sig under morgondagen. Topp tio på rankingen är för tillfället:

 

Plats / Spelare / Poäng

1 Pokamastah1 20

1 Tornie 20

3 aimcall 18

3 mysmacke 18

5 muipo 16

5 Pkall 16

7 Igor_Armas 15

7 tjejo 15

9 l4x3r 14

9 Malaren 14

 

Med vänliga hälsningar,

 

Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har haft problem med uppdateringen av rankingen, men håller på att jobba på problemet. Förhoppningsvis ska det lösa sig under morgondagen. Topp tio på rankingen är för tillfället:

 

Plats / Spelare / Poäng

1 Pokamastah1 20

1 Tornie 20

3 aimcall 18

3 mysmacke 18

5 muipo 16

5 Pkall 16

7 Igor_Armas 15

7 tjejo 15

9 l4x3r 14

9 Malaren 14

 

Med vänliga hälsningar,

 

Fredrik

 

 

Kan vi få en topp 20 update innan kvällens NLH/PLO mixed? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått någon rapport tidigare om detta, vilka satelliter är det fråga om? Till vilket event?

 

 

Varför redigerat så det ser ut som jag skrivit detta???

 

Men om jag ska svara på frågan så kunde iaf jag inte registrera mig till texas/omaha 3,30 super turbo då kom det upp text att endast kvinnor fick delta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pokerstars_Fredrik!

 

Såg rankinglistan på eran hemsida och scrollade ner till mitt nick (Bawghert77) såg att jag stog på 10 poäng, det borde inte stämma då jag kom på plats 10 i mörkpokern som var 6 max vilket borde ge 10 poäng? Jag cashade även i något av dom första eventen tror jag kom 24, vilket borde ge 5 eller 3 poängen? Har jag missuppfattat något eller har ni missat något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Rankinglistan ska nu vara uppdaterad och fungerar från och med i eftermiddag (24/4).

 

/Jens

 

Hej,

 

Rankinglistan verkar fortfarande inte stämma för min del, Jag kom på plats 23 i event 1 (6 max), och så kom jag 10 i PL Draw vilket också var 6 max. Det borde ge mig 15 poäng men jag står fortfarande på 10... nick Bawghert77.

 

Jag hoppas jag har missuppfattat poängsystemet annars kan det ju vara hur många som helst som har fel antal poäng? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyhet!

 

Det verkar som våra marknadsförare har blivit yra, för de har satt upp tre frirullar till Highroller-eventen!

 

En VIP frirulle ikväll (April 25 kl. 21) som är öppen för alla spelare med statusen Platinum+ eller högre. Hela FEM biljetter i prispotten! (Turnering 723787402, tillsammans med de andra SM-turneringarna).

 

Imorgon en öppen frirulle med TVÅ biljetter till PLO Highrollereventet. (Turnering 723786517, April 26 kl. 20:15)

 

I övermorgon ytterligare en öppen frirulle med TVÅ biljetter, denna gång till NLH Highrollereventet. (Turnering 723786214, April 27 kl. 19:15).

 

Snacka om extravärde för en chans att spela en liten turnering om stora summor!

 

Lycka till!

 

Med vänliga hälsningar,

 

Fredrik

PokerStars Poker Room Management

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyhet!

 

Det verkar som våra marknadsförare har blivit yra, för de har satt upp tre frirullar till Highroller-eventen!

 

En VIP frirulle ikväll (April 25 kl. 21) som är öppen för alla spelare med statusen Platinum+ eller högre. Hela FEM biljetter i prispotten! (Turnering 723787402, tillsammans med de andra SM-turneringarna).

 

Imorgon en öppen frirulle med TVÅ biljetter till PLO Highrollereventet. (Turnering 723786517, April 26 kl. 20:15)

 

I övermorgon ytterligare en öppen frirulle med TVÅ biljetter, denna gång till NLH Highrollereventet. (Turnering 723786214, April 27 kl. 19:15).

 

Snacka om extravärde för en chans att spela en liten turnering om stora summor!

 

Lycka till!

 

Med vänliga hälsningar,

 

Fredrik

PokerStars Poker Room Management

 

Trrvligt initiativ. .

Är de öppna öppna för alla eller bara för svenskar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Rankinglistan verkar fortfarande inte stämma för min del, Jag kom på plats 23 i event 1 (6 max), och så kom jag 10 i PL Draw vilket också var 6 max. Det borde ge mig 15 poäng men jag står fortfarande på 10... nick Bawghert77.

 

Jag hoppas jag har missuppfattat poängsystemet annars kan det ju vara hur många som helst som har fel antal poäng? :roll:

 

 

Hej,

 

Efter många om och men så har vi nu fått till rankinglistan, Bawghert77 du har 16 poäng.

 

Vad ni andra har kan ni se här, http://www.pokerstars.eu/poker/promotions/swedish-online-championship/player-of-the-series/?source=1057738

 

Hälsningar,

Jens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om Aftonbladets 11$ turre räknas som eventbiljetter eller som vanliga?

Är redan inkvalad så om det räknas som eventbiljett får man ju inget :(

 

Om du redan är registrerad får du en Poker-SM biljett. Vad vi gör med värdet av oanvända "Poker-SM Online $215" biljetter bestämmer vi när SM är över.

 

Ett alternativ är att du om du står för mellanskillnaden så splittar vi biljetten till två $109 Poker-SM biljetter. Finns ju fortfarande Ev 12 och Ev 13 där du kan använda dem efter Aftonbladets $11 1R1A är avslutad.

 

/Fredrik S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...