Gå till innehåll

130kr - 13 dagar - 13.000


Thomas73

Recommended Posts

Provar med en dagbok för att motivera mig själv komma tillbaka till onlinegrinden. 130kr fanns på sv.spelkontot vid start idag, lol.

Tänker börja på 20krs och kliva upp en nivå så fort det finns 20 BI.

 

Målet är 13.000 innan avfärd till GSOP, Marbella den 16:e. :roll:

 

Rulle just nu 355kr. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen skillnad på micronivå. Man är en fisk vad man än gör.

Nyss utskälld för min enorma röta.

 

Synar bara raise i bb med QQ. Checksynar på Q75 flopp. Turn 6 med tredje spader. (jag har spader Q.) Degen åker in och jag rivrar Q för fyrtal. Fi har klonkat hålet med 34 och mitt spel var tydligen sämst - någonsin

 

När jag till svarar att det är svårvikt med toppset och flushdrag så blir jag ombedd att kolla procenten på att jag ska få fyrtal, lolololol.

 

Under EPT´n London spelade jag fö EN hand på The Vic.

Satt med ministack och fick in det med JJ vs 33.

 

Flopp AJ7 Turn 3, River 3.

 

Undrar vad polare i chatten nyss tyckt om den... :lol:

 

Några sporadiska spel under CL-sändningarna.

 

Rulle: 479:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen skillnad på micronivå. Man är en fisk vad man än gör.

Nyss utskälld för min enorma röta.

 

Synar bara raise i bb med QQ. Checksynar på Q75 flopp. Turn 6 med tredje spader. (jag har spader Q.) Degen åker in och jag rivrar Q för fyrtal. Fi har klonkat hålet med 34 och mitt spel var tydligen sämst - någonsin

 

När jag till svarar att det är svårvikt med toppset och flushdrag så blir jag ombedd att kolla procenten på att jag ska få fyrtal, lolololol.

 

Under EPT´n London spelade jag fö EN hand på The Vic.

Satt med ministack och fick in det med JJ vs 33.

 

Flopp AJ7 Turn 3, River 3.

 

Undrar vad polare i chatten nyss tyckt om den... :lol:

 

Några sporadiska spel under CL-sändningarna.

 

Rulle: 479:-

 

Varför ska man inte slå om topset på en megadragig bräda egentligen då tycker du?:shock: Och varför skall man inte 3beta QQ ifrån BB.

 

gl med dagboken i övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt med motivationen. 20krs nivån är verkligen micro... :)

 

Att solen sedan lyser som om det vore höst på Malta gör inte saken bättre.

Bodde på ön i tre mån sep-dec och skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar tillbaka.

 

Får bli en runda och få lite frisk luft innan jag hoppar på´t igen.

 

17 spelade idag.

 

BR: 541:- (får glädjas att rullen ökat med 300% på 24h)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från McD, Katrineholm.

För övrigt Sveriges i SÄRKLASS sämsta, inget snack om det.

Dock är de rena effektivitetsmaskinerna om vi jämför personalen på McD Spinola Bay, Malta. Men det är en annan historia.

 

Kommer man tex halvtimmen innan stängning på denna Sörmländska resturang så får man vara glad om man blir serverad ett par halvljumma cheeseburgare. Att få sig en paj, färska pommes eller en wrap är inte att tänka på. Märkligt nog verkar dessutom både fritösen och milkshake/glassmaskinen alltid vara trasig sista timmen. Att de rengör dessa nekar de till - de ÄR trasiga. SYN!!! :roll:

 

Appropå wrap. WTF är det för kött i deras nya Beef wrap? Känns som någon praktikant har tuggat sönder ett par burgare innan de görs om till "wrapkött". Blir nog inte långvarig på menyn.

 

Nu återstår att se om den stora kaffe (som iaf var ok) har piggat till TS till den grad att han orkar igenom ett kvällspass SnG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Res efter dag 2.

 

51 spelade, +238:-

 

BR 735:-

 

Turrarna tar betydligt längre tid än jag räknat med. Vill dock inte kliva in på blixtarna då jag inte har tid med några swings.

Imorgon blir det dålig BR-management och bara 55krs.

14bb givetvis alldeles för lite men vet att jag krossar nivån så blir inte starten alltför dålig så kommer dagboken överleva. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...