Gå till innehåll

Pokerlandet


Zurrano

Recommended Posts

kolla på pokerlandet för 2 år sedan bakis en tidig morgon 07:00. hade vänner som sovöver. stuga på landet. ganska lyhört. par. nykära. de låg och pressa ganska hårt - lät en del sas.

 

kan inte längre kolla pokerlandet utan att associera till det tillfället. jättejobbigt.

 

föreställ er själva se erik dricka mjölk och i huvudet bara hör massa stönade ljud och en säng som knakar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr dras ju stämningen ner av den grå, monotoma barnprogramspeakerrösten. Även om det nu blivit en del av hela grejen. Tråkig dag på jobbet? Tunga mediciner?

 

Låter närmast fientlig emellanåt, kanske för att SVT inte vill få skit för att de ger en för positiv bild av poker/spelindustrin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt se denna typ 5 gånger men stängt av efter 20 sek varje gång. Kan omöjligt finnas någon mer tiltande berättarröst. Hittade min inre frid och lyckades ta mig förbi de första 5 minuterna, var som en filmatisering av bbv på 2+2. Helt klart humorvärde dock! :mrgreen:

 

Lite ontopic så vill jag minnas att några HS-regs diskuterade hur vida Chao Ren (ryktas vara Thuritz) är den största vinnaren i online NLH någonsin, så han verkar ju gjort ganska bra för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk?

 

andra nosebleed/hsregs som spekulerade på ett bord, chatten länkades vilt i en av månadstrådarna kring nosebleed action. Du får gå dit o gräva själv om du vill hitta 'källa' :).

 

De var överens om att thuritz har vunnit mest någonsin online i nlhe iaf, jag utgår ifrån att de har betydligt bättre koll vem som har nickat vad och var på alla nätverk på 100/200+ sen många år bak mot för oss nvg-tards :).

 

Visst, jag kan minnas lite skevt nu men jag minns det ungefär som rahm93 iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

andra nosebleed/hsregs som spekulerade på ett bord, chatten länkades vilt i en av månadstrådarna kring nosebleed action. Du får gå dit o gräva själv om du vill hitta 'källa' :).

 

De var överens om att thuritz har vunnit mest någonsin online i nlhe iaf, jag utgår ifrån att de har betydligt bättre koll vem som har nickat vad och var på alla nätverk på 100/200+ sen många år bak mot för oss nvg-tards :).

 

Visst, jag kan minnas lite skevt nu men jag minns det ungefär som rahm93 iaf.

 

Precis, minns inte exakt vilka det var men Wilhasha som också är svensk HS-reg var en av de. Känns som om de har hyffsad insikt då de själva suttit samma stakes på samma sidor i åratal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...