Gå till innehåll

Söker en spelare till Team Poker Challenge


berghet

Recommended Posts

För tredje (fjärde?) omgången i rad söker jag nu en spelare till ComeOns Team Poker Challenge. Brukar spela denna med mina två morbröder som en kul grej och förutom senaste omgången så har det gått rätt bra för oss.

 

Är riktigt Lowstakes med ett par tusen dollar addade i paket och cash. Ni som är intresserade kan ju kolla vad det innebär och höra av er!

 

edit: Jag var lite otydlig där tror jag. Det är tredje eller fjärde gången som denna promotion spelas, denna serie har dock inte börjat ännu, så vi söker en som vill vara med från början av denna fem veckor långa serie!

 

edit: startar nu på söndag!

 

All info finns att läsa här http://www.comeonpromotions.com/tpc-points/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För tredje (fjärde?) omgången i rad söker jag nu en spelare till ComeOns Team Poker Challenge. Brukar spela denna med mina två morbröder som en kul grej och förutom senaste omgången så har det gått rätt bra för oss.

 

Är riktigt Lowstakes med ett par tusen dollar addade i paket och cash. Ni som är intresserade kan ju kolla vad det innebär och höra av er!

 

Vilka deals hade ni tänkt er om ni kommer top10? eftersom det bara är 2 omgångar kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...