Gå till innehåll

SAJT: 24hBet


Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör en insättning och få €11 turneringsbiljett!

 

Idag är jag på ett bra humör och kommer därför ge alla som sätter in minst €30 idag och överför till Poker en gratisbiljett värd €10+€1 som du kan använda till en SM-satellit!

 

Dessa satelliter går varje dag kl 19:00 och vi garanterar ett säte värt €160 till Finalen på Söndag där vi garanterar ett €1500 paket till SM på Malta!

 

Detta erbjudande gäller från 10:00 - 16:00 svensk tid tisdagen 3:e september!

 

Du måste alltså sätta in minst 50 euro och överföra dessa till poker.

Du måste även skriva ditt poker alias här så jag vet vem jag ska kreditera biljetten :)

 

Ta Sign Up Bonus samtidigt!

Notera att automatiskt slår på Sign Up Bonusen om du överför mer än 20 euro till poker! Överför du €50 så har du en potentiell bonus på €100 som väntar på dig! Max bonus är €1000 och du måste då överföra €500. Första överföringen gäller!

 

Läs mer: https://www.24hpoker.com/sv/poker/kampanjer/valkomst-paket?tracker=a_495b_3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kör idag igen!

 

Gör en insättning och få €11 turneringsbiljett!

 

Jag kommer ge alla som idag sätter in minst €30 och överför till Poker en gratisbiljett värd €10+€1 som du kan använda till en SM-satellit!

 

Dessa satelliter går varje dag kl 19:00 och vi garanterar ett säte värt €160 till Finalen på Söndag där vi garanterar ett €1500 paket till SM på Malta!

 

Detta erbjudande gäller från 09:00 - 16:00 svensk tid onsdagen 4:e september!

 

Du måste alltså sätta in minst 30 euro och överföra dessa till poker.

Du måste även skriva ditt poker alias här så jag vet vem jag ska kreditera biljetten

 

Ta Sign Up Bonus samtidigt!

Notera att automatiskt slår på Sign Up Bonusen om du överför mer än 20 euro till poker! Överför du €50 så har du en potentiell bonus på €100 som väntar på dig! Max bonus är €1000 och du måste då överföra €500. Första överföringen gäller!

 

Läs mer: https://www.24hpoker.com/sv/poker/kampanjer/valkomst-paket?tracker=a_495b_3

 

Notera: De som fick pokerbiljetten igår kan ej ta del av detta erbjudande idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beat the Celebrity €50 – Last Longer Bet (€160 Ticket)

 

Nu på torsdag kl 19:00 har vi en „Beat the Celebrity“ med Joni Jouhkimainen, Aki Pyysing, Eva och Dregen! Inköpet är endast €5.50!

 

Om du lyckas slå ut en av dessa så får du €50, slår du ut två eller fler så får du istället en €215 turneringsbiljett!

 

POKERFORUM LAST LONGER €160 SM-biljett!

Skriv ditt alias här innan torsdag 19:00 och den person som kommer längst bland alla de som har skrivit sitt alias får då en €150 + €10 SM Final-biljett till på söndag! Notera att denna biljett endast går att använda 15:e september, då vi har vår sista SM-final till Malta!

 

Minst 5 alias måste vara skrivna i forumet och de måste även vara reggade när turrne börjar för att denna deal ska gälla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...