Gå till innehåll

Slowboy och omstarten på livet.


slowboy

Recommended Posts

  • Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mog1 att inte inkludera mig som alltid topfraggar =(

 

Som att någon ens vet vem du är.... sämst på cs med

 

Syn. Heter herrn minibiff på den hära steam också?

 

PM!

 

Får man va med och bomba lite nån kväll fast man är sprutfisk på CS:GO?

 

Klart du får vara med! Det är dock 1.6 vi kör =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet, 1.6 har man ju varit hygglig på för typ 10 år sen lol.

Min read är att slowboy är snubben som alltid sitter i ett hörn med tältet uppslaget, biffen dör alltid först och HH alltid "råkar" TKa när han ska killsteala.

 

edit: kan ju lägga till mig om ni har nån skypegrupp för detta, vet att jag har både HH och slow på skypen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes vi har en skypegrupp! Bara att PMa mig eller skriva till HH/Slow och be om invite!

 

 

Sweet, 1.6 har man ju varit hygglig på för typ 10 år sen lol.

Min read är att slowboy är snubben som alltid sitter i ett hörn med tältet uppslaget, biffen dör alltid först och HH alltid "råkar" TKa när han ska killsteala.

 

edit: kan ju lägga till mig om ni har nån skypegrupp för detta, vet att jag har både HH och slow på skypen iaf.

 

Yes, bara PMa mig eller slow/HH så lägger dom till dig.

 

HH springer runt med de mest cpiga vapnena och vet inte vad taktik betyder. Kan gärna få in något extremt jävla HS men ofta bara sitta bakom lådan med sitt hagelgevär och backstabba dig.

 

Slow blir i princip deprimerad varje gång han spelar. Rykten säger att han har behövt trycka i sig X antal anti-depp burkar efter en PCW-runda då han inte kan förstå hur vi kan vara så värdelösa.

 

Obvspeltorsk sitter inne med alla fusk som går att ha.

 

Name sitter och drar torra skämt om och om och om och om och om och om igen. Ingen vet när han kommer att sluta

 

Jimmy_Pistol tror att han är bäst. Är i själva verket kass :h:

 

Jag försöker iallafall följa taktiker men tvekar inte att döda någon i laget som är en idiot. Väldigt ofta Name i detta fallet. Är värdelös på att skjuta men det beror obv på min setup/inställningar. Jag har undanflykter till allt, flashad/smokead/slutpåskott/kattjävelnhopparuppåskärmen... vad som helst.

 

Var väl en kort beskrivning. Vi är totalt 19 pers i skypegruppen atm!

 

Jag kan vara med om jag får nominera en spelare och vi spelar om pengar. ;)

 

Nominera?

Eftersom alla har övergett pokern och gått över till CS så är alla sprutgula. Vi har ansökt om bidrag för att finansiera vårat CS-spelande men avvaktar fortfarande svar.

 

Det enda vi kör om är äran och den väger tyngst. Som nämnt tidigare så sker det extrema hån i chatten och klarar man inte av påhopp så skall man nog inte vara med :mrgreen: (Vilket kanske då får er att undra vad Namehere gör i gruppen :h: ). Teamkill är tillåtet självklart, förutom på CS:GO där jag har blivit bannad 2/2 gånger vi har kört PCW pga TK.

 

Grymt att ngn tog tag i det, känns som man har läst för många gånger på pf att folk skall spela cs!

 

Släng upp en stream ngn, hade nog varit lite kul att ta sig en kik någon gång.

 

Får se om någon är sugen på att kasta upp stream. Men annars är det bara att joina!

 

adda mrpapco den som vill ha spö :-)

 

Tillagd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt att ngn tog tag i det, känns som man har läst för många gånger på pf att folk skall spela cs!

 

Släng upp en stream ngn, hade nog varit lite kul att ta sig en kik någon gång.

 

Jag kan nog slänga upp stream så får du se på panga. Alt. att blomman gör det men hans lina är ju den sämsta i götet

 

 

 

Obvspeltorsk sitter inne med alla fusk som går att ha.

 

 

This.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Att man missat denna action, är gärna med på ett gejm någon dag om det hålls igång fortfarande! Spelar mest CS:GO

 

Var ett tag sen det blev 1.6 game iaf :/ Men vet att det är några som är taggade nästan dagligen, känns som det övergått mer och mer till CS:GO förutom slow då som skarpt vägrar att starta spelet :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $1(BB) Replayer

SB ($178)

BB ($367)

UTG ($172)

Hero ($129)

BTN ($180)

 

Dealt to Hero A:spade: A:diamond: A:club: T:spade:

 

fold, Hero raises to $3.50, BTN raises to $12, fold, BB calls $11, Hero raises to $48.50, BTN calls $36.50, fold

 

FLOP ($109) T:club: 9:heart: 3:club:

 

Hero bets $80.95 (AI), BTN calls $80.95

 

TURN ($271) T:club: 9:heart: 3:club: 5:spade:

 

RIVER ($271) T:club: 9:heart: 3:club: 5:spade: K:diamond:

 

Hero shows A:spade: A:diamond: A:club: T:spade:

(Pre 53%, Flop 28.7%, Turn 40.0%)

 

BTN shows 4:club: 7:club: 8:heart: 6:diamond:

(Pre 47%, Flop 71.3%, Turn 60.0%)

 

Hero wins $268

 

Lol du fattar väl att triss pre inte är så bra va? Man får bara använda två kort. n00b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...