Gå till innehåll

Vegas juni


TheSwing90

Recommended Posts

Tjena

Åker till Vegas i Juni för att spela lite sido events till WSOP och andra Series på Venetian / Wynn och Caesars Palace (där jag kommer bo). Va i Vegas förra året så är grymt peppad. Jag åker 10:e till 22:e Juni, Vore kul om någon från pokerforum är där samtidigt så man kanske kan ta en öl någon dag eller spela någon tunering ihop, kommentera gärna nedan eller skicka ett PM, kanske man kan snacka ihop sig. Jag kommer bo centralt på strippen. Jag är 23 år gammal och kommer festa lika mycket som jag kommer spela.

 

MvH TheSwing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

boendet på caesars palace (forum tower) kostade 700 kr per natt.

Har hört att Roman Tower (lågpris) va riktigt dåligt så bokade forum tower vilket inte är det finaste rummet, men det är 100 ggr bättre än Roman tower.

 

När jag bokade var det 30 % rabatt + att jag slapp resort fee´n som ligger på 25 $ per natt. Om man bokar efter 1 mars så får man betala den, jag bokade 24 december.

 

Om man inte ska bo på caesars palace kan jag absolut rekommendera Cosmopolitan vilket är ett fantastiskt hotell, med utan tvekan den bästa utsikten i vegas om man bokar ett rum med utsikt över Bellagio fontänen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...