Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Jahapp, lutar mot att quitta stejken, permbanna svskontot och sedan låsa denna dbn igen. Dags för månadens mental break down.

 

Går inte att vinna och orkar inte bry mig längre. Kommer kötta en lång session under lördagskvällen nu och är det skit efter det så skiter jag i allt!

 

Förövrigt så måste ju rake-back vara sämst på /4-5

 

Du ska absolut inte spela ikväll med det mindset du har just nu. Jättedum idé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska absolut inte spela ikväll med det mindset du har just nu. Jättedum idé.

 

Haha, jag somnade om och tryckte in en kort session innan och spelade A-Game+! En hand som jag är väääldigt nöjd med faktiskt hur jag spelade där jag verkligen satte mig in i fi och gick efter tidigare händer han har spelat och kunde därav syna ner med en marginell hand för han reppa tomt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tipsar även om Captain Philips. Riktigt bra rulle och återigen bra skådespeleri, av såväl Mr Hanks som piraterna. Riktigt stort skådespeleri i slutet av Hanks.

 

Var ju inne ett tag på att plugga sjöfart och brorsan som precis tog sin examen har ju seglat utanför Somalien med ett stort W&W fartyg där de hade några misstänkta pirater!

 

Nu blir det Hours med Paul Walker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vi har typ 30 pers över i lägenheten och sitter och snackar med 3 tjejer och de frågar vad ja gör. Säger att jag spelar poker och slappar!

 

KAAAANSKE kryddar lite och reppar highstakes pro. Självklart droppas "om jag ger dig pengar kan du spela åt mig" och hur mycket man förlorar osv haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha FML!

Hela veckan har vi sagt att vi skall ha fest här hemma på söndagkvällen och idag när det vankades så hade vi egentligen ingen aning om vilka som skulle dyka upp.

 

Runt 21.00 var det vi + engelsmannen (som typ bor i våran lägenhet) och ganska snart trillade det in tjejer som tur var. Så runt 23 tiden så var vi runt 8 tjejer på 5 killar och hade det gött. Lite väl lam stämning men engelsmannen hade sagt att han skulle få hit lite polare och vi skulle få igång det.

 

Runt 00.00 så börjar det välla in personer och vi är väl ungefär 30-35 pers i lägenheten och det börjar väsnas en del. Strax därefter så trillar det återigen in runt 10 personer och nu är det fullt ös i lägenheten och folk ute på balkongen och väsnas som helvete. Helt plötsligt så kommer engelsmannen till mig och säger att det är en vakt i dörren och vill snacka med personerna som bor i lägenheten. Mina roomies är ju ute och röker så jag får ta skitgörat och gå och snacka med vakten som säger att vi har fått vääääldigt många klagomål och flest från personen som bor under oss, som har sagt att han sitter i styrelsen, som även vakten bekräftade. Min herosyn att han bluffade sket sig alltså och nu var det semikört. Jag får i uppdrag av vakten att jag skall få in alla från balkongen och går ut och säger till mina roomies att fixa det och går sedan in igen. Det tar ungefär 5minuter och sedan knackar vakten på återigen och är semisne på att inte en jävel har rört sig in.

 

Han varnar oss att det blir ingen mer varning utan sedan så rapporterar dom oss. Vi lyckas få in de flesta i lägenheten och det är tomt på balkongen men det går lite överstyr där hemma och vi tar beslutet att dra ut på krogen istället och dra med oss alla.

 

Jag och 2 roomies stannade hemma medans rommie nr 3 samt engelsmannen ledde folket vidare.

 

Blir ett par jäääävligt intressanta dagar nu framöver där vi lär få maximalt med skit. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad skriver man för att bli bannad ifrån chatten i 1 år?

 

Krävs väldigt lite för vissa, jag flög ett år för att jag kallade min motståndare för hora typ tre gånger. Däremot så önskade min polare att den han mötte skulle dö i långsam, elakartad cancer och inte stängde dom av hans chatt för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krävs väldigt lite för vissa, jag flög ett år för att jag kallade min motståndare för hora typ tre gånger. Däremot så önskade min polare att den han mötte skulle dö i långsam, elakartad cancer och inte stängde dom av hans chatt för det.

 

Jag är väldigt säker på att någon måste skvallra för att det ska hända :mrgreen: Att SVS skulle ha någon som kollar att folk sköter sig i chatten känns väldigt osannolikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit vad underbart det är att ha notes på spelare.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Boss

Hero ($617)

BB ($1,155)

UTG ($282)

CO ($1,056)

BTN ($1,171)

 

Dealt to Hero Q:diamond: T:diamond:

 

fold, fold, BTN raises to $15, Hero calls $12.50, fold

 

FLOP ($35) 9:spade: Q:heart: 2:spade:

 

Hero checks, BTN bets $26.25, Hero calls $26.25

 

TURN ($87.50) 9:spade: Q:heart: 2:spade: J:heart:

 

Hero checks, BTN bets $70, Hero calls $70

 

RIVER ($227) 9:spade: Q:heart: 2:spade: J:heart: 5:spade:

 

Hero checks, BTN bets $1,060 (AI), Hero calls $506 (AI)

 

BTN shows 8:heart: A:heart:

(Pre 56%, Flop 17.5%, Turn 31.8%)

 

Hero shows Q:diamond: T:diamond:

(Pre 44%, Flop 82.5%, Turn 68.2%)

 

Hero wins $1,225

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...