Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Haha, folket stack ut idag medans jag var så sliten så jag var hemma istället.

Dansken kom hem vid 2 med en tjej.

 

Nu trillar de 2 andra in med varsin tjej och det finns 1 säng ledigt. Det är första gången på 2v som jag sov i sängen och blir nu ivägjagad.

 

Får se vem som tar golvet. :mrgreen:

 

Grisade iväg 2k på den korta grinden. Skyller obv på kassa wifilinan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha!

 

"Read topic again.

The thread is called "Most baller setup" not "most ugliest desk with ****load of useless screens". "

 

Tuffe Uffe :mrgreen:

 

Haha, lite semitiltad och behövde avreagera mig.

 

HAHA.

Engelsmannen fick ta rummet medans min roomie var alldelles för cp för att ens göra något med tjejen utan han låg bara i soffan och var allmänt efterbliven.

 

Jag får snilleblixten att dra igång och göra pannkakor. Roomie nr 2 som skall upp och jobba vid 8 var lagom glad efter att.

 

1. Bli utslängd från sovrummet vid 2 när dansken kom hem

2. Inte kunna somna om pga dansken och tjejen för ett jäääävla oväsen

3. Lyckas somna om

4. 30min senare kommer engelsmannen och andra roomien hem med 2 tjejer och han väcks igen

 

Min roomies tjej är från stockholm och har vidrig jävla dialekt och är tydligen översnäll? Jag tål inte sånna människor och skall vara så jävla diplomatisk.

 

Jag orkar inte bry mig om att göra något mästerrecept deluxe på pannkakorna utan tar mjöl, mjölk och ägg och bara rör ihop allt.

 

Då droppar min roomie : DU GÖÖÖR FEEEL SÅDÄR GÖÖÖR MAN INTE.

Hans tjej: Hehe, sådär gör inte jag heller pannkakor. Det finns bara 1 recept, men ditt kanske också funkar.

Jag: Är ni seriösa nu eller? Håll käften

 

Sedan dras världens jävla diskussion igång om hur man skall göra smeten där hon hela tiden skall vara "dagisfröken" och säger "Fast ditt sätt funkar med säkert". ? Och min roomie har sneat och skriker hela tiden "du göööör fel".

 

Engelsmannen har försvunnit in i sovrummet med sin tjej en bra bit innan och efter cirka 30min så här vi hur dom typ bråkar? Självklart så skall vi hålla på och öppna dörren och de stänger igen den snabbt osv.

 

Efter en stund så kommer hon ut, säger till sin kompis att dom skall dra.

 

Då hade tydligen de börjat haft sex. Sedan hade hon från ingenstans sagt att hon inte ville längre och sagt typ "det är inte du det är jag".

 

Så nu sitter vi här, 4 killar, en jävla massa pannkakor, 2 av killarna är sura för de inte fick ligga, en är helt förstörd för han inte har fått någon sömn och nu skall dra till jobbet, jag är sur för jag grisade bort 4bi och en lycklig jävla dansk i ett sovrum tillsammans med en tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2.5 dl mjöl, lite salt, 3 dl mjölk blandas ihop sen tar man 3 ägg och 3 dl mjölk till för att avsluta med lite smält smör..

 

FÖR HELVETE

 

Jag körde exakt med de måtten också. Bara det att jag sket i att blanda under tiden utan bara slänge i 2,5dl mjöl, 6 ägg, 6dl mjölk och lite salt för att sedan blanda. Vilket tydligen inte dög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svart och grått är favoritfärger och jag gillar raka linjer. Men det här känns fan för tråkigt och sterilt alltså. Vore det inte för pokerbordet skulle jag tro att huset beboddes av vampyrer. Kanske inte så stor skillnad ändå. :mrgreen:

 

Planlösningen och några av rummen skulle jag kunna leva med dock. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är de oftast min flickvän som gör dem...

Tror det är 1 ägg om bananen är rätt liten, två om den är stor.

Prottepulver är nog efter tycke och smak (kör vanilj kasein) sen har hon någon krydda med som är nice.

 

Serveras företrädesvis med lite kokos och valnötter på.

 

blir o testa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är de oftast min flickvän som gör dem...

Tror det är 1 ägg om bananen är rätt liten, två om den är stor.

Prottepulver är nog efter tycke och smak (kör vanilj kasein) sen har hon någon krydda med som är nice.

 

Serveras företrädesvis med lite kokos och valnötter på.

 

Det där låter som en väldigt tjock smet...

Själv brukar jag köra på ägg, banan, jordnötssmör och mjölk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha rolig diskussion det blev här då!

Blev pannkakor igår kväll tillsammans med Fight Club! Denna gången blev de riktigt perfekta (jag som gjorde de igen men denna gången lite smidigare). Förövrigt är chilipulver nöten i pannkakor.

 

Bjuder på fin bild. Tyvärr har vi ingen visp (?) utan fick köra med någon jävla semiefterblivet verktyg?

 

20131206031548-124.171.33.209.png

 

 

Ett drinkspelen som spelas i lägenheten är sten sax påse där förloraren blir slagen samt får dricka. En i lägenheten suger på detta. :mrgreen: :mrgreen:

 

20131206031347-124.171.33.209.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chilipulver i smeten? Det kan ju bara bli pannkaka av det. :-) Säg inte att du har ketchup på med...

 

Något som jag gör ibland är att smöra in en ugnsform, häva i några dl frysta blåbär och sedan hälla på pannkakssmeten där. Tror det är detta jag började utgå ifrån: http://www.kokaihop.se/recept/ugnspannkaka-med-blabar

 

Ser godare ut IRL. Växer sig hög som fan med så när man äter den varm är den lite degig och go.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredagseftermiddagsvärdevälkomnasalltid.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Boss

SB ($495)

Hero ($522)

CO ($556)

BTN ($994)

 

Dealt to Hero K:spade: A:diamond:

 

CO calls $5, BTN raises to $22.50, SB raises to $65, Hero raises to $522 (AI), CO raises to $556 (AI), fold, fold

 

FLOP ($1,132) 2:club: 5:club: K:diamond:

 

TURN ($1,132) 2:club: 5:club: K:diamond: 3:diamond:

 

RIVER ($1,132) 2:club: 5:club: K:diamond: 3:diamond: 5:spade:

 

CO shows 6:diamond: 7:diamond:

(Pre 40%, Flop 9.7%, Turn 25.0%)

 

Hero shows K:spade: A:diamond:

(Pre 60%, Flop 90.3%, Turn 75.0%)

 

Hero wins $1,117

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, lutar mot att quitta stejken, permbanna svskontot och sedan låsa denna dbn igen. Dags för månadens mental break down.

 

Går inte att vinna och orkar inte bry mig längre. Kommer kötta en lång session under lördagskvällen nu och är det skit efter det så skiter jag i allt!

 

Förövrigt så måste ju rake-back vara sämst på /4-5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...