Gå till innehåll

,,


Lokenius

Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha är själv typ norges största särskrviningscop men denna missade jag dock trots att jag ändå anser mig som decent i engelska :oops: tar på mig "skämshatten" och ställer mig i skamvrån (men smiter nog alldeles strax iväg på GG-jakt :lol: )

 

Fast särskrivningar ska straffas, det gör du rätt i! :)

 

Haha najs! Lutar åt samma här, finns potential när nattklubben har Girls Gone Wild-tema och alla brudar kommer in gratis innan 01 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var den färdig, denna ståtliga kreation som skall berika mina och baggarnas smaklökar imorgon :-D Med sina 200 nok i lokala dagsfiskade räkor (att dom var magiskt goda behövs kanske inte tilläggas) samt "nästan 10 kilo" i vikt hoppas jag och min Svenske kollega att det skall falla i smaken, gör det inte det så tackar vi bara, tar emot och smäller i oss den själva :lol:

 

936822_10152906947160556_1781099858_n.jpg

hoppar in och säger tack för god läsning, du verkar vara en trevlig snubbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning men folk jag känner i Oslo skall dit så joinar. Ska träffa ett gäng jenter där. En heter tydligen JANNE.. Inb4 man bränner ALLA broar med skämt om detta :lol:

 

Du kan vara lugn, norrmännen vet ändå inte hur man bygger broar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRISVECKORNA flyter på :-D Inne på 3e dagen med lite för stort Kcalunderskott men känner mig ändå pigg, löpt senaste 3 av 4 dagarna, semesterdeg imorgon, ledig på midsommarafton, lyckats vända "månadshålet" till grönt osv, livet leker med andra ord :h: :h: :h:

 

Byter, kvällen till ära, ut Kent och mychemical romance mot lite soon to be released hubbabubbadisco eftersom jag nu är plus och slipper gråta mig till sömns i duschen :lol:

 

 

hm såg den fanns på youtuben nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...