Gå till innehåll

En kort dagbok om att ta sig ur en Downswing


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 224
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

- Inget jävla IRL, alla dagböcker här är fullständigt nersmetade med irl. Det är ett pokerforum. Vill ni prata lägenheter, tå-skor, fyllor m,m finns det säkert 500miljoner bloggar med sånt crap.

- Inget sparka neråt, slicka uppåt. Såga mer än gärna, men med nånting bakom det isf. Inte på glasögon maffians fåordiga vis dvs..

 

<3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till. Har spelat lite golf mot dig och blev förvånad när jag såg dig hos dybban då jag inte hade en aning om att spelade mid/high stake.

 

Dock har jag en fråga. Är det inte bättre att lira på en något lägre nivå för att maximera vinsten istället för att spela på så hög nivå som möjligt även om bankrullen klarar en högra nivå?

 

Go MoDo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till. Har spelat lite golf mot dig och blev förvånad när jag såg dig hos dybban då jag inte hade en aning om att spelade mid/high stake.

 

Dock har jag en fråga. Är det inte bättre att lira på en något lägre nivå för att maximera vinsten istället för att spela på så hög nivå som möjligt även om bankrullen klarar en högra nivå?

 

Go MoDo!

 

Skulle gissa på att han plussa fint i början på PLO5k och PLO10k iom hur grafen ser ut men valde att stanna när variansen slog åt andra hållet.

 

edit: Glömde såklart att hylla en dagbok om PLO som inte enbart är microlimit på SVS. Det tackar vi för

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...