Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 28 postas här!


QoS

Recommended Posts

$1,000,000 Sit ‘n’ Go Challenge

Noble Poker is thrilled to announce its exciting new promotion - The Million Dollar Sit & Go Challenge..

 

The search is on to find the world’s best Sit & Go player!

 

The first player who wins 7 consecutive $10 Sit & Go tournaments will walk away with a cool million!

 

As with our other Jackpot Sit & Go tournaments, there are additional prizes to be won:

 

Win 6 tournaments in a row and you’ll get $75,000!

Win 5 consecutive tournaments and we’ll pay you $25,000

Finish in one of the top 2 positions of this tournament 5 consecutive times and you’ll take an easy $300.

 

Hur många deltagare måste det vara minst i varje sit & go? 10st?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

$1,000,000 Sit ‘n’ Go Challenge

Noble Poker is thrilled to announce its exciting new promotion - The Million Dollar Sit & Go Challenge..

 

The search is on to find the world’s best Sit & Go player!

 

The first player who wins 7 consecutive $10 Sit & Go tournaments will walk away with a cool million!

 

As with our other Jackpot Sit & Go tournaments, there are additional prizes to be won:

 

Win 6 tournaments in a row and you’ll get $75,000!

Win 5 consecutive tournaments and we’ll pay you $25,000

Finish in one of the top 2 positions of this tournament 5 consecutive times and you’ll take an easy $300.

 

Synd att man aldrig lirar SnG och således är kass på det, annars hade jag lätt hakat =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$1,000,000 Sit ‘n’ Go Challenge

Noble Poker is thrilled to announce its exciting new promotion - The Million Dollar Sit & Go Challenge..

 

The search is on to find the world’s best Sit & Go player!

 

The first player who wins 7 consecutive $10 Sit & Go tournaments will walk away with a cool million!

 

As with our other Jackpot Sit & Go tournaments, there are additional prizes to be won:

 

Win 6 tournaments in a row and you’ll get $75,000!

Win 5 consecutive tournaments and we’ll pay you $25,000

Finish in one of the top 2 positions of this tournament 5 consecutive times and you’ll take an easy $300.

 

Hur många deltagare måste det vara minst i varje sit & go? 10st?

 

Det är speciella bord som man måste spela. Tror det är 10 sitsiga.

 

Chansen att vinna 7 raka måste ju vara riktigt lite, är det någon här som har gjort det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett jäkla skämt är vad erbjudandet är. Som duktig spelare vinna du kanske ~15% av turneringarna du spelar. Sannolikheten att du då vinner 7 på raken blir 0.0002%

 

Om man nu inte samlar ihop 10 personer och delar på pengarna, nån som hänger på?

 

Räcker iofs att du vinner 5 på raken, det är inte omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej att vinna 5 på raken har du stor chans till, typ 0.008%

 

Betalningen för det är 33$. 33/0.008% = 434k... och du vinner 25k.. hehe

 

Men som sagt, man går ihop ett gäng på 10 pers, vilka är på?

 

Jag vet inte exakt vad forumreglerna säger om uppvigling till organiserat fusk... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat?

 

Jag signade igår och fick signupbonusen ($50) efter inbetalning och mail till Parbet. Efter bonusen vart utbetald (<1h) så spelade jag mina 200 händer som var krav för signupen.

 

Sedan satte jag in pengar för reload idag och mailade om reloadbonus enligt instruktion och fick mina $100 utbetalda (<1h).

 

Så jag har fått båda, sen om det är någon som har gjort fel kan jag förstås inte svara på.

 

Edit: och jag har inte fått mailet om reloaden då, så det verkar fungera utan.

 

Fick du ut bonusen innan du spelat dina händer eller spelade du händerna och sen skickade ett mejl?

 

Jag har satt in pengar och skickat ett mejl men inte fått någon bonus än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat?

 

Jag signade igår och fick signupbonusen ($50) efter inbetalning och mail till Parbet. Efter bonusen vart utbetald (<1h) så spelade jag mina 200 händer som var krav för signupen.

 

Sedan satte jag in pengar för reload idag och mailade om reloadbonus enligt instruktion och fick mina $100 utbetalda (<1h).

 

Så jag har fått båda, sen om det är någon som har gjort fel kan jag förstås inte svara på.

 

Edit: och jag har inte fått mailet om reloaden då, så det verkar fungera utan.

 

Fick du ut bonusen innan du spelat dina händer eller spelade du händerna och sen skickade ett mejl?

 

Jag har satt in pengar och skickat ett mejl men inte fått någon bonus än.

 

Jag väntar också på bonusen. Du kan få dem innan du börjar spela och kan därefter ta ut allt du lagt in och bara ha bonusen kvar (- insättningavgift).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väntat ungefär 5 timmar nu och fortfarande inte fått in någon bonus. Förhoppningsvis så får jag tillgodoräkna mig dom händer som jag har spelat fram tills dom sätter in bonusen, så jag slipper spela 200 rakade händer till :)

 

Samma här, jag har väntat sen igår kväll utan att få någon bonus. Tänker inte börja lira heller förrän jag får den. Fick dock följande mejl direkt efter varandra nu när jag kom hem:

 

Hejsan

 

Du får bonusen nu men kan inte ta ut den förräns du spelat 200 händer.

 

Best Regards

Jonas Forshell

Parbet.com

 

 

Och därefter:

 

Hejsan.

 

Ursäkta, skicka ett mail till bonus@parbet.com när du satt in de där $400 så får

du $100.

 

 

Best Regards

Jonas Forshell

Parbet.com

 

 

 

Det var ju precis det jag hade gjort, alltså skickat ett mail till bonus@parbet.com när jag satt in $400.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du ut bonusen innan du spelat dina händer eller spelade du händerna och sen skickade ett mejl?

Jag fick bonusen innan jag spelat mina händer. Jag antog att raked hands inte började räknas innan man fick bonusen, men jag har ingen koll på om det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Denna bonus gäller bara de kunder som är registrerade innan den 12e juli.

 

Best Regards

Jonas Forshell

Parbet.com

 

 

Var det svar jag fick på mitt mejl :( provar att skicka ett nytt och hoppas att jag i varje fall får den vanliga 50$ max sign up bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Denna bonus gäller bara de kunder som är registrerade innan den 12e juli.

 

Best Regards

Jonas Forshell

Parbet.com

 

 

Var det svar jag fick på mitt mejl :( provar att skicka ett nytt och hoppas att jag i varje fall får den vanliga 50$ max sign up bonusen.

 

VA !?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonus regulation for the Special Reload Bonus:

 

- This bonus is only valid for customers who has received an offer in the newsletter, which was sent out on the 12th of July.

-Only one account and bonus per person

-It is not allowed to transfer the money from the poker account to your sports betting account and back again.

-Bonus period expires the 17th of July 23:59

-Before you can withdraw your bonus you have to play at least 200 raked where the minimum rake is 0,25USD.

-This bonus cannot be combined with any other bonus and is only valid for customers who has made a deposit before.

-Customers who has used the first depoisit bonus between the 12-17 July cannot use this bonus as well. In other words the bonus is only valid for customers who has made a regular deposit before the 12/7, 2005.

 

Finns att läsa på den svenska Parbet sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!!

 

Är sugen att signa på pokerstars men tycker inte att de har någon lockande bonus just nu..okej jag får en mus matta från pf.nu och det e ju fint :D men om man precis har investerat i en musmatta för 350kr känns ju inte den så lockande... 8-)

 

 

Så jag undrar om nån vet nån bonus de har eller om de är påväg att köra nån bonus....?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!!

 

Är sugen att signa på pokerstars men tycker inte att de har någon lockande bonus just nu..okej jag får en mus matta från pf.nu och det e ju fint :D men om man precis har investerat i en musmatta för 350kr känns ju inte den så lockande... 8-)

 

 

Så jag undrar om nån vet nån bonus de har eller om de är påväg att köra nån bonus....?!

 

Stars har mig veterligen inte haft någon officiell sign-up bonus hittils, däremot har dom reloads lite nu och då så det är bara att signa och vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...