Gå till innehåll

Super Bowl


Recommended Posts

Vad bettar ni som har koll? =)

 

Tror de flesta med koll kör antingen på 49ers eller Ravens (=

 

 

Jag har trott på 49ers hela vägen, men ändrade mig för två dagar sen eller nåt. Vet inte om linan fick mig o ändra mig eller hur spelet sett ut, men det känns som sån jävla coinflip. O då få 2.70 på ena sidan är för smarrigt för o inte spela på (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ravens, deras odds står alldeles för högt för att avstå från spel. Sen önskar man innerligt att en spelare som Ray Lewis som gör sin sista match ett perfekt avslut på sin karriär.

 

Mest av allt hoppas jag på att T-Sizzle gör så att Kaepernick får käka turf ikväll.

 

 

/ #hatethe49ers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag var smart nog att betta 49ers till 9ggr pengarna i början på säsongen så bettar nu på ravens till 2,7 för att säkra bettet lite =))

 

Sett de flesta matcher i år och niners är väl knappa favoriter i finalen i mitt tycke.

 

ser verkligen fram mot detta så dags att gå och handla lite inför maratonnatten... får bli läsk o chips så man har någon chans att komma in till jobbet imorgon förmiddag! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan odds stå för högt under superbowl?

 

Nej, i princip inte. Har iofs inte kollat om oddset på Ravens har stått still trots att folk har bombat mycket på 49ers. Då kan man kanske kanske hitta lite värde. På tok för högt ligger dock aldrig ett odds på super bowl och man bör bara betta för skojs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjudit hit folk, vi blir typ 9-10 pers - och jag tror ingen av oss ens kan reglerna ordentligt i den här sporten. :-P Men alla super ju hela dagen under Superbowl, så mycket har vi begripit.

 

Jag har sagt San Francisco (tydligen 49ers), mest eftersom jag bara visste det laget. Med tanke på min ofelbara magkänsla är det dock ett riktigt bra bet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...