Gå till innehåll

5/10+ regs på Svenska Spel


Giftig

Recommended Posts

De som är jobbigast att möta är nog FMyLife och MrLort. Tog nyligen klivet upp till 5/10 men dem 2 är de jag har mest respekt för. FMyLife verkar vara väldigt solid och aggro och MrLort är extremt jobbig att ha ur pos, speciellt preflop.

 

Min top 5 lista skulle nog se ur såhär:

 

1. Garjolla

2. MrLort

3. Sergio-t

4. Cocco

5. Matovic

 

Tycker flertalet regs på 2.5/5 är bättre än många av 5/10 regsen :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tänkte höra med er vilka regs på främst 5/10, men även högre, som är bland dem bästa?

 

Kan tänka mig att folk kanske inte vill avslöja för mycket av deras tankar, framförallt inte om det gäller lite högre nivåer, men några vettiga svar kanske man får. :-)

 

Det går ju inte att slå Spelarn_. Ta bort rivern så kanske...

 

Top fyra bland de tuffaste jag stött på annars är:

 

Jordgubban

Mr_Jimmy

iamivar

Lena69

 

Sen finns det en uppsjö med vettiga spelare, men tycker framförallt att ovannämnda är svåra att rå sig på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 5/10 - 7.5/15:

 

1. FMyLife

2. JLRB

3. Garjolla (Nog fan den som är jobbigast att möta spec nu när han alltid hoppar in och ska ha poss på en)

 

Annars finns de ett gäng stabila bra regs som många redan nämnts men Foxgambler är väl en annan som jag tycker är duktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 5/10 - 7.5/15:

 

1. FMyLife

2. JLRB

3. Garjolla (Nog fan den som är jobbigast att möta spec nu när han alltid hoppar in och ska ha poss på en)

 

Annars finns de ett gäng stabila bra regs som många redan nämnts men Foxgambler är väl en annan som jag tycker är duktig.

 

tycker Garjolla uppat sitt spel rejält på sistone. riktigt jobbig att möta. Sen även FMyLife och Foxgambler håller jag med om är jobbig. Sen är där några lagtards som t.ex. MrLort och stundvis Matovic (även om han gör bort sig lite för ofta imo) som jag också har problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kastar in lite tankar här. Känns som en del av spelarna som är med här mest får vara med för att de sprungit bra eller så har dem utvecklats något fruktansvärt senaste 1-2 månaderna sedan jag spelade. Sen är det såklart också en hel del riktigt duktiga spelare som är med.

 

Ytterligare en tanke är ju att det kan skilja ganska rejält på spelare som "är jobbiga att möta" och som faktiskt är duktiga. Någon som gör en massa idiotiska spel och allmänt bombar loss som en dåre kan ju vara jobbig att möta när man är rejält djup även om man spelar dem för värde deluxe.

 

Kan kanske inte bidra något enormt då det står lite still i huvudet men överlag tycker jag spelare som gör väldigt få misstag, tiltar sällan och inte gör en massa konstiga spel utan anledning och tanke bakom är kalla att ha vid borden, man kanske inte tappar en massa extremt fort men samtidigt gör man inte många kronor i timmen på lång sikt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...