Gå till innehåll

5/10+ regs på Svenska Spel


Giftig

Recommended Posts

Hahaha, skriver aldrig här men nu va ja fan tvungen att logga in när jag såg royalen nämnas :D Gammal jobbarkompis till mig från förr. Han är runt 50 år, restaurang ägare och spelar aldrig om han inte druckit runt 10 stark innan. Blev inte så kul inlägg som jag tänkte men var tvungen att skriva nåt när man ser sånna här guldkorn ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, skriver aldrig här men nu va ja fan tvungen att logga in när jag såg royalen nämnas :D Gammal jobbarkompis till mig från förr. Han är runt 50 år, restaurang ägare och spelar aldrig om han inte druckit runt 10 stark innan. Blev inte så kul inlägg som jag tänkte men var tvungen att skriva nåt när man ser sånna här guldkorn ^^

 

kung royalen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • 7 months later...

JLRB är då den som jag tyckte var bäst senast jag spelade på 5/10. Det var ungefär ett halvår sedan men är säkert så fortfarande. Vet inte om Trillske spelar så mycket längre men han är också duktig.

 

På 25/50 är det ju ungefär alla som är i intervallet väldigt bra - beundransvärt bra, men förlorade nog mest till Sonyravestation eller hur han nu heter. Skulle vara roligt att få höra vad såna spelare vet som jag inte förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JLRB är då den som jag tyckte var bäst senast jag spelade på 5/10. Det var ungefär ett halvår sedan men är säkert så fortfarande. Vet inte om Trillske spelar så mycket längre men han är också duktig.

 

På 25/50 är det ju ungefär alla som är i intervallet väldigt bra - beundransvärt bra, men förlorade nog mest till Sonyravestation eller hur han nu heter. Skulle vara roligt att få höra vad såna spelare vet som jag inte förstår.

 

Hej, ang denna abstrakt kan vi förakta att fi är väldigt kontinuerlig på vice versa sätt.

Därmed nämner jag 681ab bland dom värsta aspekterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan den här tråden ens få existera?

 

Tycker själv inte att det är så farligt om man skriver pokersmeknamn som man anser vara skickliga. Är väl värre om man skulle redogöra för några detaljerade luckor eller om man skriver ut spelare som gjort sig kända genom att ha en väldigt oplanerad strategi.

 

Efter att ha läst din gamla dagbok flera gånger är det ju roligt att du fortfarande skriver och läser här. Vilka nivåer spelar du och hur går det för dig nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...