Gå till innehåll

Sit out gott folk! Dags för side-bet!


Redbet

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, då hoppas jag att alla hunnit lägga sina bet på matchen med bonuspengarna! Gissa på side-bettet i tråden kan ni som fortfarande inte gjort göra fram till 20:00!

 

Dela gärna med er av hur ni har spelat samt berätta om ni lyckades klonka något!

 

Kan även passa på promota vår Onsdags Omaha som spelas ikväll. Den startar 20:05 och spelas i Boss Media klienten för den som har missat det. Lösenord och mer information hittar ni här.

 

€100 added och ett inköp på endast €1! Det får man bara inte missa!

 

God kväll och lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirade inget på den matchen med bonuspengarna, men fick in lite annat, såsom Arsenal-Liverpool x till 3.35 (ställning 0-1 vid spel) United ledning i halvtid till 1.66 (1-1 när spelet las) Liverpool ledning i halvtid till 1.49 (0-1 när spel las) missade dock mitt lir United och Chelsea där Chelsea tappar 2-0 ledning med 3min+ tillägg kvar 1-2 87e 2-2 i 94e. Så lite plus totalt men Chelseaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, då hoppas jag att alla hunnit lägga sina bet på matchen med bonuspengarna! Gissa på side-bettet i tråden kan ni som fortfarande inte gjort göra fram till 20:00!

 

Dela gärna med er av hur ni har spelat samt berätta om ni lyckades klonka något!

 

Kan även passa på promota vår Onsdags Omaha som spelas ikväll. Den startar 20:05 och spelas i Boss Media klienten för den som har missat det. Lösenord och mer information hittar ni här.

 

€100 added och ett inköp på endast €1! Det får man bara inte missa!

 

God kväll och lycka till!

 

Antar det var jag som vann, tror du ni hinner sätta in bonusen innan elitserie omgången? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar det var jag som vann, tror du ni hinner sätta in bonusen innan elitserie omgången? :)

 

Hej,

 

Yes, du tar hem spektaklet, bra jobbat!

 

lowiife

Minut: 53

Resultat: 1-1

 

Riktigt, riktigt snyggt att du lyckas sätta korrekt resultat SAMT gissar 4 minuter ifrån när första målet faktiskt gjordes.

 

Rätt svar:

 

1-1

Första målet: 49e matchminuten.

 

 

Bonuspengarna finns nu på ditt konto! Stort grattis!

 

Hoppas du lyckas få in några Elitserienmatcher, själv håller jag stenhårt på Lakers! (är från Växjö).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte5€ på 1-1 7.10 odds/35,50€!

 

Där ser man, bra jobbat! Uppdatera gärna om din streak fortsätter!

 

Jag lirade inget på den matchen med bonuspengarna, men fick in lite annat, såsom Arsenal-Liverpool x till 3.35 (ställning 0-1 vid spel) United ledning i halvtid till 1.66 (1-1 när spelet las) Liverpool ledning i halvtid till 1.49 (0-1 när spel las) missade dock mitt lir United och Chelsea där Chelsea tappar 2-0 ledning med 3min+ tillägg kvar 1-2 87e 2-2 i 94e. Så lite plus totalt men Chelseaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

 

Well done! Några andra intressanta på gång?

 

/Robin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Yes, du tar hem spektaklet, bra jobbat!

 

lowiife

Minut: 53

Resultat: 1-1

 

Riktigt, riktigt snyggt att du lyckas sätta korrekt resultat SAMT gissar 4 minuter ifrån när första målet faktiskt gjordes.

 

Rätt svar:

 

1-1

Första målet: 49e matchminuten.

 

 

Bonuspengarna finns nu på ditt konto! Stort grattis!

 

Hoppas du lyckas få in några Elitserienmatcher, själv håller jag stenhårt på Lakers! (är från Växjö).

 

Hehe man tackar! :)

 

Hoppas också man har lite flyt på elitserien, är ju från lule så hjärtat ligger ju helt klart där men dom får en sjukt svår uppgift mot Modo ikväll så skippar att betta den, ska även skippa att betta på SAIK - Lakers, känns som att ni får de tufft med tanke på att saik är i trans nu, men dom ska ju förlora nån gång också!

 

Blir att lägga en trippel på AIK vinst mot Rögle, Färjestad vinst borta mot Brynäs och HV vinst mot Frölunda till 7.51 ! Lite vågad men vafan, riskfritt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe man tackar! :)

 

Hoppas också man har lite flyt på elitserien, är ju från lule så hjärtat ligger ju helt klart där men dom får en sjukt svår uppgift mot Modo ikväll så skippar att betta den, ska även skippa att betta på SAIK - Lakers, känns som att ni får de tufft med tanke på att saik är i trans nu, men dom ska ju förlora nån gång också!

 

Blir att lägga en trippel på AIK vinst mot Rögle, Färjestad vinst borta mot Brynäs och HV vinst mot Frölunda till 7.51 ! Lite vågad men vafan, riskfritt ;)

 

Nära ögat du! HV sviker dig! Trist att du ska missa på lågoddsaren!

 

Lakers torskar... igen. Kanske inte så konstigt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe man tackar! :)

 

Hoppas också man har lite flyt på elitserien, är ju från lule så hjärtat ligger ju helt klart där men dom får en sjukt svår uppgift mot Modo ikväll så skippar att betta den, ska även skippa att betta på SAIK - Lakers, känns som att ni får de tufft med tanke på att saik är i trans nu, men dom ska ju förlora nån gång också!

 

Blir att lägga en trippel på AIK vinst mot Rögle, Färjestad vinst borta mot Brynäs och HV vinst mot Frölunda till 7.51 ! Lite vågad men vafan, riskfritt ;)

 

Trist när du sätter dom andra snyggt och missa på HV hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist när du sätter dom andra snyggt och missa på HV hemma.

 

Ja det var trist. Det som är så segt är ju att jag först var på väg att lägga dubbeln med AIK Färjestad till typ 4.5 i odds men man blir alltid för oddskåt och ska hitta en "säker" match som höjjer. Men men, gick bra på NHL matcherna inatt i alla fall, colorado hade ett sjukt överodds på 3.30 som satt fint! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var trist. Det som är så segt är ju att jag först var på väg att lägga dubbeln med AIK Färjestad till typ 4.5 i odds men man blir alltid för oddskåt och ska hitta en "säker" match som höjjer. Men men, gick bra på NHL matcherna inatt i alla fall, colorado hade ett sjukt överodds på 3.30 som satt fint! :)

 

Okej snyggt det då! Har för dålig koll på Nhl för att lira det tycker jag. Dock känns det som om det finns en del fotboll i helgen som kan vara värt ett lir.

 

ManC-Liverpool 1a till 1.82 tycker jag låter bra, det skiljer ändå 17p mellan dessa två lag och jag tycker det är namnet Liverpool och inte kvaliten som gör att oddset inte är lägre på 1a, tex i Italien möts Napoli-Catania 2an mot 7an i ligan precis som i fallet ManC-Liverpool dock så är båda lagen ruskigt formstarka och det skiljer endast 9p mellan dessa två och oddset är låga 1.42 på Napoli.

 

Så 1.82 på ManC känns spelbart lr vad säger ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med hockeyn klar efter halva matchen..

 

Fint där! Kändes som de fanns mycket lite som verkar intressant att betta på ikväll men jag väljer att rygga på roma i en dubbel där också Sheffield United ska vinna mot Coventry i League one, kan egentligen lite för lite om League one men testar en dubbel där till 3.25 i odds. Annars avvaktar jag till nattens nhl där de kommer spelas en hel del :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...