Gå till innehåll

Fyra medlemssatelliter till TCOOP på PokerStars med över $1800 adderat!


Partneransvarig

Recommended Posts

PokerStars kör med början nästa vecka ut fyra turneringar med adderade biljetter till turneringsserien TCOOP för drygt $1800 att slåss om! Var med du också och slåss om en plats. Turneringarna är exklusiva för våra medlemmar!

 

Namn: Poker SE TCOOP Event #1

Tid: onsdag 16 januari klockan 20:00

Inköp: $1+0.10

Adderat till potten: 8 platser till TCOOP #1 (totalt värde $216)

Lösenordsrebus: förstaärhandraärutredjeärrfjärdeärd femteärnsjätteäru

 

Namn: Poker SE TCOOP Event #9 id: 674860213

Tid: fredag 18 januari klockan 20:00

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: 4 platser till TCOOP #9 (totalt värde $328)

Lösenordsrebus: förstaärtandraärptredjeärsfjärdeärcfemteäro sjätteärosjundeärp

 

Namn: Poker SE TCOOP Event #21

Tid: söndag 20 januari klockan 20:00

Inköp: $1+0.10

Adderat till potten: 8 platser till TCOOP #21 (totalt värde $216)

Lösenordsrebus: förstaäryandraärptredjeärsfjärdeäre femteärlsjätteärusjundeärr

 

Namn: Poker SE TCOOP Event #46

Tid: torsdag 24 januari klockan 20:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 5 platser till TCOOP #46 (totalt värde $1075)

Lösenordsrebus: förstaärbandraärrtredjeärnfjärdeärt femteärvsjätteärisjundeäry

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga lösenord längre? Har ni löst med stars så att de låser turrarna till bara svenskar? Fina turneringar men inte när 500 östeuropéer lirar (inget ont menat mot en viss folkgrupp endast erfarenhet från tidigare turneringar) Kanske bara är jag som är gnällig? :lol:

 

Jag har lagt upp lösenord. Utländska spelare brukar inte vara nåt problem i Starsturrarna då de spärras regionalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa turrar flaggas alltid i onödigt lång tid innan de läggs upp i klienten. Brukar läggas upp ett par timmar innan start och då guaranteed istället för added eller annat problem som man inte hinner lösa =)

Borde vänta med att flagga angående turrarna tills det går att regga eller åtminstonde tills det finns ett Turnerings-ID tillhörande satelliten.

Generellt ligger de under "turnering" "privat"

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lagt upp lösenord. Utländska spelare brukar inte vara nåt problem i Starsturrarna då de spärras regionalt.

 

De har aldrig varit och är ej heller nu spärrade regionalt. Lösen har läckt ut förr och diskussionen har varit uppe även då, nu har det läckt igen alternativt så kan två holländare och en rumän enkelt lösa rebusen? Fattar inte att man inte lägger den under "regional" och låser den till svenskar som sm-kvalen t.ex. Visst finns det några norska/danska/finska läsare som inte kommer att kunna spela men man kanske kunde ha nordisk spärr om möjligt men annars självklart låst till SVENSKA spelare.

Precis som jag sa så kommer turren upp sent, ej spärrad, och endast några timmar att lösa problemet. Jobba Valter, jobba

 

Hate to say .... eller nej ... I told u so!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som jag sa så kommer turren upp sent, ej spärrad, och endast några timmar att lösa problemet. Jobba Valter, jobba

 

Hate to say .... eller nej ... I told u so!

 

Är inte riktigt mitt bord att se till att turneringarna kommer upp i tid, men i sak har du givetvis rätt att de ska upp tidigare. Och jo, Starsturneringarna har ofta varit regionalt spärrade. Är denna inte det håller jag med dig om att den borde vara det.

 

Jag sitter på ett plan när turneringen pågår, men lycka till ni som spelar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte riktigt mitt bord att se till att turneringarna kommer upp i tid, men i sak har du givetvis rätt att de ska upp tidigare. Och jo, Starsturneringarna har ofta varit regionalt spärrade. Är denna inte det håller jag med dig om att den borde vara det.

 

Jag sitter på ett plan när turneringen pågår, men lycka till ni som spelar!

 

Skjønner at du ikke får fikset regional sperre når du sitter på flyet. Men hadde vært fint om det kunne blitt fikset til de resterende tourneysene.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det 1$ det handlar om men man hoppas att, oavsett vems bord det ligger på, någon får tummen ur och bara lägger upp framtida turrar under regional, med en liten (sv)-logga till vänster så slipper vi detta. Det har alltid funnits norrmän och finnar (ett fåtal) som lyckats lösa rebusen och lira så de har aldrig varit "regionala". Missunnar inte de läsarna att spela men what to do när halva östeuropa är reggade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte riktigt mitt bord att se till att turneringarna kommer upp i tid, men i sak har du givetvis rätt att de ska upp tidigare. Och jo, Starsturneringarna har ofta varit regionalt spärrade. Är denna inte det håller jag med dig om att den borde vara det.

 

Jag sitter på ett plan när turneringen pågår, men lycka till ni som spelar!

 

Tycker bara att jag flaggade i god tid för dubbelkoll men eftersom du verkligen trodde de var regionala av ngn anledning så kanske du inte skickade det vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...