Gå till innehåll

Roligaste ursäkterna vid HU-Spel!


Schultziie

Recommended Posts

Hej!

 

Jag och polarna får alltid ett gott skratt när man får läsa olika

ursäkter fisken har att runna från en headsup (Självklart alltid när de tagit ett inköp eller två). Fyll gärna på tråden med roliga saker ni fått höra!

 

Jag chippar in med några:

 

- Got to go, I must leave for concert.

- Jag måste upp på viden för att kolla efter varma kläder

- Min spelgräns går ut snart (SvS)

 

Sen att alla ska gå och äta mitt i allt är en annan femma...

 

Mvh,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den roligaste jag sett i chatten var när vi var tre kvar i en turnering och chipleadern sitter ut och kommer tillbaka till 5 big blinds och skriver det här:

Sorry had to go because my dog had diaree

:lol: :lol:

 

:lol: :lol: :lol: Inköp och prisfördelning?

 

Fick fiskaction på plon igår. Han minraisar preflop ett par knappar varpå jag 3betar honom och skjuter hem potterna på flop 4 bigblinds på raken. Gången efter hittar jag AKKTds och fisken bestämmer sig för att ge mig på käften och pottsizear en sexig 4bet med 333J varpå jag slår om och ställer in. Brädan 37745 ger fisk potten, varpå han instassitter ut och säger att han inite kan spela mot n spelar med lika mycket tur som mig. "flopar stegar och set varannan hand, och hittar moster prefop dem anra" :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: :lol: :lol: Inköp och prisfördelning?

 

Fick fiskaction på plon igår. Han minraisar preflop ett par knappar varpå jag 3betar honom och skjuter hem potterna på flop 4 bigblinds på raken. Gången efter hittar jag AKKTds och fisken bestämmer sig för att ge mig på käften och pottsizear en sexig 4bet med 333J varpå jag slår om och ställer in. Brädan 37745 ger fisk potten, varpå han instassitter ut och säger att han inite kan spela mot n spelar med lika mycket tur som mig. "flopar stegar och set varannan hand, och hittar moster prefop dem anra" :rolleyes:

 

5$ inköp och ca 600 spelare från start

Jag fick ca 800 för första och han fick ca 450(andra plats) har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar dra efter ett par vunna potter (om +). Bland mina ursäkter finns:

 

"Sry must go, coz I like to keep ur money"

 

"Sry, I realize ur better than me, GL against the other fish"

 

"This is to low for me, see U when U have more money" (denna brukar få dem att komma med en del motkommentarer som: lets go u...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte HU i vanliga fall, men startade ett par bord på iPoker för drygt 1,5 år sedan och en översocial fisk sätter sig ned. Först var hen trevlig, men sedan blev frågorna allt skummare och skummare men tänkte att jag kan vara trevlig tills fisken gular. Slutade typ så här:

 

- Are you from Sweden?

- Yes

- Are you tall?

- I quess.

- Ok. I'm gonna masterbate. bye

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj, fick en mindre hjärnblödning av att påminnas av detta elände. HELVETE vad det kostade mig pengar, särskilt med tanke på den metafisk (och vanlig fisk) jag var, och är skall tilläggas, som oftast spelade loose 'n goosy i början för att få fiskimage.

 

Skönt man inte spelar detta spel längre. Tror det var tur för min fysiska hälsa, hade onlinepokern varit profitabel längre tid hade jag säkert fått en stroke, struntat i att börja utbilda mig och den höga höjden från min lägenhet hade förmodligen sett än mer lockande ut. (visserligen hade jag nog haft en lite större pengabunt, men vem bryr sig om man är slut som människa?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en skön snubbe som spelade fem händer och dubblade upp. Han insta-sitoutar och skriver följande i chatten:

"hahaha this money will you never see again. Im headin out and gonna buy beer to me and all my friends for your dough haha. Later fish!"

 

Var tvungen att ta en timmas paus efter denna livstilts-kommentar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en skön snubbe som spelade fem händer och dubblade upp. Han insta-sitoutar och skriver följande i chatten:

"hahaha this money will you never see again. Im headin out and gonna buy beer to me and all my friends for your dough haha. Later fish!"

 

Var tvungen att ta en timmas paus efter denna livstilts-kommentar.

 

Hahaha fyfan vad jag spottade kaffet på skärmen :lol:.

Det är ju jävligt kul i efterhand, men jag känner igen det där och man är grymt tiltad för stunden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...