Gå till innehåll

Svs 5/10 vs 2.5/5


sergio.t

Recommended Posts

Hej,

 

jag har av olika anledningar lite mer tid till grind några månader framåt o får svårt att hitta bord/värde på mina vanliga nivåer /20, /15, samt /10 på icke primetime.

 

Är det ngn som är reg på båda nivåerna el liknande som kan komma m ngn input om skillnader. Lättare? Lösare? Mer nit/regs osv? Alltså, vad tycker Ni som tar Er tid för denna fråga att man ska göra. Köra igång på annat nätverk för mer action eller är kanske /5 på Svs en perfekt nivå för att utöka volymen med?

 

Såklart supertacksam för svar.

 

MVH

 

Sergio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte regs på nivån gärna skulle ge dig ett ärligt svar här om det var bättre action där, lika bra du testar själv några dagar så får du svaret själv.

 

+1.

 

Hoppas folk förstår att det endast skadar dom själva och pokern att svara och ge ett facit/sin syn på det hela i dessa trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Tachini,

 

Jag kan svara dig. Det är tyvärr ganska dött både på /10 och /5 på SVS för tillfället. Som det brukar se ut en vanlig vardag kväll sitter det på varje 5-manna bord, 2 tighta ABC regs, 2 hajar och en shortstacks fisk.

 

Så mitt tips är att utforska lite andra nätverk, och om du hittar nåt bra, skicka PM ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Tachini,

 

Jag kan svara dig. Det är tyvärr ganska dött både på /10 och /5 på SVS för tillfället. Som det brukar se ut en vanlig vardag kväll sitter det på varje 5-manna bord, 2 tighta ABC regs, 2 hajar och en shortstacks fisk.

 

Så mitt tips är att utforska lite andra nätverk, och om du hittar nåt bra, skicka PM ;)

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

jag har av olika anledningar lite mer tid till grind några månader framåt o får svårt att hitta bord/värde på mina vanliga nivåer /20, /15, samt /10 på icke primetime.

 

Är det ngn som är reg på båda nivåerna el liknande som kan komma m ngn input om skillnader. Lättare? Lösare? Mer nit/regs osv? Alltså, vad tycker Ni som tar Er tid för denna fråga att man ska göra. Köra igång på annat nätverk för mer action eller är kanske /5 på Svs en perfekt nivå för att utöka volymen med?

 

Såklart supertacksam för svar.

 

MVH

 

Sergio

 

Gamet på dessa nivåer och SVS i allmännhet är som flera nämner helt stendött och dör mer och mer varje dag tycker jag, inte ens runt den 25e är det speciellt bra. Jag har ju tipsat vart du ska spela, dock finns inga 200BB bord på tänkt site och det är lite mögligt....men kom å veva med mig bror!

 

Btw - lite mer musiktips önskas till ikväll, räknar med att du har några finingar :D

// ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekkar alla med pengar att ga in o skotta 25/50 pluss. Pengar överallt där. Ju djupare ni köper in desto bättre. Och om ni har otur första sessionen och loosar alla era pengar. Dont worry det händer alla. Bara reloada fran era kontokort och fortsätt spela. Jämnar ut sig i längden. Skam den som ger sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...