Gå till innehåll

pokerkryssning 3 feb 2013


klyvaren

Recommended Posts

Undrar om det är några svenskar som ska åka på pokerkryssningen från oslo den 3 feb? Det är come on som har fixat den. Kostar 3000 norska (525 dollar). varav 2000 noska kr går till potten. det är en 36 h kryssning, med spel dygnet runt. cash game,sit ang go, black jack, roulette och slotts.

 

Vi är 2 kanske 3 som ska åka från jönköping, så är några intresserade så kankse man kan samåka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt o åka med, det är gratis buss från Gbg till Oslo. Vill ni ställa bilen här så vet jag kanske en plats ni kan ställa den på gratis.

 

Det låter ju bra att de är en gratis buss dom går till oslo. Men va kan man läsa om de? har inte hittat de nånstans. Hur bokar man upp sig på bussen. Vi kommer ta den bussen upp istället då, om de går:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är några som ska åka. Och vi tar bussen, har ingen länk men fick detta mailet ;

 

 

Oslo fram och tillbaka - GRATIS!

För dig som funderar på hur du skall ta dig fram och tillbaka till vår pokerkryssning och är svensk. Sluta upp med det! Nu kan du haka på vår limousinebuss vi arrangerat, och detta helt utan extra kostnad.

 

 

Säkra din plats i bussen, anmäl dig!

 

Vi har endast 36 platser så det är viktigt att du som känner dig sugen på att utnyttja bussen verkligen hör av dig till oss för att boka upp din plats. För att boka upp din plats, vänligen skicka ett mail till support@comeon.com.

 

 

Information om bussresan

 

Tid för avresa: 13:30 den 3:e februari

Från: Göteborg, Shell bensinstation vid Nils Ericson terminalen

Till: Stena Line Terminalen Oslo

Beräknad restid: 4 timmar

 

Besök limousinebuss.se för mer specifik information om bussen.

 

 

Antar att man måste vara medlem på comeon för att boka sin plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite sugen. Precis en tävling i min smak.

 

Poker dygnet runt.Får hoppas att inte polisen tittar förbi bara haha

 

Har lite frågor

 

1.Kommer det åka en till buss ifrån gbg?

 

2.Betalar man via sajten?

 

Jag kan svara på fråga 2 iaf. du betalar inte via sajten, det är bara kval till tuneringen som går där. du bokar kryssningen på http://www.stenaline.no/ferge/minicruise/vegas-cruise/

 

På fråga 1 så vet jag att de va 7 platser kvar efter vi hade bokat våra tre. så de kan nog ha gått åt nu..tyvärr..

 

Isf hoppas jag de satsar på en buss till:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan svara på fråga 2 iaf. du betalar inte via sajten, det är bara kval till tuneringen som går där. du bokar kryssningen på http://www.stenaline.no/ferge/minicruise/vegas-cruise/

 

På fråga 1 så vet jag att de va 7 platser kvar efter vi hade bokat våra tre. så de kan nog ha gått åt nu..tyvärr..

 

Isf hoppas jag de satsar på en buss till:-)

 

 

 

Jag läste på deras facebook sida att bussen var full tyvärr men jag hoppas dom bokar en till.

Nån som ska bila upp eller ta sig ifrån på annat sätt och ev vill ha sällskap?

 

Har en fråga till.

 

Är det delad hytt om man köper ett paket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste på deras facebook sida att bussen var full tyvärr men jag hoppas dom bokar en till.

Nån som ska bila upp eller ta sig ifrån på annat sätt och ev vill ha sällskap?

 

Har en fråga till.

 

Är det delad hytt om man köper ett paket?

 

Läste de med. Vet inte om man får dela hytt om man bara bokar för en, men vi är tre st och vi försöker få en 4 manna hytt istället, och då skulle vi kontakta Jeanette.Greger@stenaline.com Så får du nog svar på frågan. Skulle de nu fixa en buss till så kan du åka med oss till gbg iaf. För ser att du kommer från jkpg, och de gör ju vi me

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste de med. Vet inte om man får dela hytt om man bara bokar för en, men vi är tre st och vi försöker få en 4 manna hytt istället, och då skulle vi kontakta Jeanette.Greger@stenaline.com Så får du nog svar på frågan. Skulle de nu fixa en buss till så kan du åka med oss till gbg iaf. För ser att du kommer från jkpg, och de gör ju vi me

 

Det var schysst av er :-)

Men jag bor inte kvar i jkpg längre bor numera gbg.

 

Försöker får ledigt just är lite osäker hur det går då jag är ledig 5 dagar innan detta.Rktigt synd att det inte var över helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså det var skumt på facebook så var den full.

Men det var ju bra.Hoppas jag kan få ledigt nu bara.

 

Yes, försök att få ledigt och hör av dig direkt till vår support om du är intresserad av att knipa en av platserna på bussen. För att boka upp en plats måste man ha köpt in sig och ha ett verifierat bokningsnr via Stena. Detta gör man via comeonpokercruise.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen är jag tyst för att det finns för lite info, från alla håll.

ComOn säger att det är inställt, och inget mer, Stena säger att det är inställt, och inget mer. LI håller tyst.

Så, vad fan handlar det om, vad utlöste det. Kan någon förklara?

 

Ska skicka PM till dej ang detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...