Gå till innehåll

Cardrunners Nl50


WildAzes

Recommended Posts

spela inte så mycket istället jag svär ditt liv e inte riktigt bra just nu så jag råder dig att ta ett break dina videos har inte en chans mot sånna som mig dom sncakar bara skit och det där ppokertracke eller holdemmangaer e bara fisk spela en hand på riktigt istället så får du se hur man spelar poker jag svär inga poker vidios e sådär att dom jälper dig att slå nl50 det e du som måste göra det gå inte efter en mall och spela efter en gameplan du får ju tänka själv när du spelar en pott inte att nån annan ska tänka en pott åt dig det är ju sinnesjukt att spela så fan jag fattar inte att man plussar om man spelar på cardrunner och hmmanager och cardtracker pokerholdem lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spela inte så mycket istället jag svär ditt liv e inte riktigt bra just nu så jag råder dig att ta ett break dina videos har inte en chans mot sånna som mig dom sncakar bara skit och det där ppokertracke eller holdemmangaer e bara fisk spela en hand på riktigt istället så får du se hur man spelar poker jag svär inga poker vidios e sådär att dom jälper dig att slå nl50 det e du som måste göra det gå inte efter en mall och spela efter en gameplan du får ju tänka själv när du spelar en pott inte att nån annan ska tänka en pott åt dig det är ju sinnesjukt att spela så fan jag fattar inte att man plussar om man spelar på cardrunner och hmmanager och cardtracker pokerholdem lol

 

Amen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spela inte så mycket istället jag svär ditt liv e inte riktigt bra just nu så jag råder dig att ta ett break dina videos har inte en chans mot sånna som mig dom sncakar bara skit och det där ppokertracke eller holdemmangaer e bara fisk spela en hand på riktigt istället så får du se hur man spelar poker jag svär inga poker vidios e sådär att dom jälper dig att slå nl50 det e du som måste göra det gå inte efter en mall och spela efter en gameplan du får ju tänka själv när du spelar en pott inte att nån annan ska tänka en pott åt dig det är ju sinnesjukt att spela så fan jag fattar inte att man plussar om man spelar på cardrunner och hmmanager och cardtracker pokerholdem lol

 

Needs more love! Årets inlägg redan korat?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar man får lära sig sålla igenom trollen...

 

Det är ju väldigt individuellt men jag tycker videos har hjälp mig mycket, framför allt koncept som olika coacher tar upp. Har själv inte varit medlem på CR och vet inte hur deras nya material är men quotar Verneer som är en duktig coach på CR som sammanställt en lista med videos för small-stakes på ett annat forum.

 

This is a continuation of the Recommended Learning Path for the Micros thread in the Micro Stakes forum. Basically, which recent and relevant videos would I recommend you check out if you're ready to play (or currently playing) 100NL/200NL Short Handed.

 

As of 9/8/2010, we currently have the following number of videos:

 

60 @ 100NL

88 @ 200NL

 

Key Instructors: [vital]Myth, Citizenwind, Jballer88, jcl, Marshall28, Nutedawg, NxtWrldChamp

 

General:

 

- Blueprints Part 1 (1/6/2009) & Part 2 (1/20/2009) by [vital]Myth. Corwin discusses the importance of planning a hand. Your current actions have implications on future actions and without a good plan, you'll constantly find yourself second-guessing your actions and making mistakes.

 

- Classroom (4/7/2010) by Marshall28. Peter discusses balance and adjustments at the current SSNL games.

 

100NL:

 

- Live Sessions Part 1 (10/25/2009) & Part 2 (11/1/2009) by NuteDawg. Tim plays a 22/15 style (tighter than his normal 25/20 MSNL style), but shifts his focus to interesting postflop analysis.

 

- Live Sessions Part 2 (9/7/2010) by Citizenwind. Alvin plays 4 tables of 100NL with CR Pro NxtWorldChamp on all four tables. Alvin goes into the video with a plan of playing fairly straight forward and hoping his opponents level themselves. In Part 1 (8/24/2010), NxtWrldChamp discussed his side of the same action.

 

- Leakfinder (4/27/2009) by [vital]Myth. Corwin discusses calling vs. 3-betting preflop and checking vs. c-betting using Power Point, and then jumps into 4 tables of 100NL for analysis of live play.

 

200NL:

 

- Live Sessions (8/18/2010) by Jballer88. Jballer, currently a 3 ptbb/100 winner over 1.2 million hands @ 200NL, plays 4 tables of 200 in a live session and discusses his thought process.

 

- Dual Commentary Part 1 (2/9/2010) & Part 2 (2/17/2010) with Nutedawg and Citizenwind. Tim and Alvin review a 200NL session that Alvin played.

 

- Live Sessions Part 1 (6/3/2010), Part 2 (6/17/2010), & Part 3 (7/1/2010) with jcl. Joey goes through his through process at the 200NL Deep tables on Stars.

 

- Leakfinder Part 1 (3/4/2010), Part 2 (3/11/2010), Part 3 (3/18/2010), & Part 4 (3/25/2010) by [vital]Myth. Corwin starts out with a short PowerPoint presentation about gameflow with fish and jumps into a commentary of 4 200NL tables.

 

- Live Sessions (5/17/2010) by NxtWrldChamp. 4 Tables of 200NL with the Champ in his debut video.

 

 

Edit: När jag tänker på det, minns att jag gillade Nutedwags filmer då jag kikade väldigt mycket under 7-dagars trialen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar man får lära sig sålla igenom trollen...

 

Det är ju väldigt individuellt men jag tycker videos har hjälp mig mycket, framför allt koncept som olika coacher tar upp. Har själv inte varit medlem på CR och vet inte hur deras nya material är men quotar Verneer som är en duktig coach på CR som sammanställt en lista med videos för small-stakes på ett annat forum.

 

 

 

Edit: När jag tänker på det, minns att jag gillade Nutedwags filmer då jag kikade väldigt mycket under 7-dagars trialen.

 

Det va den typen av inlägg jag va ute efter, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...