Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

shiiiiiit mannen hon har parkerat sina boots i mitt rum hhahahhahahahahah sick hon vill ha 3 kant med en brud till jag sa ja alldeles nyss hahahahahhaha sickkkkk yeyey hon e lite fräsh endå inte alls så sliten å sådär man sett andra vara hahahhahahhaha yeeaahh buddy !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

shiiiiit är med en killer bitch hon har sagt att hon är demon så allt är sagt hon vet att jag är en ängel men vi pippar endå ska pippa sönder demonen i henne hehhehehehe lite iskallt hahhahahahahah ta hand om dom tidigt när det fortfarande finns nått kvar att rädda hahhaha demon bitch !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter med holy rulle på .25 50 Deep nu har gått dåligt sen i måndags hahahahahha skit också ska sova se n ska jag hata den där bitchen jag iiii jeöööööööaakakakakakkakaka vägen upp mitt i i fittan hahahhaha aaaa hjahahhahahahh yes hon ifiick sgujggaaaa min kuk jhahahahah hahahahha sög av mig på beställning hahahha aja skit i henne ska undvika henne ett litet tag sen så tar jag till med hårdhanskarna ska knulla södnnder henne hahahhaahhaahaha SKU KNULLLLLAAA SÖNDER IHHHENNENEEE HAHHAHA hahaha vi snackes lirar sammtidigt nuj med allt på rött hahahahha ses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hellliiisshhhh hahhaha aaa nu är det roikkktigt mörka krafter h'r hooos hooon ocj en annan mördare jaaaaf ggg tror att det ar dags att vika av lite för att inte bli dödad hahahhahahahaha fatta det är värsta spelet här inne nu alla öggör aallllt för att ta över oc döda mig hahahha aaa exakt dom vill leka det spelet assåå håpnnnnaaaaaaa dina ögon mannen dina ögon aaaaaaaa exakt 11111 sick sa jag drt ttilll gid aaaa shiiiit jag måste vakna nu aaaaaaaaaa hon jaga ska inte läåta jhenne suga av mig igen för on kanske biter av kuken hahahhahahahahah aaa shiiiiit garva åt spelet hahahahhahahahha sick humor eller hur hahahahhahahah fisss hon kom nu !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shiiiiiit nu är det allvar hon kom nu och ville röka freedsippoiippa fred pipa hahahahhahaha okej diu ser dom är rätt slömmmmmaaaa shit tänkte säga något bra om demonen glömde att det är värsta kampen hon kan däda mogggg hahahhahahaa aaa hahhahaha fett det är vrssta spelet hahahhaha eliten of eliten hhahahahahhahahaha fatttaaaaaa mitt lpooooova va snäll aaaaaa JAG ÄR SNÄKLLLLLL gud jag är snäll hahhahaahhahahaha exakt hjahahhahahahhahahhaha nu börjar v'ärsta spelet för mig !!!! vi snackaes !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

akkkeeej jag har hopppat i säng med en demon son sssss aaaaaaa jag är en horunge sjölv mot dom där horungarna hahahhahahaha fattishhh hahhahahahahaha DIRTY GAMES hahahahhahahaha yeeeaaaah aja vi snckaer mer sen hehehheheheheheheheheh jajajajajajjaja jag är bäst som sagt vill ni komma till min sida???? skric vikllket som jelst som du tror eller vill jhahahahahahahhaa snackkkar om stora makter hahhaaahhahaha aaaa jag är den som kom till Sverige och jag är läedder h'r jahahahhahahaha jag är ledaren i hela skandivaennn hahahhahahahah alla angels ska lyssna på mig hahahahahhahahaaha fetttttt !!!!! hahahhaahahhaahhaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här var min semester nu tar jag första bästa tåg till mina borrroodder på skandivaen säger inte vilket land hahahhahahah fkkers !!!! hahhahahahahahahha jag är bäst typ som james bod hahahahhahahaahahhahahaha BOD kallam ig det iböland blir jag glad hahahahhahahaha aja ni fattar e gudfader typ hahahhaahha yeees öntligen har jag klarat texsten och testet nui är jag en av er gud oc jesus jag gör allt för er hahahhahahahah vatever you want hahahaaha lyda är allt jag lyder order tack för att jag äntligen får vara med HHAHAHAHAHAAHHA SNACKKAR SEN !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaAaaa har jag bara en dag kvar att leva ti.ls det är kört kula ekllleeer annat skit som kan döda en sä va det lite vitkigt niu att jag verkligen blev däennnn där fetraaaaaaa ÄNGELS ängeln CHristofffffffffffeeeeeeeer hahahahahha tro inte att jag är ett av guds offer knappast jag är den som leder hela ligan om jag får det jobbet !!!!! jag kan dö när som helst så fvad ska jag sova för???? exakt jag dör helldre en att sommna nu vi ses !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fatta jag är fett hård egentligen men jag garvar bara åt faror hehehhe det är action för mig hahahahha riktigt action hahahha det är rtikkitigt nu hahahahha värsta steeereaaaa spelet om livet eller döden hahhaahha allt kan sluita när som helst så jag ska speöa fett smart ahahHAHhaahaha sen döda some demons if its what you fkknn want me to do i take the ordeFRR!!!

 

 

kanske får sitta några år eller 2 om jag dödar jaaaa hahhaah shiiiit vi får se hahahahhahaha kan hände afeta saker här snart ska låta en bitch skriva en bok om det hahahhaahah fittan jag knulllllaaaa sönder knulla henne som en kvinna för en gångs skull tänk vilka äckel hon vart med som trycker henne i röven och grejjer deet är ju fettt nasty vi hatar allt som har med honnnn ska inte vinna hahahhahaah jag är redo ska se vart det leder hahahhahaha fick nyss tillbkaaaaa mitt liv tackk gud för de n här sotrrrrrrraaaaaaaaaa giften i livet att få va ännnnngllle nr 1 vi snckaes Q!!!! mm hon är Queen demon hahahahahh farlig som fan hahahhaah vi snackes !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad som än händer måste jag knulla med henne ikväll igen för jag har fggett henne mitt ord på det spåöeöeöeööeöeöe att hon inte ska bita av kuken är viktigt hehhehehehhehe riktigt viktigt om ni fattar men om gud vill straffa mig för något jag gör mot nån annanan brud så lovar jag att ni får plocka vort mina vingar för jag är normal ibland jag flyger slääällttta cikkkk akjaa vi ses !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du vet det är inte en dans på rosor men jag gillar att garva åt allt illl och med om nggon försöker döda mig hahahahahhah så ska det va hahah fett kul väesrrttaa spelet lixom ingen vill ju vika ner seig direkt så allt krävs jeöaaa tiden hehehhehe vi snackar så jävla mycket hahahahahhaahah vi snckar så in o viken hahahahahaha inte svära niu

 

 

100 solllllaaar till den som ser mig svära och postar får 25 dollar på stars hahahhahaha shiiiiiiiit får jag säga hahhahahaha fkkers !!! VISNAKCKANKES!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...