Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sitter och väntarr nu på ett .25 50 hu bord det tar år innan nån sätter sig ska inte spela vem som helst heller inte nu det är inte läge för det men sen ska jag spela mot precis vem som helst och alla nivåer men inte här och nu så det finns tid för allt och alla ska vinna en stund inte alla men vissa som vinner turrar tex för att sen ska dom hjälpa så tänk på det att det e mening med allt....... Tänk nu mannen hehehe tänk nu alla vinner som e nått så ta chansen nu och outa dig här och visa krälken kärleken alltså!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har aldrig fötjänat att förlora en pott lika mycket som den här hahaha var blixt chek p varje gata oxå:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

 

PokerStars Hand #91815960957: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/04 23:31:33 CET [2013/01/04 17:31:33 ET]

Table 'Hamburga VI' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: N3tBraker ($125 in chips)

Seat 2: ckboy69 ($112.55 in chips)

Seat 3: Mardagg ($145.46 in chips)

Seat 4: vanleeuwen25 ($58.49 in chips)

Seat 5: Becko87 ($114.51 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($351.01 in chips)

ckboy69: posts small blind $0.25

Mardagg: posts big blind $0.50

N3tBraker: posts the ante $0.10

ckboy69: posts the ante $0.10

Mardagg: posts the ante $0.10

vanleeuwen25: posts the ante $0.10

Becko87: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of SpadesKing of Diamonds

vanleeuwen25: raises $0.50 to $1

Becko87: folds

tiltar_malle: raises $2.42 to $3.42

N3tBraker: folds

ckboy69: folds

Mardagg: folds

vanleeuwen25: calls $2.42

*** FLOP *** Ace of HeartsJack of Hearts7 of Diamonds

vanleeuwen25: checks

tiltar_malle: checks

*** TURN *** Ace of HeartsJack of Hearts7 of Diamonds9 of Hearts

vanleeuwen25: checks

tiltar_malle: checks

*** RIVER *** Ace of HeartsJack of Hearts7 of Diamonds9 of Hearts4 of Hearts

vanleeuwen25: bets $0.50

tiltar_malle: calls $0.50

*** SHOW DOWN ***

vanleeuwen25: shows 5 of Diamonds6 of Hearts (a flush, Ace high)

tiltar_malle: mucks hand

vanleeuwen25 collected $8.78 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $9.19 | Rake $0.41

Board Ace of HeartsJack of Hearts7 of Diamonds9 of Hearts4 of Hearts

Seat 1: N3tBraker (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: ckboy69 (small blind) folded before Flop

Seat 3: Mardagg (big blind) folded before Flop

Seat 4: vanleeuwen25 showed 5 of Diamonds6 of Hearts and won ($8.78) with a flush, Ace high

Seat 5: Becko87 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: tiltar_malle mucked King of SpadesKing of Diamonds

 

han netbreaker är fett bra så aktqa er för han kan köpa ut rätt hårt oxå han e bra på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

easy money haha han hade bombat varje hand typ + att han sa att jag var ful:cry: :cry: :cry: :oops: :oops: på bilden jag har e inte kul att hööra sånmt så var rätt åt han eller a så e det man får se det så om fisken det erätt åt dom man måste fatta det lesson

 

PokerStars Hand #91816859521: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/04 23:47:14 CET [2013/01/04 17:47:14 ET]

Table 'Hamburga VI' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: N3tBraker ($127.44 in chips)

Seat 2: ckboy69 ($115.83 in chips)

Seat 3: Mardagg ($158.83 in chips)

Seat 4: vanleeuwen25 ($50.63 in chips)

Seat 5: Becko87 ($109.46 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($346.82 in chips)

N3tBraker: posts small blind $0.25

ckboy69: posts big blind $0.50

N3tBraker: posts the ante $0.10

ckboy69: posts the ante $0.10

Mardagg: posts the ante $0.10

vanleeuwen25: posts the ante $0.10

Becko87: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 5 of Hearts5 of Diamonds

Mardagg: raises $1 to $1.50

vanleeuwen25 said, "allin 9-5"

vanleeuwen25: raises $49.03 to $50.53 and is all-in

Becko87: folds

tiltar_malle: calls $50.53

N3tBraker: folds

ckboy69: folds

vanleeuwen25 said, "tu"

Mardagg: folds

*** FLOP *** Queen of Diamonds4 of HeartsAce of Spades

*** TURN *** Queen of Diamonds4 of HeartsAce of Spades3 of Clubs

*** RIVER *** Queen of Diamonds4 of HeartsAce of Spades3 of Clubs4 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

vanleeuwen25: shows 5 of Spades9 of Spades (a pair of Fours)

tiltar_malle: shows 5 of Hearts5 of Diamonds (two pair, Fives and Fours)

tiltar_malle collected $101.41 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $103.91 | Rake $2.50

Board Queen of Diamonds4 of HeartsAce of Spades3 of Clubs4 of Clubs

Seat 1: N3tBraker (small blind) folded before Flop

Seat 2: ckboy69 (big blind) folded before Flop

Seat 3: Mardagg folded before Flop

Seat 4: vanleeuwen25 showed 5 of Spades9 of Spades and lost with a pair of Fours

Seat 5: Becko87 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: tiltar_malle (button) showed 5 of Hearts5 of Diamonds and won ($101.41) with two pair, Fives and Fours

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan det är ju ingen som skriver här e ju bara jag så jag vill inte va ensam skriv till mig snälla så jag kan få nån att säga saker till e lite ensam här fast nu har jag min broder leif här han e oxå frisk fast han e här han kan bomba för jag har spelat hu av honom och vann en mobil som ni kan ringa mgi på om ni har tråkigt 0720465419 jag vill inte att du e idiot och driver eller vill att jag ska va idiot så ring om du e samat smart så får vi sncka om stejken jag vet att du fattar att det e sant!!! peace brother

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äntligen kom det en fisk och satt sig hihhihih

 

den här vaer jag bomsäker på

 

PokerStars Hand #91818002031: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/05 0:08:55 CET [2013/01/04 18:08:55 ET]

Table 'Minkar III' 2-max Seat #1 is the button

Seat 1: I was a man ($77.98 in chips)

Seat 2: tiltar_malle ($52.86 in chips)

I was a man: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Jack of DiamondsKing of Spades

I was a man: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $3.22 to $4.22

I was a man: calls $3.22

*** FLOP *** 6 of Hearts7 of Diamonds3 of Hearts

tiltar_malle: bets $5.42

I was a man: calls $5.42

*** TURN *** 6 of Hearts7 of Diamonds3 of Hearts3 of Spades

tiltar_malle: bets $14

I was a man: calls $14

*** RIVER *** 6 of Hearts7 of Diamonds3 of Hearts3 of Spades10 of Spades

tiltar_malle: checks

I was a man: bets $54.34 and is all-in

tiltar_malle: calls $29.22 and is all-in

Uncalled bet ($25.12) returned to I was a man

*** SHOW DOWN ***

I was a man: shows Queen of Hearts4 of Hearts (a pair of Threes)

tiltar_malle: shows Jack of DiamondsKing of Spades (a pair of Threes - King kicker)

tiltar_malle collected $105.22 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $105.72 | Rake $0.50

Board 6 of Hearts7 of Diamonds3 of Hearts3 of Spades10 of Spades

Seat 1: I was a man (button) (small blind) showed Queen of Hearts4 of Hearts and lost with a pair of Threes

Seat 2: tiltar_malle (big blind) showed Jack of DiamondsKing of Spades and won ($105.22) with a pair of Threes

 

den här var ennu lättare

 

PokerStars Hand #91818031712: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/05 0:09:26 CET [2013/01/04 18:09:26 ET]

Table 'Minkar III' 2-max Seat #2 is the button

Seat 1: I was a man ($50 in chips)

Seat 2: tiltar_malle ($105.22 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

I was a man: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of DiamondsAce of Spades

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

I was a man: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.22 to $14.22

I was a man: calls $9.22

*** FLOP *** 6 of SpadesKing of Clubs10 of Spades

I was a man: checks

tiltar_malle: bets $91 and is all-in

I was a man: calls $35.78 and is all-in

Uncalled bet ($55.22) returned to tiltar_malle

*** TURN *** 6 of SpadesKing of Clubs10 of Spades10 of Diamonds

*** RIVER *** 6 of SpadesKing of Clubs10 of Spades10 of Diamonds3 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

I was a man: shows King of SpadesJack of Clubs (two pair, Kings and Tens)

tiltar_malle: shows Ace of DiamondsAce of Spades (two pair, Aces and Tens)

tiltar_malle collected $99.50 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $100 | Rake $0.50

Board 6 of SpadesKing of Clubs10 of Spades10 of Diamonds3 of Diamonds

Seat 1: I was a man (big blind) showed King of SpadesJack of Clubs and lost with two pair, Kings and Tens

Seat 2: tiltar_malle (button) (small blind) showed Ace of DiamondsAce of Spades and won ($99.50) with two pair, Aces and Tens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa nu e det dags att lägga sig spela en sista pott mot han sen drog jag var lite dåligt att syna kanske men han kunde ha nått annat kändes det som så jag var lite tvungen men har gått bra idag så ska sova nu men vi hörs imorgon dagboken

 

PokerStars Hand #91818730403: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/05 0:21:32 CET [2013/01/04 18:21:32 ET]

Table 'Minkar III' 2-max Seat #1 is the button

Seat 1: I was a man ($65.13 in chips)

Seat 2: tiltar_malle ($135.09 in chips)

I was a man: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of DiamondsQueen of Clubs

I was a man: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $2.42 to $3.42

I was a man: calls $2.42

*** FLOP *** 9 of Spades5 of Spades6 of Clubs

tiltar_malle: bets $4.42

I was a man: calls $4.42

*** TURN *** 9 of Spades5 of Spades6 of Clubs3 of Hearts

tiltar_malle: bets $12.42

I was a man: calls $12.42

*** RIVER *** 9 of Spades5 of Spades6 of Clubs3 of Hearts3 of Spades

tiltar_malle: checks

I was a man: bets $24

tiltar_malle: calls $24

*** SHOW DOWN ***

I was a man: shows Ace of Spades4 of Spades (a flush, Ace high)

tiltar_malle: mucks hand

I was a man collected $88.02 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $88.52 | Rake $0.50

Board 9 of Spades5 of Spades6 of Clubs3 of Hearts3 of Spades

Seat 1: I was a man (button) (small blind) showed Ace of Spades4 of Spades and won ($88.02) with a flush, Ace high

Seat 2: tiltar_malle (big blind) mucked Queen of DiamondsQueen of Clubs

 

 

BR : 4374.86 DOLLAR cirka + 500 dollar idag easy come not easy go så att säga puss och gonatt dagboken jag älskar dig och alla som läser den som inte är onda eller demoner eller sånna jävlar yeeeeeeeee peace brothers and sisters gonatt nu sover jag fett sov

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha true true ,em jag får imte såeöa så högt för farsan ska visa alla att man inte kan skotta järnet det blir för overkligt hehe ska ta det chill man du e hihgstkes eller?? spelar du högt så lita på att jag e god för allt jag säger du kanske vill att jag ska va din vänn och det vill jag så vi kan spela fett mycket sen om du e skön och vill va fly så säg till bara jag letar efter folk som kan spela och vill vinna och göra bra saker för pengarna som att bygga upp enm organistation här i stockholm fast jag epå psukhem i sundsvall nu:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: hahahahah jag fattar inte varför dom inte slöpper ut mig så det eknas men jag få inte bry mig om sånt allt har sin tid de e så så jag ska inte klaga har mycket att se fram emot så man får ta det lungt vill vinna fett så att det går att ta dom där fittorna som e demon jag hatar dom så det e sant att det e lite farligt men dom kan inte komma åt mig här eller där det blir inte så farligt för jag hra fett backupp sen av gud och riktiga änglar så det e fett nice alla som e kung och kan splela kan haka på och få fett med flax vid vorden om dom litar på att jag kan se korten i fram´tiden sen så att alla vet att jag inte kan förlora lol hahahaha driver lite kanske eller???? lita på mig jag kör det här på ett annat sätt e lite anorlinda so att säga e fett veck typ men det är ju så kant sa det gäller att vara ren i sinnet REN TÄNKARE E JAG hjar läst Immanuel Kant kritik av det rena förnuftet så jag vet vad jag snckar om e helt uppluyst ser färger och shit överalt allt bara lyser på väggarna och ser aouror opå alla typ det e fett nice att va helig kraft i sig o allt så lita nu på mig jag ska krossa highstakes med eller utan din ghjälp och du får skäömmas om du inte stejkar och sgääger att jag e sjuk och fisk å sån så stejkam ig nu det vet du PEADCCEEEEEEE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska ha lite brejk nu fast inte sova ska inte sovar mer tänkte jag alltid va vaken och sova fast man e vaken det e mlöhjligt om man e engel satt weeeee jag kan ju säga att det e svårt att göra allt som gud vill var inte kul att stoppa in allt med dom korten jag hade där på 5-10 när jag bluffa men farsan sa det så jag gjorde det och det som rälknas e att man gör det farsan vill och det inte lätt asså e skit svårt så tänk på de om du vill engel det e svårt men heligt och farligt o as nice att va en sån som alla e ett med på ett sett att se saken men inte ett för det e allt dom inte e så det får jag ta att jag e det så se det som ett annat sätt att va om du inte fattar så e det tråkigt för dig men kul för mig för jag vinner ju lolololololl:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ocj kjag kommer vinne enny mer ju så det e nice så dissa inte e du snäll icj klaga inte för jag har offrat allt man offra familj liv sammhälle klass idientitet har suttit på kåken har vart psukiskt sjuk har offrat allt för gud så nu ska jag visa att jag e den som tar över det e kul att jag fick jobvbet att busta den där fisken ni vet vem han där uppe i vegas och macauo fatta att jag ska ta han och det ska va på tv kolla då hur anorlundavi e och vilken sätt vi kan röra kroppen och fluyga så fattar ni att det e annan nivå i livet e de sant???

 

jag kan flyhga hela vägen hem kan du det? om du kan det skicka 50 k till mitt konto på pokerstsrs och sluta tvivla e det sant så e det sant skicka pleaze nu pusss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det kan man lungt säga man blir ju lite hög av det där man hamnar i himlen men det e lungt utan man lär sig utan sen men dety e tipps till dom ska komma till himlen rök lite majja jag rökte bara hash så jag blev fett tung men det kosta som fan blev beng oxå:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: djäövluens drog och det e så jag rökte skiten ur han värsta blossen så jag kan busta han nu hahahah fattar ni jag rökte sönder jävulen så nu kan han bustas hihihihi eller så e jag en annan idiot men det visar sig säkert allt e reslutatet så det fpr man se sen e de så så e de så men rök nu inte hasch det e farligt rök majja det e guds drog men det e farligt att röka konstant så rök ibland och kom till himlen i livet eeeee asså vad snackar han om???:mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :-P :-P :-( :-( :evil: :evil: :oops: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gissa om jag e trött nu jag har snackat med gud i 1 dygn och han säger att jag ska fortsätta i ett till kanske ska sätta mig och softa vid ett bord nu det e nog bättre att spela hela tiden om man ska vinna så jag spelar tills jag dör det e sant tills jag dör!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ally dpm säger om mig e sant jag va en idiot jag va en speltorsk jag va en i gänget av dom som alltid kom efter i saker och ting jag kunde inte ens spela men en sak viste dom inte jag var bättre en dom jhela tiden och det kunde dom inte beta för jag spela dåligt allt sa ju att det skulle bli kåken och det blev det och där träffa jag massa konstiga saker och varelser och det vet jag nu det var inte en tilfällighet att jag hamna där det var gud som satt mig där och det vet ni nu jag viste inte ens hur man skala en potatis men det var andra saker jag viste så det jämmna ut sig när jag såg jesus komma till mig och säga saker i mitt öra han sa att jag ska busta swan eller vaf fan han heter han sa att jag ska softa i hell med fiskarna asså dom riktiga softa nui asspå ni tror att det finns fiskar vid borden då ska ni se fula fiskar dom e farliga oxå kan döda en när som helst s va glad för små fiskar lol som kastar pengar på er istället för kulor och knivhugg hahaha fatta vika fiskar som simmar där och vad dom gör det e fett anorlunda där dom e där på riktigt in hell och heaven dom efett tfttttt FETT tunga vissa och alla fattar ingenting men dom krigar på rikgit inga chips och marker utan kulor och skottsäkra västar så man blir ödmjuk när man spelar kort det lam kam ju lungt säga det e ingenting mot vad dom andra änglarna gör dom springer bland djuren och riskerar livet 24h så va tacksamm nu din fisk säger gud till mig att jag ska va för jag kan inte va där för jag e inte så tung:oops: :oops: jag e lite efterbliven så jag får spela kort istället och skicka pengar till dom så att dom kan köpa vapoen så fatta ni att jag vill ha lite hjälp nu jag vill ha alla i himlen satt vi kan kämpa mot ondskan som jag sett med egna ögon inte bakom en skärm utan på plats i hell i sista akten i diablo på riktigt det real shit jag snckar om så visa respekt för nån som vet ni lever i paradiset för att vissa sliter i skiten som kallas helvetet som dom skapar för att fucka upp allt och bara jävlas jävlarna gör så dom jävlas så jag säger det vissa får leva loppan och andra får kriga jag får inte va med men jag får skicka pengar till presidenterna så att det alltid nått för jag kan inte jobba så hårt som dom gör det e fan riktiga gangsters jag träffat som jag ska hjälpa som e gud i hela hjärta och själ som kriigar mot han fittan vi kallar djäviull han ska bort så visa er här nu ni som e luckligt lottad att leva loppan i livet och spela kort och tjäna fett med deg ni ska va tacksamma att gud låter er vinna så skicka deg till kampen mot han istället frö att köpa dyra acne jeans och tro att ni e fett balla för det e ni inte och ni e inte så bra som ni tror även fast niu e bra jag vet!!! ni e eint bättre än mig men ni e bra hahahah men sen får man fråpga sig e det fett nice att spela kort jämmt`??? aaaa jag tycker det jag älskar det så får mig e det lungt jag kan inte va en gangster inte där allafall men vid bordet kan ni kalla mig Gangstern för jag vet vad en gangster e jag svär en gangster e en ekta engel som krigar mot jävulen och det gör jag så jag har rätt att kalla mig en gangster och det gör jag nu jag kallar mig GANGSTER MALLE eller aa visst vi får se kanske ska va äkta gangster oxå om det blir tråkigt att va boss på borden men det e senare behöver fett med cash nu så måste va lite poker spelare ett tag kanske eller ja vi får se en sak i taget men det får inte bli en aa du fattar inte en lek det får det aldrig bli då kan kanske jag kasta in den där handuken i trasan sa jag det sa jag det yes jag gör så här nu jag skriver sanningen jag vill ha dig i mitt lag shahin86 och jag vill att du skriver här att du vill spela i guds lag i all tid och va highstakes sjärna för du e bäst om du inte fattat det han säger det till mig du e bättre en mig oxå så jag tror det e bättre att du behåller din deg själv nu och börjar köra högt på stars satt det blir lite orning sa jag det spela där nu lita på det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar lite samtidigt som jag skriver snubben folda AK han trodde jag hade AQ sick PokerStars Hand #91827383371: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/05 3:52:55 CET [2013/01/04 21:52:55 ET]

Table 'Gaussia' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($165.16 in chips)

Seat 2: cai19704 ($98.91 in chips)

Seat 3: LimpFoldAces ($139.67 in chips)

Seat 4: smallon2012 ($204.39 in chips)

tiltar_malle said, "wow"

cai19704: posts small blind $0.25

LimpFoldAces: posts big blind $0.50

crazy_naeb: sits out

Gremilim: sits out

tiltar_malle: posts the ante $0.10

cai19704: posts the ante $0.10

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

smallon2012: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 2 of Hearts6 of Clubs

cai19704 said, "aq?"

smallon2012: folds

tiltar_malle said, "no"

tiltar_malle said, "AK"

tiltar_malle said, "you?"

cai19704 said, "ak"

tiltar_malle: folds

cai19704: folds

Uncalled bet ($0.25) returned to LimpFoldAces

LimpFoldAces collected $0.90 from pot

LimpFoldAces: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $0.90 | Rake $0

Seat 1: tiltar_malle (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: cai19704 (small blind) folded before Flop

Seat 3: LimpFoldAces (big blind) collected ($0.90)

Seat 4: smallon2012 folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här va fel

 

PokerStars Hand #91827331197: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/01/05 3:51:07 CET [2013/01/04 21:51:07 ET]

Table 'Gaussia' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($141.10 in chips)

Seat 2: cai19704 ($123.27 in chips)

Seat 3: LimpFoldAces ($139.77 in chips)

Seat 4: smallon2012 ($205.49 in chips)

crazy_naeb will be allowed to play after the button

tiltar_malle: posts small blind $0.25

cai19704: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

cai19704: posts the ante $0.10

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

smallon2012: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of DiamondsKing of Hearts

LimpFoldAces: folds

smallon2012: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $2.22 to $3.22

cai19704: raises $6.22 to $9.44

smallon2012: folds

tiltar_malle: calls $6.22

*** FLOP *** 8 of Spades10 of ClubsAce of Hearts

tiltar_malle: checks

cai19704: checks

*** TURN *** 8 of Spades10 of ClubsAce of Hearts3 of Diamonds

tiltar_malle: bets $14.82

cai19704: calls $14.82

*** RIVER *** 8 of Spades10 of ClubsAce of Hearts3 of DiamondsQueen of Spades

tiltar_malle: bets $32

Gremilim joins the table at seat #6

cai19704: folds Ace of Spades

Uncalled bet ($32) returned to tiltar_malle

tiltar_malle collected $48.42 from pot

tiltar_malle: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $49.92 | Rake $1.50

Board 8 of Spades10 of ClubsAce of Hearts3 of DiamondsQueen of Spades

Seat 1: tiltar_malle (small blind) collected ($48.42)

Seat 2: cai19704 (big blind) folded on the River

Seat 3: LimpFoldAces folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: smallon2012 (button) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillar dig slowbloy du e sann vänn du får mig att tänka på en sak vill du ha ett tipps visa dig i livet å ta det som e ditt istället för att ge bort det till en annan som du har träffat du ska se det som e viktigt och inte ge upp nu för du e bra spelare så e det!!! hihihihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

konstaterar att det e lite tråkigt att spela alltid så jag funderar på vad som krävs för att göra det roligt igen kanske spela högre??? eller kanske spela hu tables all the time constant action every hand for u e fan lite mer drag man blir lite lam aav att köra ringgame det e inte riktigt äkta eller hur?? lite mesigt fast endå inte e lite tuffare att köra hu och veva i varje pott och så fånar mig lite men det e ju sant jooooo fan nu e jag rätt ute det e sant det e sant HU e för riktiga G A N G S T E R S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

a blev en liten session nu men den e över jag ska spela lite mer ikväll eller imorgon menar jag efter kaffet som serveras här på avdelningen klockan 6 sen e dags igen ska liggai sängen och softa och snacka med chefen sen får jag se om det blir lite högre lir har endå ska se vänta.....4399.90 Dollar räcker för .5 1 om jag inte e ute och pcyklaar hehe kanske räcker för att vinna en pott på 500 dollar istället för 200 hihihi kan man vinna en pott med A high kan man vinna en pott med K high eller hur dagens tips syna inte bara ner med A high utan även med K high lär och se när soldaten spelar skiten ur dom huhuhihihihii

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanska ska ta ett litet break idag jag blir inte bättre av att spela hela tiden vill ju vara sådär jätte bra när jag spelar och det e inte lätt dygn 2 då måste man ha en stark vilja och det har jag en sak jag kan inte spela idag det går inte jag har inte så lust att förkolora alla potter idag jag känner att det e dags att säga gonatt istället och ta en sömn medicin som dom kan fixa åt mig och sova och komma utladdad så jag tar farväl ett tag och låter dom droga ner mig vill inte sitta dygnet runt nu bättre att gå på lågfart hela .25 50 0.5 1 1-2 2-4 3-6 och sen köra cp hårt på 5-10 o uppåt vill ju softa lite och ta allt men klackspark o va cool så jag säger gonatt nu och drogar ner mej med teralen muuummmms fillibabba då kan jag sova over and out the REAL PATIENT FROM SUNDSVALL INSTITIOUTION FOR MENALLY RETARDED PATIENTER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ally dpm säger om mig e sant jag va en idiot jag va en speltorsk jag va en i gänget av dom som alltid kom efter i saker och ting jag kunde inte ens spela men en sak viste dom inte jag var bättre en dom jhela tiden och det kunde dom inte beta för jag spela dåligt allt sa ju att det skulle bli kåken och det blev det och där träffa jag massa konstiga saker och varelser och det vet jag nu det var inte en tilfällighet att jag hamna där det var gud som satt mig där och det vet ni nu jag viste inte ens hur man skala en potatis men det var andra saker jag viste så det jämmna ut sig när jag såg jesus komma till mig och säga saker i mitt öra han sa att jag ska busta swan eller vaf fan han heter han sa att jag ska softa i hell med fiskarna asså dom riktiga softa nui asspå ni tror att det finns fiskar vid borden då ska ni se fula fiskar dom e farliga oxå kan döda en när som helst s va glad för små fiskar lol som kastar pengar på er istället för kulor och knivhugg hahaha fatta vika fiskar som simmar där och vad dom gör det e fett anorlunda där dom e där på riktigt in hell och heaven dom efett tfttttt FETT tunga vissa och alla fattar ingenting men dom krigar på rikgit inga chips och marker utan kulor och skottsäkra västar så man blir ödmjuk när man spelar kort det lam kam ju lungt säga det e ingenting mot vad dom andra änglarna gör dom springer bland djuren och riskerar livet 24h så va tacksamm nu din fisk säger gud till mig att jag ska va för jag kan inte va där för jag e inte så tung:oops: :oops: jag e lite efterbliven så jag får spela kort istället och skicka pengar till dom så att dom kan köpa vapoen så fatta ni att jag vill ha lite hjälp nu jag vill ha alla i himlen satt vi kan kämpa mot ondskan som jag sett med egna ögon inte bakom en skärm utan på plats i hell i sista akten i diablo på riktigt det real shit jag snckar om så visa respekt för nån som vet ni lever i paradiset för att vissa sliter i skiten som kallas helvetet som dom skapar för att fucka upp allt och bara jävlas jävlarna gör så dom jävlas så jag säger det vissa får leva loppan och andra får kriga jag får inte va med men jag får skicka pengar till presidenterna så att det alltid nått för jag kan inte jobba så hårt som dom gör det e fan riktiga gangsters jag träffat som jag ska hjälpa som e gud i hela hjärta och själ som kriigar mot han fittan vi kallar djäviull han ska bort så visa er här nu ni som e luckligt lottad att leva loppan i livet och spela kort och tjäna fett med deg ni ska va tacksamma att gud låter er vinna så skicka deg till kampen mot han istället frö att köpa dyra acne jeans och tro att ni e fett balla för det e ni inte och ni e inte så bra som ni tror även fast niu e bra jag vet!!! ni e eint bättre än mig men ni e bra hahahah men sen får man fråpga sig e det fett nice att spela kort jämmt`??? aaaa jag tycker det jag älskar det så får mig e det lungt jag kan inte va en gangster inte där allafall men vid bordet kan ni kalla mig Gangstern för jag vet vad en gangster e jag svär en gangster e en ekta engel som krigar mot jävulen och det gör jag så jag har rätt att kalla mig en gangster och det gör jag nu jag kallar mig GANGSTER MALLE eller aa visst vi får se kanske ska va äkta gangster oxå om det blir tråkigt att va boss på borden men det e senare behöver fett med cash nu så måste va lite poker spelare ett tag kanske eller ja vi får se en sak i taget men det får inte bli en aa du fattar inte en lek det får det aldrig bli då kan kanske jag kasta in den där handuken i trasan sa jag det sa jag det yes jag gör så här nu jag skriver sanningen jag vill ha dig i mitt lag shahin86 och jag vill att du skriver här att du vill spela i guds lag i all tid och va highstakes sjärna för du e bäst om du inte fattat det han säger det till mig du e bättre en mig oxå så jag tror det e bättre att du behåller din deg själv nu och börjar köra högt på stars satt det blir lite orning sa jag det spela där nu lita på det!!!

 

En dag skall jag ta mig igenom din text <3 :D

 

vadå,tycker du att det var jobbigt att läsa ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...