Gå till innehåll

hej min dagbok

slarvsylta

Nuuuu vet jag vad jag ska göra ska köra träningshäåääger här op spuuyyyykkkk satt jag ska springa 1 h om dagen minst och promenara mennnnst 1-10 timmar om dagen satt har fullt upp nu kan inte lira mer tills jag är iu super form satt man kan köra highstakes och fatta ghur man spelar satt stenhårt träningskäger nui ska uppdatera om hur det går för bnu är de träningsperiod GLLLL WP GGGGGGG AND A NEW GAME ALL THE GTIIIMEE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

How can I not laugh? ahahahhaha

You saw what he is writing all the time??

Crying when losing 5$

Walk away when losing 10$

Lucky fkin fish

Tells everybody that he gives me action... but walks away... and now bans himself ahahahaha

Seriously this is the best story ahahahahah

This is so incredible I can't believe he is real ahahahahaha :ola: :ola: :ola: :ola:

you cant understand thatr poker isent my main reason for living im an angel i do stuff i only play to make moneyt so i can byyyyy guns stooooo killl deamons hahhahahahaha IM YOUR WORST NIGHTMARE I KULL YOUU

Länk till kommentar

How can I not laugh? ahahahhaha

You saw what he is writing all the time??

Crying when losing 5$

Walk away when losing 10$

Lucky fkin fish

Tells everybody that he gives me action... but walks away... and now bans himself ahahahaha

Seriously this is the best story ahahahahah

This is so incredible I can't believe he is real ahahahahaha :ola: :ola: :ola: :ola:

flip_nbc.jpg

Länk till kommentar

flip_nbc.jpg

hane fett dplig att fatta säånt han förstårt inte att man e lite efterblivien oxå satt aa fan jag kan säga dig viktor du e lite bättre en mig på poker satt jag förstår att du inte verkar bry dig men jag är stor i andra sammanhjang satt tack att du säger till han men att du inte bryr dig gör mig lite ledsen satt aa vi får tccka att du ger han ifingret men att du inte brytr dig är tråkigt men du kanske inte mena dety???

Länk till kommentar

hane fett dplig att fatta säånt han förstårt inte att man e lite efterblivien oxå satt aa fan jag kan säga dig viktor du e lite bättre en mig på poker satt jag förstår att du inte verkar bry dig men jag är stor i andra sammanhjang satt tack att du säger till han men att du inte bryr dig gör mig lite ledsen satt aa vi får tccka att du ger han ifingret men att du inte brytr dig är tråkigt men du kanske inte mena dety???

Oroa dig inte slarvsylta. Dig gillar jag!:mrgreen:

Länk till kommentar

ahahahahhaahahahahha

Ok I understand now

You are too scared to play and you resign

It's ok

I won't comeback here, it's a real joke

I guess I'll see you play on playmoney or nl10 because you are so scared of playing vs the poker deamon ahahahahahaha

I WON ahahahah :ola: :ola:

hahahaha you won??? hhahahahahah you allwayss loose you a deamoenh hahhahahahha your a loser hahhahaaaah fffkkkinng huuuge loser you are hehheheheheeheheh real loser LOOOosseeiiffeeerr LOOOSERR hahahhaah

Länk till kommentar

Then why do you quit?

If I'm a loser we play now!!

Oh yeah, I forgot... you resigned...LOL ahahahahhaa

Bye

You will go to Hell because you resigned against the poker deamon, this is true.

ahahahahaa :twisted: :twisted: :ola: :ola:

hhahahhahahhahah youu think im that small iahhahaahahh i cant gfo to hell i mm lblllesseeed fatta jag ebelllelessaaaad av gud hfhahahaha fattaa hahaahhaa din lilla sura demon jag hatar dig men du e för liten för att jag sk aookra brty mig statt fuckk joyuuu bara aaa fukckk youu plrata inte med han mer han suger kuk!!!

Länk till kommentar

AHAHAHHAHAHAHAHA

You don't even want to play on nl200 because you are money scared, neither on nl50 cuz you scared of poker deamon ahahhaahahha

I knew the poker deamon is always the winner

I quit this forum it's so stupid around here ahahha what a joke Tiltar is ahahhaa

Lucky fish I hate u!! ... but I'm the winner cuz you resigned ahahhahhaha :twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola:

you can never win against me not even if you piiiuit aa bullet in my haaaeadd im to flyyyy i never come dwnn you fkkn fish FUCK YOURSELF and die so you can go to hell fkn loser

Länk till kommentar

Tack och bock :)

PokerStars Hand #94619019875: Omaha Pot Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/02/25 10:26:05 ET

Table 'Dvorak III' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: issiwissi ($12.86 in chips)

Seat 2: BaBaRoGa777 ($10 in chips)

Seat 3: georgzaza ($27.16 in chips)

Seat 4: betsakis1 ($8.34 in chips)

Seat 5: du_repi_unda ($12.93 in chips)

Seat 6: mambochambo ($39.38 in chips)

issiwissi: posts small blind $0.05

BaBaRoGa777: posts big blind $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to issiwissi Queen of HeartsAce of Hearts8 of ClubsJack of Spades

georgzaza: calls $0.10

betsakis1: folds

du_repi_unda: folds

mambochambo: folds

issiwissi: calls $0.05

BaBaRoGa777: raises $0.30 to $0.40

georgzaza: calls $0.30

issiwissi: calls $0.30

*** FLOP *** 8 of HeartsAce of Diamonds6 of Spades

issiwissi: checks

BaBaRoGa777: checks

georgzaza: bets $0.80

issiwissi: calls $0.80

BaBaRoGa777: calls $0.80

*** TURN *** 8 of HeartsAce of Diamonds6 of SpadesQueen of Spades

issiwissi: checks

BaBaRoGa777: checks

georgzaza: bets $1.50

issiwissi: raises $6.40 to $7.90

BaBaRoGa777: folds

georgzaza: calls $6.40

*** RIVER *** 8 of HeartsAce of Diamonds6 of SpadesQueen of Spades3 of Diamonds

issiwissi: bets $3.76 and is all-in

georgzaza: calls $3.76

*** SHOW DOWN ***

issiwissi: shows Queen of HeartsAce of Hearts8 of ClubsJack of Spades (two pair, Aces and Queens)

georgzaza: shows 8 of Diamonds5 of SpadesJack of DiamondsAce of Spades (two pair, Aces and Eights)

issiwissi collected $25.71 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $26.92 | Rake $1.21

Board 8 of HeartsAce of Diamonds6 of SpadesQueen of Spades3 of Diamonds

Seat 1: issiwissi (small blind) showed Queen of HeartsAce of Hearts8 of ClubsJack of Spades and won ($25.71) with two pair, Aces and Queens

Seat 2: BaBaRoGa777 (big blind) folded on the Turn

Seat 3: georgzaza showed 8 of Diamonds5 of SpadesJack of DiamondsAce of Spades and lost with two pair, Aces and Eights

Seat 4: betsakis1 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: du_repi_unda folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: mambochambo (button) folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar

Hahahaha, läser din db varje dag.

Du gör min dag, gång på gång!

vad kulll saa jag det attt det var inte ens den håär gången jag blev nersprutad asatt jag satt och skrev endå för jag har fått meedicin idag av dom äkta fittorna som jobbar här dom har drogat ner men jag kan va i haeven endå det går bara lite sämmre aaaa lite smännrre

Länk till kommentar

Wops, inte ett rätt denna session, ( 900 händer ) :( Många galna spel och stora potter som gick åt fel håll.... Suck och stön ;/ ... Rullen är nu på 54 ...

Ska jag locka mitt account tills ditt låses upp så jag kan shippa tillbaka så du iaf inte går minus. Eller ska jag skotta? :D

Länk till kommentar

• Skapa nytt...