Gå till innehåll

The well: Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om du fått börja om från början i livet, vilken är den största skillnaden du skulle göra?

 

Spontant skulle jag säga studier, det är bara ett stort hål i magen när jag tänker på vilken chans jag har slösat bort. Skam skam skam.

 

Om du varit med i Jeapordy och fått välja en kategori (inte poker) där du tror dig ha mer kunskap än gemene man, vilken hade du valt?

 

Tråkigt nog blir svaret sport. Har en del ströintressen men står nog bäst gentemot avg inom det ämnet.

 

Vilket klipp på youtube har du sett flest gånger (exklusive musikvideos om du grindar sådana)?

 

Jag grindar verkligen inte YT öht, men vet att jag har sett någon tribute till Derrick Rose ett stort antal gånger iaf.

 

Om du fick vara världselit i någonting, vad hade det varit?

 

Många smaker som skulle smaka smaskens. Framstående forskare inom något viktigt ädelt fält eller varför inte vara en löjligt stor musiker eller fotbollsspelare? Sjukt svår fråga som får en att garva lite åt fantasierna som uppstår. Jag tror dock att jag hade kunnat njuta som mest av att vara en av världens mest framstående läkare. Oj vad fint jag hade gjort mig i en vit rock!

 

Favoritfilm/bok/citat?

 

Garden State ligger väldigt högt upp, Shawshank Redemption likaså. Tror Perks of being a wallflower kan bli en stor favorit, måste bara se om den så att det inte var någon humörsgrej när jag såg den första gången. Vanilla Sky och Inglorious Basterds är också svårslagna.

 

Game of Thrones-serien med tredje boken som största favorit. Har inget pretentiöst val här tyvärr trots att jag försökt läsa lite klassiker på senaste (=

 

Har inget citat som är ett nerskrivet förstahandsval ifall den här frågan skulle dyka upp, finns löjligt många som jag älskat vid stunden men inget som dyker upp i bollen på mig i skrivande. Nedrans bakfylla.

 

Har du någon stark rädsla/fobi?

 

Nej :D

 

Vilken är den mest betydane kroppsdel du skulle offra för att bli ekonomiskt oberoende?

 

Oj, jag tror jag skulle må skit långa perioder över min osäkerhet vid en saknad lem. Med allt som ingår i ett ekonomiskt oberoende och alla möjligheter man får på köpet så tror jag inte man kan vara så självisk att kunna tacka nej till att offra någon ickevital kroppsdel för det. Gränsfall vid penisen dock.

 

Haha, måste vara något grovt fel på mig som lägger så stor vikt vid en sån sak egentligen.

 

Vilken är den vanligaste maträtten du äter till middag?

 

Köttfärssås och spaghetti vanligtvis, senaste tiden lövbiff och pommes då jag är i en extremt oinspirerad period.

 

Varit nära döden?

Gick ut bakom en buss när jag var 13 år gammal, så lagom till att jag ska sätta ut högerfoten över mittlinjen så kommer en BMW i 70km/h (!) och träffar strax ovanför vristen. Träffar backspegeln med ansiktet och flyger en bit, benpipan sticker rakt ut och tårna pekar bakåt. Ansiktet svällde så småningom till en lila basketboll. Var i chock och försökte ställa mig upp först och sa att jag hade ont i benet :) Nära döden var jag på sitt sätt men ändå inte, var ju inga livshotande skador. Dock så skickade de i mig en saftig dos av morfin vilket de upptäckte ganska snabbt att jag var allergisk mot, ska tydligen inte ha mått så bra då och svimmat på en sek vid första doseringen.

 

Vilken egenskap har du som du är stolt över? Vilken saknar du som du ill ha?

 

Mitt sätt att överskåda situationer om man kan säga så, eller kanske inte så konstigt att man diggar sättet man lägger upp sitt perspektiv på men det är något jag jobbat fram och trivs fint med.

 

Jag känner själv att mitt beteende kan luta åt WT/drägg-hållet emellanåt vilket jag är extremt obekväm med. Att kunna uppträda lite mer värdigt överlag som reflex utan att behöva tänka efter skulle jag uppskatta otroligt mycket tror jag.

 

Hur mycket pengar lägger du på frisör?

 

700kr per gång hos en fantastisk människa vid namn Patrick på Corinne and Friends.

 

Köttbullar?

 

Omöjligt att vara negativ mot väl?

 

Golv - med el utan mattor?

 

Har ett väldigt mattlöst hem så får väl säga utan, men det är gränsfall.

 

Drömbil?

 

Jag gillar min alldeles egna och första bil väldigt mycket även om det är långt ifrån en drömbil. Förut ville jag ha en porsche men har verkligen ingen drömbil tyvärr, är så långt ifrån bilintresserad tyvärr. Skulle inte tacka nej till geewhizm8s kärra dock (=

 

Är du bra på att grilla?

 

Jag är den som hetsar om grillning med vänner och låter någon annan sköta allt medan jag står bredvid och dricker.

 

Löjligt bra frågor, galet underhållande det är att tänka efter vid sånt här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka fem forumiter skulle du helst vilja se i brunnen?

 

Irlsucks, RamZ, sexyterran, kallödmjukdiva ooooch geewhizm8. Tror alla skulle vara galet bra.

 

 

Vilken fråga vill du helst få i brunnen?

 

Jag har fått sitta och filosofera och själsdyka i två dagar under en lagom bakfylla och tycker på riktigt att det mesta har varit givande. Kan inte komma på någon fråga så utan de bästa har varit om saker jag inte har frågat mig själv. Förövrigt var det här en magiskt bra fråga (=

 

Vad tror du är det mest förvånande med dig för de som känner dig skapligt men inte jättebra? Dvs vad tror du är det mest överraskande som de inte känner till?

 

Jag vet verkligen inte, folk härifrån som läste min dagbok tidigare har nog överlag fått en bild av mig där det verkar som att jag ligger runt mycket när jag egentligen är en blandning av en cyniker och samtidigt en hopplös romantiker med en blygsam liggsiffra.

 

 

Väl valda frågor herrn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A) Om du fick ta över valfri persons liv, hade du gjort det och isåfall vems?

 

B) Om du fick vara en 10a kvinna för en månad, hade du gjort det?

 

C) Döv, stum eller blind om du tvingas välja?

 

D) Välj en av följande: 1. Alla pengar i världen men aldrig mer får ligga 2. oförändrat. 3. få ligga med exakt vem du vill när du vill men leva på extremt-existensminimum resten av livet.

 

E) Spela 50/100$ poker med någorlunda swings (worst case be 100k hands) eller 0.001/0.002$ utan swings med samma timlön (förutsätt obegränsad rulle)

 

F) Om du fick leva när som helst genom historien som rik/framgångsrik/respekterad, vilken historisk epok hade du valt?

 

G) Vilken sorts uppfinning tycker du saknas här i världen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är du glad?

 

Är du smart?

 

Vad för grupper har du fördomar mot?

 

Kommer poker finnas ungefär som idag eller mer i oöverskådlig framtid?

 

Kan man som internet-bekant kontakta dig om man är i Sthlm på sommaren för häng/fest/grind?

 

Är du rädd för att dö?

 

HIV och dö vid 80 eller frisk och dö vid 65?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte mest säga att du verkar vara en fantastisk person och att det är underhållande att läsa din svar =) Slänger in den enda fråga jag kom på spontant:

 

Vilka är de största aha-upplevelserna du haft hittills i livet?

 

Men vad alla ska vara julsnälla, kul att man internetreppar bra iaf!

 

När jag var väldigt ung och insåg att sättet att kunna charmera jämnåriga töser inte handlade om mig utan om dom var jag väldigt nöjd över just då (=

 

A) Om du fick ta över valfri persons liv, hade du gjort det och isåfall vems?

Jag är faktiskt väldigt skeptisk, vill inte tro att jag faktiskt hade gjort det. Men om jag nu hade gjort det hade jag tagit någon yngre, smartare, snyggare och rikare man än mig själv. Däremot hade jag garanterat velat pröva ett par dagar i en extremt stor mängd människors liv, hur mindblowing vore inte det?

 

B) Om du fick vara en 10a kvinna för en månad, hade du gjort det?

Garanterat, utan tvekan! Tänk vilken kontrast mot ens eget liv (fördomsfull)!!

 

C) Döv, stum eller blind om du tvingas välja?

Stum, få gånger jag känner att jag gör mig själv rättvisa oralt ändå. Döv och blind hade varit horribelt, förstå vad mycket vackert man skulle missa.

 

D) Välj en av följande: 1. Alla pengar i världen men aldrig mer får ligga 2. oförändrat. 3. få ligga med exakt vem du vill när du vill men leva på extremt-existensminimum resten av livet.

1,2>>>>3. Tror jag skulle ta livet av mig av depression av trean, även utan den ekonomiska faktorn (som skulle tära enormt på mig tror jag). Tyvärr behöver jag bekräftelse lite mer än jag orkar inse tror jag och att ta bort den typen av ytlig bekräftelse i form av att någon person på den här planeten faktiskt ville dela intimitet med mig på den nivån frivilligt skulle vara så sjukt påfrestande. Att jag tar 1 före 2 är mer en principsak än vad jag kanske egentligen skulle vilja välja tbh :oops:

 

E) Spela 50/100$ poker med någorlunda swings (worst case be 100k hands) eller 0.001/0.002$ utan swings med samma timlön (förutsätt obegränsad rulle)

Jag tycker första låter hellajbans!!

 

F) Om du fick leva när som helst genom historien som rik/framgångsrik/respekterad, vilken historisk epok hade du valt?

Nu, alla dagar i veckan. Är fruktansvärt bekväm av mig och har grown accustomed to a certain lifestyle. Plus att det känns som att möjligheterna känns större nu än tidigare på något sätt, beror kanske på vilken nivå av rik/framgångsrik/respekterad man hade varit förstås.

 

G) Vilken sorts uppfinning tycker du saknas här i världen?

Helt ärligt, tänk om det fanns någon extremt smidig apparat som gjorde att man kunde flyga snabbt och smärtfritt på egen hand, i stil med stålmannen. Drömde alltid som liten att kunna flyga och blir helt pirrig av bara tanken!

 

När är du glad?

Ofta! Mindre på senaste, men överlag är jag väldigt glad av mig. Saker som boostar är sällskap, miljöer och musik såklart. Brukar vara glad runt familj, är alltid konstant på topp i värme och strålande sol och att skriksjunga medan jag kör bil gör mig nästan alltid på bra humör.

 

Är du smart?

Nej det är jag inte. Känner mig ofta (nästan alltid) underlägsen när jag träffar andra pokerspelare (en anledning till att jag blir oskön när jag dricker som i Barca tex, eller att jag omger mig med IRLs kanske). Som sagt så kan jag uppskatta min förmåga att resonera emellanåt men det väger inte riktigt upp. Ovanpå det fattar jag medvetna beslut som ger givna negativa konsekvenser, och det obehagligt ofta i många olika lägen.

 

Vad för grupper har du fördomar mot?

Det är väl som med de flesta andra, "grupper" som jag vet lite om generaliserar jag nog överlag extremt mycket som reflex. Försöker alltid att hålla mig öppen och förstående osv, men antar att det är själva reflexen som man syftar på med den här frågan.

 

Kommer poker finnas ungefär som idag eller mer i oöverskådlig framtid?

Nej det tror jag väl inte, men det är bara en pessimistisk gissning tbh för jag har ingen som helst aning.

 

Kan man som internet-bekant kontakta dig om man är i Sthlm på sommaren för häng/fest/grind?

Ja självklart, men jag är av naturen x (blyg/bekväm? kommer verkligen inte på något ord som känns helt rätt) och reflexmässigt drar mig för att göra sånt ändå. Låter kanske drygt eller bara skevt, men försöker bara vara så ärlig som möjligt. I teorin dock så är jag hur öppen som helst för sånt, men i praktiken så hittar min hjärna ursäkter för att undvika sånt. Det här är en egenskap som jag jääättegärna skulle vilja ändra på (tänkte på JohnH's tidigare fråga).

 

Är du rädd för att dö?

Jag är definitivt mindre rädd än avg, men jag finner tanken att ha levt ett ofullständigt liv med så pass fantastiska förutsättningar extremt obehaglig. Pratar då inte om några fantastiska gener som jag besitter, utan bara att jag har turat till mig ett liv jag verkligen trivs med och som med lite tur kan vara fortsatt fyllt med behagliga erfarenheter.

 

HIV och dö vid 80 eller frisk och dö vid 65?

Jag har tidigare varit extremt anti ett långt liv då jag har varit obekväm vid tanken att vara gammal, men mina egna morföräldrar (trots sina egna problem) lever ändå så pass facit post pensionen att jag har börjat mjukna. Hursomhelst så tror jag inte att de 15 åren är värda HIV, förutsatt att jag inte får det när jag är 79 av en söt liten brunett som inte finner min ålder osexig (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största skillnaderna på NL200 och NL400 (eller högre om du har kunskap om det)?

 

Jag bumhuntar ju bara så fisk som fisk för mig egentligen. Om jag ska leta något mönster som skiljer nivåerna så känns det som att ju högre man lirar så vill firren hellre ha in det, inga jävla nits osv!

Tror du att det ligger något värde i att börja spela mixed games eller draw?

 

Jag har verkligen ingen aning så min gissning är otroligt överflödig. Men att lägga ner tid på att lära sig spel som, vad jag förstår det som, det inte är någon vidare action på tror jag inte är värt så länge som man slår (alternativt har potential att slå om man lägger ner tiden man kunde lagt ner på nya spelet på TNL eller PLO) TNL eller PLO. Men som sagt, helt ogrundat utöver intryck och antaganden.

 

Hur ser pokern ut om 5 år? Tror du att det kommer en ny boom?

 

Tror inte på en ny boom, är som sagt försiktigt och relativt ogrudnat pessimistisk. Återigen, min vetskap i allmänhet är inte bred :)

 

 

3ogceg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. vilka åsikter, som <10% av svenskarna håller med om, delar vi?

2. har vi lirat mot varandra? isåfall vem tror du är plus?

3. du får ge ett råd till dig själv som 13åring, vilket råd ger du?

4. hur mycket vill du ha för att gå upp 30kg och hålla den vikten i 1år?

5. vilken är den bästa posten du har läst på pf?

6. när tror du sverige legaliserar cannabis?

7. hur många visningar tror du Gangnam Style har om 1år?

8. oväntat filmtips?

9. snyggaste tjejen i världen 2012?

10. pi eller tau?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte fått den "liggbilden" av dig och så är jag är inte speciellt intresserad av att diskutera kuk och fitta hela tiden, skäms när jag ser vissa funderingar i denna well. stör mig så enormt mkt(för mkt) på hela sexfixeringen som funnits i jävla massa år. dessutom är vi inte 15 längre. och så tycker jag väldans mkt synd om dig i den situation du befinner dig i kärleksmässigt. gör ont att tänka på hur dåligt jag skulle tackla samma situation.

 

privar dig en bild som du får betygsätta sjukhuset på en skala 1-10.

 

vad tycker du om sexfixeringen idag? är det för mkt eller lagom? har du märkt någon skillnad om du ser tio år tillbaka? vad tycker du om att de visar fråga olle med nästintill ocensurerad porr kl 22.00 på svensk tv?

 

nu tycker folk såklart att jag slickar lite mkt röv men känner igen mig äckligt mkt i dina resonemang gällande det mesta, det känns bra för jag tycker du(säkert skrivit tidigare) verkar vara en helylle pojkvask! no homo, amsterdam-inviten var bara inte helt random..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. vilka åsikter, som <10% av svenskarna håller med om, delar vi?

 

Jag är otroligt velig av mig mr tok, trots att jag följer din wellbok slaviskt så kan jag faktiskt inte svara på din fråga. Slänger in en bild på mig som kompensation.

 

2. har vi lirat mot varandra? isåfall vem tror du är plus?

 

Jag är rätt säker på att vi inte har spelat mot varandra, men om vi nu har det är sannolikheten rätt stor att du har gått vinnande. Jag har inte regbattlat sen jag endast spelade på Entraction.

 

3. du får ge ett råd till dig själv som 13åring, vilket råd ger du?

 

Garanterat något som skulle påverka min framtida skolgång. Det som säger emot är ju att jag vet inte hur jag skulle formulera mig för att den 13-åriga Padrinos skulle ta in det och ta det på rätt sätt. Alternativet känns som att försöka få mig att uppskatta min familj så mycket som det går, är rätt säker på att jag var en typisk trotsig grinig tonåring.

 

4. hur mycket vill du ha för att gå upp 30kg och hålla den vikten i 1år?

 

Usch, löjligt stora summor. 20-25 miljoner för att förstöra ett av mina högst prioriterade år och tvinga fram ännu ett år minimum av stenhård träning och kost för att komma tillbaks. Värt att nämna är att jag har ingen ren panik när det gäller pengar nu eller förhoppningsvis i framtiden. Inget skryt eller något då det inte är pengar jag har tjänat in själv, vilket jag kan tycka är viktigt att påpeka ändå. Väger ju rätt mycket in i beslutet samtidigt.

 

5. vilken är den bästa posten du har läst på pf?

http://pokerforum.nu/forum/1533386-post1.html

 

Skämt åsido, det har funnits otroligt mycket guld bland allt skräp som skrivits här av extremt vettiga människor. Mina favoritposts är dom där folk öppnar upp sig själva och förklarar utförligt sina egna situationer och syner på allt runt omkring. Sånt som skrivs sent på natten av folk som filosoferat och funderat länge och övervägt noga vad de ska skriva, eller folk som drar sig ur pokern eller kanske bara pf. Den som har varit bäst för mig personligen var det viktorh skrev i min db nyligen faktiskt, berörde mig på riktigt.

 

Här har vi den: http://pokerforum.nu/forum/1723250-post7633.html

 

6. när tror du sverige legaliserar cannabis?

 

Börjar bli obekväm med alla gissningar inom områden jag har noll insikt i. Förhoppningsvis så snart som möjligt, antagligen (enligt mina gissningar obv) tar det en jävla massa år innan något sånt skulle gå igenom här. År 2033 så går det igenom, kom ihåg vart ni hörde det först.

 

7. hur många visningar tror du Gangnam Style har om 1år?

 

1 564 777 399 lagom till nyår 2013.

 

8. oväntat filmtips?

 

Gökboet. Är förstås högt upp på imdb och allt det där, men jag vart överraskad hur mycket jag älskade den filmen och vänner är alltid skeptiska när jag rekar den. Bättre än så kan jag inte är jag rädd.

 

9. snyggaste tjejen i världen 2012?

Åh jag är så himla kär i Lana del Rey att jag hade skämts om jag hade vett nog. Men det är ju mer än själva utseendet, kunde bara inte hindra mig från att nämna henne först. Alessandra Ambrosio... Åh ja vad vacker. Henne tar vi. Sen skulle jag må dåligt om jag inte slängde in ett omnämnande om Cara Delevingne. Jag kan verkligen inte hjälpa mig själv, förlåt :(

 

Alessandra

article-2229565-15E8B7C9000005DC-221_634x926.jpg

 

Lana

lana-del-rey-video-games-music-video-400x300.jpg

 

Cara

tumblr_mf8us1GmQu1r0k7bxo1_500.jpg

 

10. pi eller tau?

 

Googlade fram en artikel om det och röstar helt klart för att vi kör det nya konceptet! Dela gärna med dig av facit är du rar!

 

 

Jag vill bara säga att jag är EXTREMT kärleksfull ikväll. Vet inte vad någon har tryckt i mig för fulgrejer men det här är bisarrt, på bästa möjliga sätt (=

 

Måste även nämna att jag kände mig extremt otillräcklig på de flesta av dina frågor heltok och ber därmed om ursäkt, bjuder på en bild från i fredags på mig i min julklapp från jerrp:

 

230290_10152387855105457_1399062877_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte fått den "liggbilden" av dig och så är jag är inte speciellt intresserad av att diskutera kuk och fitta hela tiden, skäms när jag ser vissa funderingar i denna well. stör mig så enormt mkt(för mkt) på hela sexfixeringen som funnits i jävla massa år. dessutom är vi inte 15 längre. och så tycker jag väldans mkt synd om dig i den situation du befinner dig i kärleksmässigt. gör ont att tänka på hur dåligt jag skulle tackla samma situation.

 

Jag är tyvärr ganska sexfixerad, mer i tanken än i praktiken dock. Jag tycker det är intressant, fascinerande och spännande samtidigt som jag förstår vad du menar. Rent kärkeksmässigt är det faktiskt lite bajs, men är lite day to day och idag mår jag verkligen bra. Trots att det gör de dåliga dagarna värre i och med att faller från en högre höjd så ser jag inte det som en dålig sak att må bra för stunden iaf :-D

 

privar dig en bild som du får betygsätta sjukhuset på en skala 1-10.

 

Det där tycker jag på riktigt är en 10a, och jag är snål när de gäller 10or i bedömningar.

 

vad tycker du om sexfixeringen idag? är det för mkt eller lagom? har du märkt någon skillnad om du ser tio år tillbaka? vad tycker du om att de visar fråga olle med nästintill ocensurerad porr kl 22.00 på svensk tv?

 

Svårt att säga om det är för mycket eller lagom, det blir väl naturligt att den är som den är på något sätt. Jag tycker fråga Olle konceptet på något vis är relativt OK på det sättet att de gör det på ett sansat extremt sätt (någon som hängde med där?). Bör nämnas att jag sitter och ser runt 1k porrgifar om dagen på min tumblr dashboard så är extremt skadad.

 

nu tycker folk såklart att jag slickar lite mkt röv men känner igen mig äckligt mkt i dina resonemang gällande det mesta, det känns bra för jag tycker du(säkert skrivit tidigare) verkar vara en helylle pojkvask! no homo, amsterdam-inviten var bara inte helt random..

 

Tror tyvärr jag gjorde dig lite besviken här men måste ta tillfället i akt att säga att min bild av dig är mycket fin då du känns rätt lugn och känslosam och framförallt väldigt kärleksfull mot väl utvalda människor. Det du har skrivit om jkk har berört mig djupt tex, är ett stort fan av folk som orkar skriva så öppet om sånt. Plus att det hjälpte att jag verkligen tyckte om killen också, trots att jag bara träffat honom en gång och pratades endast sporadiskt över msn och chatten. Amsterdam var en olycklig dodge från min sida, hoppas ni hade det stökigt och härligt.

 

Tack för de fina orden förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snygg anser du dig på en skala 1-10?

6. Pendlar mellan 4-7,25 kanske.

 

Förklara gärna din relation med din mor.

 

Åh mamma! Hon är en så fantastiskt fin människa för mig. Hennes uppfostran av mig kan sammanfattas med att bara jag är lycklig så är det bra och hon har varit extremt konsekvent med det trots de gånger då hon verkligen inte har gillat mina beslut. Hon har varit väldigt noggrann med att påpeka att jag måste göra mina egna misstag och är otroligt förstående av sig samtidigt som hon är löjligt förstående och stödjande.

 

När jag var endast ett par år gammal så var hon med i en allvarlig bilolycka som gjorde att hon aldrig kommer att kunna jobba igen och har levt på extremt lite pengar från försäkringskassan. Trots det har hon varit LÖJLIGT generös mot mig, helt klart i överkant egentligen men det kommer jag aldrig att kunna klandra henne för. Hennes föräldrar är helt fantastiska också och har som tur är gjort bra ifrån sig på alla fronter i livet och har därför klarat av att ta hand om henne när det väl har behövts. Blir alldeles gråtmild när jag tänker på allt faktiskt och längtar otroligt mycket tills jag får se henne på juldagen igen!

 

Hon var alltid väldigt öppen med allt och lät mig i stort sett ha en ungdomsgård hemma hos oss när jag började komma ur mitt skal och umgås med nya människor i början av högstadiet osv. Självklart tyckte jag inte det då, men var en väldigt "cool" mamma som lät mina vänner göra lite som dom ville utan att dömma dom riktigt samt har alltid funnits där 100% om jag har haft någon sorts problem.

 

Förklara gärna din relation med din far.

 

Jag har alltid tyckt om min far otroligt mycket, även om jag inte riktigt tror att han har varit övertygad om min uppskattning. Dock så skiljdes han och min mor när jag var extremt ung och jag har bara bott hos honom någon helg i månaden i snitt och vi kanske inte stod varandra så nära varandra egentligen innan. Men sen när jag, någon gång i början på gymnasiet, började spela poker på skoj och berättade det för honom så hade vi helt plötsligt något vi båda kunde relatera till då han har försörjt sig på det hela sitt vuxna liv (fram till något år sedan). Han hjälpte mig extremt mycket med pokern vilket kan låta lite som en skitsak, men det var otroligt viktigt för mig på flera nivåer då vi verkligen kom varandra nära över det. Han kanske inte riktigt har samma inblick i mitt liv som min mor har då hon har träffat en stor del av mina vänner och allt det där men det behövs liksom inte. Han är en god man, snäll, välmenande och enligt mig väldigt vettig i sina värderingar. Dessutom tycker jag att han är en sjukt bra far till min halvbror.

Mvh

M (mitt M obv)

 

En ära att få lite frågor från ditt M sf, du får hälsa så gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största/roligaste bet du lagt online/haft med ngn polare?

Vad är minsta summan du skulle sluta spela poker för?

Om pokern dog ut imorn, vad skulle du göra?

Har du någonsin lagt till mig i offlinelistan på fbchatten när du blivit tiltad på mig?

Skulle du klassificera dig själv som en shopaholic?

Skulle du ligga med Emma Watson även om du visste att det var 100% att du skulle få kondylom av hon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största/roligaste bet du lagt online/haft med ngn polare?

 

Som du såklart vill peka ut så är jag en nit när det gäller bets.. Jag är urkass på att värdera vart värdet ligger och har noll high stakes i mig. Största vadet som faktiskt lett till att någon betalat tillslut har inte varit mer än något sportsbet på 3k svenska kr.

 

Vad är minsta summan du skulle sluta spela poker för?

 

Hm, 1,5 milj kronor tror jag, för egentligen är det nog bra för mig att börja ta tag i riktiga livet men trivs för bra för att sluta självmant. Den summan känns lagom för att motivera att sluta och göra så att man inte känner sig stressad irl då.

 

Om pokern dog ut imorn, vad skulle du göra?

 

Plugga upp ämnen på komvux :cry:

Har du någonsin lagt till mig i offlinelistan på fbchatten när du blivit tiltad på mig?

 

Ha! Nej men du har huserat länge i avstängd från notes på telefonen så att jag inte vart väckt varje natt av att du ville tilta mig.

 

Skulle du klassificera dig själv som en shopaholic?

 

Har nog tallat lite på gränsen i vissa perioder men jag kunde faktiskt kontrollera mig nyligen när jag var i en dålig ekonomisk period så förhoppningsvis är det inte riktigt så extremt.

 

Skulle du ligga med Emma Watson även om du visste att det var 100% att du skulle få kondylom av hon?

 

Hon känns ju inte som världens mest sexuella varelse även om hon är planetens charmigaste tjej. I stundens hetta hade det nog varit otroligt svårt att säga nej, dock känner jag mig stark nog att kunna hävda här att jag hade stått emot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo padde.

 

hur kommer det sig att du valde frank ocean som IRL idol?

 

om du har två glas. ena kan fyllas med 3l vatten och andra med 5l. hur ska du gå tillväga för att fylla 5l glaset med 4l? utan att använda google.

 

gl

 

Älskar sådana! Har hittat två sätt här på semifyllan, om jag tänker rätt. Oavsett, Padrinos:

Bra/Anus:

* tjejer som stönar på engelska

* tjejer som motjuckar i doggystyle

* tjejer som porrfilmsstönar

* tjejer som säger "kom i mig nuuu!"

* tjejer som läst för mycket cosmo och gör idioten fast med squats när hon rider dig

* tjejer som viker ner huvudet lätt mot sin armhåla i stridens hetta och eventuellt biter sig lite i läppen

* tjejer som inte bryr sig ett piss om dig, utan bara sin egen njutning, i sängen (under penetration, förspel/efterspel ej inräknat)

* tjejer som når roten, klökar lite, fäller en tår och sen fortsätter ändå

 

 

(Facit finns)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...