Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har hotellet någon klass på sina "do not disturbe"-skyltar?

 

do_not_disturbe.jpg

 

:)

Tyvärr inte

 

/börjar nog nyktra till nu

 

Avdelningen rungood: Ligger och slöar i soffan igår när lillgrabben frågar om han får städa badrummet. En halvtimme senare är badrummet renare än nånsin tidigare. Wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

Tyvärr inte

 

/börjar nog nyktra till nu

 

Avdelningen rungood: Ligger och slöar i soffan igår när lillgrabben frågar om han får städa badrummet. En halvtimme senare är badrummet renare än nånsin tidigare. Wtf?

 

Haha, håller tummarna för att hela badrummet är våtzon 1 hemma hos dig.

Det låter livsfarligt att låta kidsen städa badrum m.h.t vattentillgången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, håller tummarna för att hela badrummet är våtzon 1 hemma hos dig.

Det låter livsfarligt att låta kidsen städa badrum m.h.t vattentillgången

 

Är mer orolig för grabbens hälsa. Han använde en wettexduk till allt, men han tog i a f toan sist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det därför upplägget i vissa sorters barnfilmer alltid var att en unge får göra något riktigt jättehäftigt med drakar och explosioner och skit för att i slutet åter förpassas till den grå vardagsmisären?

 

Visserligen är det kanske bättre än självmordsuppmuntrade filmer i stil med Bröderna Lejonhjärta, men jag minns det som mycket vanligt att jag blev besviken på slutet av spelfilmer för barn som pilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen anses det ofint att visa upp en bild på en gigantisk svart dildo fastsatt i ett kylskåp för kollegorna på jobbet. Tydligen tycker personen som anordnade "sexpartyt" där den förevisades att det är pinsamt 2014.

 

För er som inte fattar så är "sexparty" en fnitteromskrivning för ett tupperwareparty fast med diverse sexhjälpmedel.

 

Fick berättat för mig för ett tag sen att använda tupperwareparty för alla typer av liknande sammankomster då tupperware faktiskt är ett märke http://www.tupperware.se där man säljer sina egna produkter på dessa sammankomster. Liknande sammankomster av andra företag borde således ej kallas tupperwarepartyn. Där stod man och såg dum ut när jag trodde att själva försäljningsformen att en säljare kommer och demar grejer hemma hos någon hette tupperwareparty. Kanske bara är jag som är dum som ej fattat detta eller är det den allmäna uppfattningen? Likt ex wetextrasa eller melittapåse där något företag har så pass stor marknadsandel att de tar över produktnamnet i folkmun.

 

Nog OT.

 

Till frågan: Deltog du vid sexpartyt? Trodde de var en s.k girl thing. 95% av produkterna riktar ju sig till de kvinnliga konsumenterna och vid en mans närvaro kanske inte kvinnorna vågar klämma/känna/fråga det de egentligen vill så borde ej vara GTO att ha med en man vid en sammankomst av denna karaktären. Har dock hört talas om en försäljare som hade med sin man på ett party där publiken var ett 10-tal 18-25 tjejer och det var inte speciellt uppskattat av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...