Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du som ändå verkar vara jävligt intresserad när du väl tar dig för något kanske kan hjälpa mig lite.

Jag har bänk, stång samt viktpaket som långt överstiger mitt behov i dagsläget.

Stativet har jag ännu inte klarat av att få hem och in i garaget så frågeställningen lyder, vad har du för intressanta övningar som inte är, frivändning, marklyft, bicepscurl, stående rodd, good mornings. Problemet just nu är alltså att jag saknar stativet vilket medför jävligt enkelspårig träning :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående min resa till Vegas så kommer jag att testa mig själv på olika sätt och har en del kul idéer för att få dagarna att gå. Jag åker dit ensam av flera anledningar, varav den främsta är för att utmana mig själv som människa.

Jag är ganska social av mig och har lätt ta ta för mig i sociala sammanhang. Men, jag har skaffar mig sällan nya vänner helt enkelt för att jag inte tänker på det. Jag går omkring här hemma och är fullt nöjd utan att ha med folk att göra.

 

Såklart ska jag spela poker, det är därför jag åker dit. Men främst är det för att samla minnen och upplevelser, träffa roliga människor och allmänt bara göra saker jag inte gör varje dag. Kanske kunde bli en kul blogg av det hela. Kort sagt, en ordentlig utmaning av mig själv som människa.

 

Jag ser framemot en blogg! Det vore skoj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...