Gå till innehåll

Sjukaste/dummaste/pinsammastendu gjort på fyllan


Sladdafan

Recommended Posts

Inspirerad av den klassiska tråden med samma (eller liknande iaf) topic från flashback.

 

Vansinnigt kul att läsa bitvis och antar sanningshalten går att hålla högre här än på flashback.

 

Tänkte börja med en egen för att starta upp tråden men kommer ej att göra det av "nsh"-anledningar. Kan dela med mig i ett senare skede om tråden tar fart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget jag gjorde frivilligt, men har problem med ett av mina knän som kan helt random gå ur led. Gör så sjukt ont att jag automatiskt lägger mig ned.

 

Igår så stod jag och dansade på dansgolvet, då knäet helt plötsligt går ur led. Gör så förbannat ont att jag åker ned på dansgolvet och ligger där och försöker sträcka ut benet, vilket gör att knäskålen åker tillbaka till sin rätta plats.

 

Smärtan går inte över automatiskt utan jag blir liggandes med massa ögon tittandes på mig. Får hjälp av två kompisar att ställa mig upp och haltar där ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiotiskt om inte annat...

 

Date:ade på två tjejer samtidigt [not so hidden] utan att de visste om det. Lördag och fest - bägge tjejerna vill ha med mig ut så tackar nej till tjej 1 och hakar tjej 2. Efter ett par timmar med tjej 2 så vill hon dra till ställe X där jag VET att tjej 1 befinner sig med sitt kompisgäng. "Självklart!", säger jag...

 

Enter the drama...

 

Ett par timmar senare vart man supersingel och std-misärig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För några helger sen, mindre stolt av denna.

 

Är på ett mindre glamouröst uteställe nere i stan med ett par polare och ett antal klasskompisar till dessa. Är någon reggie-spelning, därav valet av plats. Står och smågungar till den rätt monotona musiken, får reda på av ena polarn att den andra mår mindre bra, han spyr på toan. Jaja, standard, vi drar och käkar. Får i oss en kebabtallrik och drar på jakt efter taxi, hittar en svartbulle för 100 spänn och vi hoppar i. Vi åker en bit och tjötar på med en rätt skön chaufför, han är i våran ålder och det börjar skämtas om allt möjligt. Helt plötsligt säger polaren som tidigare spydde inne på stället och i överlägset sämst skick av oss "JAG KÖÖÖÖR!!". jag skrattar lite, lutar mig bakåt och blundar och när jag tittar upp igen ser jag hur taxichaffisen hoppat över till passagerarsätet, polarn i full fart flyger in i förarsätet och gasar iväg. Börjar få en lätt panikångestattack, tar på mig bältet fort som fan samtidigt som min andra polare och börjar fråga om detta verkligen är så smart, samtidigt som min polare lyriskt kör på. Tar oss hem tillslut, var såklart noll trafik ute i mindre småstad runt halv 3 nattetid samt det bara var ett par kilometer vi skulle åka men ändå inte så jävla smart.

 

Vi kommer hem tillslut, taxichaffisen får 300 spänn istället för 100 för att han ställde upp, han blir svinglad och sätter sig och varvar sin något äldre v40 framför oss och är allmänt adrenalinpumpad efter den galna resan hem. Bränner iväg på en raksträcka där vi blivit avsläppta och gör u-sväng 500m bort. När han kommer tillbaka håller han minst 100 km/h och det är en i princip 90 graders skarp kurva där vi står. Han flyger förbi oss och inser inte detta förrens det är försent och han flyger in med bilen genom ett staket och några buskar och fastnar med en där. Han klarade sig bra, men det blev en rejäl räddningsinsats mitt bland alla hemgående fulla studenter. Vi vill inte bli inblandade och drar från platsen, min polare blir utelåst då hans tjej däckat och han inte har någon nyckel. Jag drar hem med andra polarn som är min granne, får sms senare att den utelåsta träffat chaffisen senare och han hade frågat om mer pengar.

 

Ahh, rent teoretiskt inte jag som gjorde något denna kväll, om man inte räknar med att jag inte försökte stoppa min polare bättre än jag gjorde. Så, dont drink and drive, en jävla ångest dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett par fyllegrejjer som jag skäms lite över, ena är:

(I nyktert tillstånd är jag kräsen som fan och det ska till en riktig GG för att det ska hända nåt!)

MEN när jag är full så får jag nån konstig fetish för extremt stora bröst, vet inte om jag tror att dom ska vara sköna att sova på eller vad felet är.

 

 

För ett antal år sedan urartade detta på ett lite charmigt vis tillsammans med ingen mindre än KungKroon.

Jag vet inte ritkgt var vi hade festat men på nattkanten vankades det tydligen efterfest och jag hade som brukligt haffat nåt riktigt ruskigt med stora kuddar.

Vi dundrar iväg till grannbyn och väntar oss ett jävla hålligång!

Väl där så finns det typ 4 bärs och en gitarr att dela på ca 7 pers, gitarren är ju svår att dela så den får Kungen ta.

Ölen åker runt i några minuter innan det är helt torrt!

 

Här börjar folk droppa av, men jag lyckades sno åt mig tillräckligt mkt dryck för att fortsätta vara fartblind.

Jag är där jag är och Kroon kommer inte hem så vi slaggar över, han hittade nån sliten soffa eller nåt.

Under natten händer sånt som brukar hända :roll:.

 

Morgonen efter vaknar vi av ett sånt där "hjälp-jag-blir-mördad-skrik".

Det är tydligen kuddens mamma som möter en yrvaken Kroon som är ute på äventyr för att hitta toaletten.

Jag mår för dåligt för att öppna ögonen och kudden tyckte tydligen inte heller det var nån idé att försöka rädda sin stackars mor!

 

En stund senare klivs det upp och rings efter färdtjänst, sen ut för att få med Kroon.

Där sitter han med en helt salig morsa och äter finfrukost och dricker kaffe, han har gått från läskig mördare till hennes lilla nallebjörn, såg galet mysiga ut där dom satt och löste världsproblem :-) ..

 

 

Väl ute lyckas vi gå vilse en stund men det löser sig och vi far hemåt!

Gott mos slut på det hemska, jag ska aldrig mer dricka, jävla fetto osv...

MEN, det var inte slut där.

3v senare får jag det där klassiska roliga brevet som är lika jävla spännande varje gång.

Äh tänker man såklart, jag är stålmannen jag har alltid vart ren när jag fått brev förr!

Tji fick man!! :cry:

 

Så min belöning för denna fail var 10 dagar penicilin!

Värt det?, OJAA!!!

Kroon vid frukostbordet efter mordförsöket är bland det roligaste och sötaste jag sett!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Samplat kokain på världens minsta toalett på en gay-bar någonstans i Berlin. Var givetvis inte kola för killen hällde upp en stor hög med någon vitt pulver när jag frågade om jag kunde få sampla som på film.

 

Tidigare under kvällen hade vi seriöst åkt taxi genom hela jävla Berlin, försökt komma in på Berghein mer än två gånger, kroppsvisiterat en kille som stal min iPhone, träffat och hängt med några svenskar som hade varit vakna i 4 dygn, kallat Watergate för Aquatown/Aquatini hela kvällen, ramlat i en trappa så att jag halvt slog ihjäl mig osv osv.

 

Kollar mitt bankkonto när jag vaknar och får panik. Hittar plånboken och ser att jag tagit ut alla pengar jag hade på kontot. Lättnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat som bartender på diverse grisiga ställen och har varit med om några roliga saker.

 

En rolig historia är när en kille och en tjej hade sex på toaletten och blev tagna av en vakt. Detta ledde till att dom skulle bli utslängda från klubben. Killen följer med en vakt och tjejen en annan. Då kommer helt plötsligt en helt annan kille fram till vakten som följer tjejen och med arg röster frågar "Hallå! Vad fan är det som händer, varför slänger du ut min flickvän för?!" Blev en ganska pinsam tystnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har jobbat som bartender på diverse grisiga ställen och har varit med om några roliga saker.

 

En rolig historia är när en kille och en tjej hade sex på toaletten och blev tagna av en vakt. Detta ledde till att dom skulle bli utslängda från klubben. Killen följer med en vakt och tjejen en annan. Då kommer helt plötsligt en helt annan kille fram till vakten som följer tjejen och med arg röster frågar "Hallå! Vad fan är det som händer, varför slänger du ut min flickvän för?!" Blev en ganska pinsam tystnad.

 

 

 

HAHAHA!..

Nu fick jag en rolig flash från när jag blev utstlängd från Etage i malmö för ett antal år sedan..

(Pojkvännen kände vakten)..

Sen att det blev lifeban pga att polaren började kasta flaskor och skrika "Rör inte L******!!" när man stod intryckt i en tegelvägg är en helt annan historia!..

 

 

Varför behövs det förresten alltid minst 2st 90kg+ vakter för att "slänga ut" en lugn människa på 65kg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...