Gå till innehåll

wahlen1 - mer kärlek, mindre hat


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, såhär lätt är det mot fisk :)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Replayer

Hero ($162)

BB ($329)

UTG ($362)

CO ($209)

BTN ($227)

 

Dealt to Hero T:spade: T:club:

 

fold, CO calls $1, fold, Hero raises to $4, fold, CO raises to $13, Hero calls $9

 

FLOP ($27) 8:diamond: 4:spade: 4:club:

 

Hero checks, CO bets $196 (AI), Hero calls $149 (AI)

 

TURN ($326) 8:diamond: 4:spade: 4:club: T:heart:

 

RIVER ($326) 8:diamond: 4:spade: 4:club: T:heart: 9:diamond:

 

CO shows J:club: K:club:

(Pre 47%, Flop 27.7%, Turn 0.0%)

 

Hero shows T:spade: T:club:

(Pre 53%, Flop 72.3%, Turn 100.0%)

 

Hero wins $317

 

AK, säger du? Hur ofta då? Sätt upp hans range mot dina TT. Han bettar typ 149 in i 27. Om du nu vill få in pengarna är det väl bättre att pusha pre?

 

Välkommen tillbaka. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AK, säger du? Hur ofta då? Sätt upp hans range mot dina TT. Han bettar typ 149 in i 27. Om du nu vill få in pengarna är det väl bättre att pusha pre?

 

Välkommen tillbaka. ;-)

 

Jo jag kunde väl fått in det pre mot denna spelaren men tror inte han hade synat då :) Verkar vara spewig mot check och därför jag valde denna linjen, hade jag inte sett han innan hade jag inte valt denna linjen utan gått på 4bet eller fold flopp om jag hade synat 3betet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan, har aldrig varit så sugen på att skejta som nu, fick hem nya hjul och kullager idag, så direkt när jag är frisk är brygget i malmö det första som gäller!

 

Haha fyfan, jag med. Längtar så JÄVLA mycket hem från malta så att man kan få skata underbara Karlstad-hallen igen. Vad blev det för dojjor btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha fyfan, jag med. Längtar så JÄVLA mycket hem från malta så att man kan få skata underbara Karlstad-hallen igen. Vad blev det för dojjor btw?

 

Blev ett par adidas Campus Vulc sen ett par dvs svarta rico ct.

 

Ska in till brygget idag. Ska bli så sjukt kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt! Har haft tre par sådana! Sköna, tills jag upptäckte nike bruins :D By far dom bästa jag har haft.

 

Ahh shit, är sjukt sugen på att ta mig ner till bryggan någon gång framöver. Ser riktigt riktigt kul ut!

 

haha, alla har fan nike skor :o Men dom ser sköna ut så :)

 

Bara hör av dig så får vi skejta där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fifan, ska upp och hjälpa mossan hela dagen imorgon så måste gå upp senast 07.00. Menmen, det brukar lösa sig :) Ska festa som fan imorgon kväll också.

 

Kanske ska jobba på kos i sommar på en bar, får se hur det blir men är otroligt taggad iallfall, har en bra kontakt kan man säga, min kusin är chef på en bar där så är nog ganska lättkirrat jobb :D Åh så jävla underbart med jobb, festa, brudar i några månader!

 

Någon som gjort liknande och tyckt att det var nice eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som gjort liknande och tyckt att det var nice eller?

 

Vet inte hur gammal du är, men jag gjorde 2 säsonger på grabbarna grus @Ayia napa. Då var jag 18 samt 19år gammal och hade verkligen enormt roligt. Jag och polaren var fulla och höga konstant i 3 månader och fick ligga massor. Sista året var en viktig punkt i mitt liv då jag någonstans mitt i dekadensen insåg hur patetiskt liv man egentligen levde utan några rutiner eller seriösa mål med livet.

 

Är du 18-21 så tycker jag du ska köra, annars inte. Jag skulle inte uppskatta grislivet på öarna nu, 25 år gammal. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur gammal du är, men jag gjorde 2 säsonger på grabbarna grus @Ayia napa. Då var jag 18 samt 19år gammal och hade verkligen enormt roligt. Jag och polaren var fulla och höga konstant i 3 månader och fick ligga massor. Sista året var en viktig punkt i mitt liv då jag någonstans mitt i dekadensen insåg hur patetiskt liv man egentligen levde utan några rutiner eller seriösa mål med livet.

 

Är du 18-21 så tycker jag du ska köra, annars inte. Jag skulle inte uppskatta grislivet på öarna nu, 25 år gammal. :-)

 

Äh, jag är som 18 men jag är 24, haft flickvän 6 år som precis tog slut, så känner att jag får leva livet nu som jag inte har kunnat göra senaste 6 åren, jag gillar att festa så det passar nog mig att grisa som fan. :) Jag tycker det låter väldigt nice att vara full och hög och inte bry sig ett skit, ungefär som jag gör nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var i Magaluf en vecka i somras, 25 år gammal. Ångrar det bittert.

 

Hade du då precis varit tillsammans med någon i 6 år och i princip inte festat något på den tiden? :o

 

Jag ska till Australien nu i januari 1 månad, det är väl efter det jag vet om jag vill eller inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...