Gå till innehåll

wahlen1 - mer kärlek, mindre hat


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tips på hur jag slutar frysa om min hand när jag spelar? har lågt blodtryck vanligtvis men något kanske man kan köpa. Fruktansvärt irriterande att frysa just på höger handen...

 

Har sett att vissa Starcraft 2 proffs använder sig av heat packs. Har själv ingen koll men något i den här stilen kan ju vara värt att testa, knappast någon enorm investering: http://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/klader/handskar/handvarmare/handvarmare-959123/

Det är såklart bra att rulla axlarna/stretcha etc. då och då för att hålla blodcirkulationen uppe vid längre grind.

 

Edit: kom på att jag tidigare använde en stressboll för att hålla handen igång och så motverkades tilt på köpet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett att vissa Starcraft 2 proffs använder sig av heat packs. Har själv ingen koll men något i den här stilen kan ju vara värt att testa, knappast någon enorm investering: http://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/klader/handskar/handvarmare/handvarmare-959123/

Det är såklart bra att rulla axlarna/stretcha etc. då och då för att hålla blodcirkulationen uppe vid längre grind.

 

Edit: kom på att jag tidigare använde en stressboll för att hålla handen igång och så motverkades tilt på köpet :)

 

Ska kika på sidan. Ty :) hur hinner du spela när du har stressnäll i handen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjeeena wahl1!

 

Är du fullt avslappnad när du upplever detta problem? Hade nämligen kalla händer och liten kuk när jag spelade en gång i tiden men fick förklarat för mig att det hade något med adrenalin att göra, svinjobbigt och gjorde ingenting åt det, var bara att gilla läget och knulla dagen efter!

 

Lycka till vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjeeena wahl1!

 

Är du fullt avslappnad när du upplever detta problem? Hade nämligen kalla händer och liten kuk när jag spelade en gång i tiden men fick förklarat för mig att det hade något med adrenalin att göra, svinjobbigt och gjorde ingenting åt det, var bara att gilla läget och knulla dagen efter!

 

Lycka till vid borden!

 

Haha!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjeeena wahl1!

 

Är du fullt avslappnad när du upplever detta problem? Hade nämligen kalla händer och liten kuk när jag spelade en gång i tiden men fick förklarat för mig att det hade något med adrenalin att göra, svinjobbigt och gjorde ingenting åt det, var bara att gilla läget och knulla dagen efter!

 

Lycka till vid borden!

 

Det tycker jag att jag är. Det lät ganska likt mig faktiskt. Kan man inte knulla samma dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar om man ska börja skriva seriöst här igen. Brukar sluta med att någon tiltar mig och sen skriver jag något retarderat tillbaks. grindat svs denna veckan och har sprungit otroligt dåligt. Spelat bra men inget går min väg. Har även hittat en enorm lucka som jag försöker att täppa igen. Kör /1 - /4 som det ser ut nu. Kommer förhoppningsvis enbart köra /4 snart men det får tiden avgöra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar om man ska börja skriva seriöst här igen. Brukar sluta med att någon tiltar mig och sen skriver jag något retarderat tillbaks. grindat svs denna veckan och har sprungit otroligt dåligt. Spelat bra men inget går min väg. Har även hittat en enorm lucka som jag försöker att täppa igen. Kör /1 - /4 som det ser ut nu. Kommer förhoppningsvis enbart köra /4 snart men det får tiden avgöra.

 

Va gör du nu? Jobbar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryckeriet AB låter som en bordell imo

 

F.Ö så ta inte åt dig av vad som skrivs.. näthat finns överallt!

Passa dock på att ta åt dig av de goda.. :)

 

Haha det heter inte det som tur är ;) jag vet. Sen har jag lätt att lacka till

Lätt. Men mitt humör har förbättrats och försöker ta kritik mer positivt. Egentligen mitt fel att folk har beteet sig illa då jag varit lika dålig själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig sprungit såhär dåligt i hela mitt liv. I två veckor har jag försökt och försökt men det är helt omöjligt att vinna. När man äntligen floppar set eller stege mot fisken får man in det superbra men ändå hittaa det alltid på rivern. Har nog vunnit två potten på mer än 300kr på dom här två veckorna. Får nog gå ner och gneta på \0.5 om det inte vänder snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar om man ska börja skriva seriöst här igen. Brukar sluta med att någon tiltar mig och sen skriver jag något retarderat tillbaks. grindat svs denna veckan och har sprungit otroligt dåligt. Spelat bra men inget går min väg. Har även hittat en enorm lucka som jag försöker att täppa igen. Kör /1 - /4 som det ser ut nu. Kommer förhoppningsvis enbart köra /4 snart men det får tiden avgöra.

 

Hej Wahlen1!

 

Vad är det för sorts lucka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...