Gå till innehåll

Klonka på Malta - hur svårt ska de va?


Lundin89

Recommended Posts

Kör hårt nu och plocka den fina titeln!

 

Här ska vinnas! Inget annat finns!

 

Vi ligger runt 30k-strecket efter en bra pott på 100/200. Synar en raise som kommer från mellanposition på min SB, varpå BB också synar. Vi ser K53dd och jag synar hans C-bet för att se en blank J på turn, han skjuter 1600 och jag slår om till 4k som FI efter lite betänketid synar. River är en svart 6:a och han viker när jag skjuter 5400.

 

Törs inte skriva vad jag har om läsare finns på bordet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Här ska vinnas! Inget annat finns!

 

Vi ligger runt 30k-strecket efter en bra pott på 100/200. Synar en raise som kommer från mellanposition på min SB, varpå BB också synar. Vi ser K53dd och jag synar hans C-bet för att se en blank J på turn, han skjuter 1600 och jag slår om till 4k som FI efter lite betänketid synar. River är en svart 6:a och han viker när jag skjuter 5400.

 

Törs inte skriva vad jag har om läsare finns på bordet ;)

 

Du får ju outa dig, vet ju inte vem du är :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nere på 11k. Bordets geni som turat till sig stor stack kallfyrbetar när jag har QQ. Tredje gången han gör det på två varv. Jag fembetar till 15k varpå geniet flattar. Brädan visar det magiska esset och jag får betfolda. Den ser nöjd ut och grisar åt sig mina marker. Finns naturligtvis ingen hand att göra det med mot min 35k-stack, men den spelade så ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är vi nu bust. Efter flippen mot Totti hämtade sig aldrig stacken igen. Stoppade in med QT med pushstack och mötte 98, en nia på floppen satte stopp för mitt SM-äventyr. Förutom att jag misshandlade QQ-handen brutalt så tror jag att jag spelat min bästa turneringspoker idag, aldrig känt mig så avslappnad och lugn.

 

Tack för stödet av de som tror på mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...