Gå till innehåll

15/11 Live-SM Subsatellit på PokerStars! Biljetter för $1075 adderat!


valterego

Recommended Posts

På torsdag kör PokerStars en exklusiv sub-satellit för oss på Pokerforum och Poker.se! Adderat till potten i turneringen ligger 5 biljetter till söndagens stora satellit till live-SM på Malta som Svenska Pokerförbundet arrangerar om några veckor. Det totala adderade värdet i torsdagens turnering är nästan $1100.

 

Namn: Poker SE SM

Tid: torsdag 15 november kl 20:00

Inköp: €10+1

Adderat till potten: 5 platser i turnering #640300105. Totalt värde $1075

Lösenordsrebus: första är randraärgtredjeärgfjärdeärr femteäresjätteärrsjundeärg

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar heller inte vara adderat 1075, utan guarantee, vilket då inte stämmer med posten här eller det som står på poker.se

 

De verkar ha blandat ihop denna med aftonbladets då det står i turreinfon:

 

"Pokerstars och Aftonbladet garanterar 20 platser. Lycka till!". Även fast det nu skulle vara 5 adderade:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tänkt spela men ändrade mig när jag såg att det bara var garanterade, antar att det var så pass många som spelade att det knappt var något övervärde alls?

 

spelade inte heller,, väntade till sista late reg innan jag bestämde mig. var lite övervärde dryga $200 om jag minns rätt, men inte några $1075.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...