Gå till innehåll

Europoker försöker ta mina pengar


Octocrab

Recommended Posts

Fick just ett mail att de har konfiskerat alla mina tillgångar för att jag inte har loggat in på 270 dagar. Står också att de ska ha skickat ett mail efter 180 dagar att de tänkte göra det, men det mailet har jag inte fått.

 

Kan de göra så här? Det är ju ett 0%-igt lån för dem, borde de inte bara varit tacksamma?

 

Kom just tillbaka för att Full Tilt öppnade igen och var superglad att få tillbaks mina pengar där (som iofs var mer än på Europoker) men så upptäcker man det här.

 

Någon som har varit med om liknande? Är inte det här stöld?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ptja, står ju rätt glasklart i avtalet som jag antar att du accepterat :-(

 

6.4.11

If you do not access your account by "logging on" to your account and using your account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day Inactivity period") your account (and any related account) will be deemed "Inactive". If your account becomes Inactive, then the SITE will charge you an administrative fee (the "Inactive Administrative Fee") in accordance with the Inactive Administrative Fee policy applied by SITE from time to time. Further, if you do not access your account by "logging on" to your account and using your account name and password for a period of 90 days following the 180 day Inactivity period, your account will be terminated and the account balance will be non-refundable and deemed forfeit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med att det står i avtalet så kan det ju vara så att det har rätt att konfiskera dina tillgångar. Känns dock väldigt tveksamt.

 

Sidor med den typen av avtal borde man bojkotta. Man tycker ju de borde inse att det är orimligt att beslagta tillgångarna... Och att det leder till väldigt besvikna kunder...

 

Riktigt dåligt gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...