Gå till innehåll

Lockdown på SvS!


Harrypoker

Recommended Posts

Tjena PF!

Tänkte stänga in mig ett par dar och trycka in ett gäng nävar på SvS. Kommer lira uteslutande nlhe400, 4 bord och har som mål att lira 15 timmar effektivt/6000 händer under två dagar. För att inte hamna in den klassiska lockdown-fällan (typ tappa huvudet efter 5 sessioner...) har jag gjort ett schema. Mkt pauser, mkt frukt, bra sömn och andra nördigheter. :shock:

 

Kommer posta graf efter varje session. Nu åker vi!! :-D

 

Onsdag

15:15 Session 1

16:45 Paus, frukt

17:00 Session 2

18:30 Middag

19:00 Promenad

19:15 Session 3

20:45 Paus, nötter

21:00 Session 4

22:30 Sova

 

Torsdag

13:15 Frukost

13:45 Promenad

14:00 Session 5

15:30 paus

15:45 Paus, frukt

16:00 Session 6

17:45 Middag

18:45 Promenad

19:00 Session 7

20:30 Paus

20:45 Session 8

22:15 Kvällsmat

22:45 Promenad

23:00 Session 9... soppa torsk.

00:30 Porrsurfa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha skönt schema, uppskattar en riktigt bra lockdown, gl :)

 

Tack! Jag har haft svårt för lockdowns tidigare. Tenderar att stjälpa mer än hjälpa men denna har potential. :-D

 

shit vilket snyggt schema! lycka till med lockdownen :)

 

Ty!

 

Coolt. Skulle man palla det där skulle till och med jag som är så dålig kunna göra lite pistoler pga mindre varians. Inspirerande, glgl!

 

Klart du pallar! Bara ta sig i kragen och köra! :-)

 

Stänger du av session även fast du har två fiskar 200bb deep på din höger? Låter ganska ooptat men. GL hursomhelst

 

Helt sant! Långsiktigt tror jag dock det är ev+ att verkligen hålla sig till sina pauser. Såååå många ggr förr har jag spelat alldeles för länge, alldeles för trött just pga värdet på bordet. Fisken kommer alltid tillbaka! :)

intressant, glgl

 

Ty ty!

 

Du tror inte du kan klämma in fler promenader ? tycker det ser lite ut :(

 

Hahahahha! :lol:

 

Mäktiga promenader, knallar du runt kvarteret? Sen onödigt korta sessions, om man är on fire vill man ju inte gå runt kvarteret och käka chilinötter efter 1,5h. Nog borde du kunna kriga betydligt längre utan att tappa fokus ;p

 

god lycka!

 

Promenad kanske är fel ord..lol. Frisk luft heter det nog snarare. 5 min är bättre än inget typ. Btw så är jag alltid on fire. ;-)

 

gl kommer följas. vad för frukter är det du tänker käka btw? själv gillar jag avokado men om det är rätt kolhydrator för att behålla fokus på grinden får förbli osagt;)

 

Blev en clementin förut. Avokado är ju nöten annars! Bra tips. Får bli en sån imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zzzzzz... Nickat till 2 ggr under session 4. Inte så bra.

Uppe kl 5 i morse och optimist som man är trodde jag man åtminstone skulle klara 5 sessioner innan man föll ihop. Jomenvisst.

 

Kommer avsluta dagen lite tidigare idag och istället köra igång 1,5 tim tidigare imorgon. 9:00. Inga konstigheter. Jag mot Molgan. Eller är det kanske action vid den tiden? Får mixa upp med 200 i annat fall.

 

Nöjd med första dagen. Fick springa bra samtidigt som det blev lite donationer från några vänliga själar. Hoppas det fortsätter så. :)

 

Gn!

 

 

session4.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf!!?

Ställde klockan på 07:45.

Vaknade nu.

 

Med den där obehagliga känslan av att man känner sig onormalt utvilad och att hela atmosfären, ljuset - precis allt runtomkring säger att nåt är fel.

Man sträcker sig efter mobilen och ser att kl är 13:02. "Va f-n, det är inte sant" säger man högt till sig sj och slänger av sig täcket, trycker i linserna och halvspringer till datorn. Ok, det är ingen jättegrej att försova sig till en lockdown men för mig är det allvar. Jag hade lovat mig att klara detta mål.

 

Får dra ner några kilo på schemat och avsätta 2 sessioner.

Nya målet är 10.

 

Nu laddar vi om med bra frukost, kaffe och en promenad.

Fullt fokus på nuet!

 

Session 5 startar 14:00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade problem att komma in på här på Pf under förra pausen så blev ingen update då.

Inte jättenöjd med mitt spel idag än så länge. Varit lite klen. Missat en del klara värdebets och kört lite väl många potter på autopilot. Resultatmässigt ser det ju bra ut men det är mest rungood. Kommer inte hålla om jag inte skärper till mig. En timmas break nu med middag. Sen går vi in i kvälls-mode. Bästa. 8-)

 

session6.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätter punkt där.

 

Bränslet är helt slut och inga promenader i världen kan åtgärda det.

Inte ens en frukt. :shock:

 

Måste ändå säga att det var ganska kul att lira stundtals. På slute var man mest frustrerad för att man inte kom åt nån kunskap alls typ. Fler och fler spots kändes främmande ju längre kvällen led och tillslut var det bara den där kunskapen som sitter i ryggmärgen jag kom åt. När både blåa och röda kurvan pekar stadigt neråt då vet man att man inte är riktigt där.

 

Brukar normalt inte lira såhär "lågt" men på den korta tid jag kört så är det ändå tydligt att värdet är galet bra. Bättre än jag trodde faktiskt. :oops:

Nästan alltid 2-3 stora fiskar på alla bord. Går nog göra sig en svenssonlön/mån här om man sköter sina kort rätt och inte lirar sönder sig... ;)

 

15bb/100 är nog ingen omöjlighet över betydande sample. Sen kan man ju fråga sig varför man skulle lira 2/4 med den wr och inte gå upp i nivå. Så stor skillnad lär det inte va. Eller?

 

Funderar på att slå upp min rulle och fortsätta på Svs. Eller kanske skjuta in lite mer deg och köra lite högre. Blir nog 2/4 ett tag till oavsett. Bara för att det var så kul! :)

 

totgraf.png

 

totsessions.png

 

 

Får tacka er som orkade följa. Gav definitivt lite extra energi! Extra skoj med er som sa hej i chatten.

Ses på borden snart igen. Säkert redan imorn.. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätt gärna skriva, det var kul att följa :D Lycka till med liret i fortsättningen!

 

Inte omöjligt att det blir några rader till.

Tack detsamma!

 

duktig :D gillar inställningen.

 

Haha.. Tack! :-D

Inställningen är det oftast inget fel på. Det är utförandet som är det knepiga. ;)

 

Kul grej!

 

Trevligt att du hittade pluset på köpet, annars hade denna lockdown troligtvis inte varit lika rolig för dig :)

 

Bra jobbat!

 

Ja, visst påverkade resultatet helheten. Alltid roligare att plussa! :-)

Samtidigt har jag lirat så pass länge att jag inte skulle bli nämnvärt berörd om jag sprang iskallt och skulle backa några kr på såhär kort tid.

 

Kul att det gick i rätt riktning ;) Vetefan om ja kallar 3st 1k/hands sessioner om dagen för lockdown men beror väl på hur mkt man trycker in i vanliga fall i guess...... ;-)

 

Haha.. nä, skulle nog inte heller bli särskilt imponerad av en 2-dagars lockdown och 4k händer. Allting är relativt. För någon som normalt spelar max 2 sessions om dagen är det ett ganska stort steg att köra fem. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...