Gå till innehåll

Bwinparty $250 Tisdagar


PartyPoker

Recommended Posts

Då det ser ut som ni gillar de exklusiva $250 turneringarna vi kör med er på tisdagar så har jag satt upp ett par nya för November.

 

Som en liten twist denna månad så ger vi bort en kortlek till alla nya spelare som skapar ett konto genom poker.se eller pokerforum.nu och som gör en insättning på minst $50. För att få din kortlek så skickar du in din adress och användarnamn till partneransvarig här på forumet och det gäller både partypoker och WPT.

 

images?q=tbn:ANd9GcSaBgWYRvRk77OJ3cQRrAog0pNBcYBHzcv-ILl6tda3szuqFM863g

 

Men det slutar inte där, som en tidig julklapp från oss så ger vi även bort en iPad till en lycklig vinnare som har skapat sitt konto under november. Det kommer spelas en freeroll i början av December där alla nya spelare i november kan deltaga.

 

Restriktioner på iPad turnering.

Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se eller pokerforum.nu i November och vara bosatt i norden. Turneringen är låst och bara spelare från Sverige, Norge, Finland kan vara med.

 

Turnerings info

 

Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering

Tid: Kl: 20:00CET (14:00ET Lobby time)

Datum: 6, 13, 20 och 27 November 2012

Inköp: $10+$1

Adderat: $250

Restriktioner: Bara öppen för spelare som har skapat sina konton genom poker.se eller pokerforum och land Sverige, Norge och Finland.

 

Lycka till!!!

 

Ps. ge gärna synpunkter på turneringarna om ni har förslag på förbättringar Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt ett kannon förslag, se till att dom gammla rävarna på forumet kan spela turrarna fast dom inte har reggat genom PF eller PS. Nu blir vi som har varit med 5-10 år diskriminerade för att inte vi har reggat oss genom PF eller PS tycker att det är dags att ändra ;-)

 

Tjenare Sharken

 

Vi provade att köra turneringarna med lösenord osv men de spreds ju så fort på nätet och det blev an massa spelare från olika länder som inte skulle vara med. Så det bästa sättet vi har hittat för att kunna hålla det till forumiter som spelar har varit att låsa till trackers.

 

Men för all del kom gärna med förslag på hur man kan minimera risken att andra spelare som inte skall vara med kan spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle gärna vara med, har skapat kontot på Pf/poker.se men inte i november, ja det är ett antal år sedan...

 

Hej overmuch

 

Om du har skapat ditt konto genom poker.se/pokerforum så kan du vara med i tisdags turneringarna men du kan dock inte vara med turneringen som går i början av December (datum inte satt ännu) där vinnaren får en iPad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag skulle vilja veta vad som gäller ang när man har skapat ett konto.

Min väninna skapade ett konto på Partyoker genom Poker.se för att delta i tisdagsfreerollsen som var free/gratis i början av denna kampanj när samarbetet med Partypoker inleddes, det visade sig då att Partypoker ej ansåg att hon hade skapat något konto hos dem för hon hade inte gjort någon insättning med pengar, så hon kunde inte då få möjlighet att spela i freerollarna som fanns.

Min väninna har fortfarande inte gjort någon insättning och har då enligt era/Partypokers regler ej något konto ännu, trots registrering av konto med personuppgifter.

Hur blir det då om hon nu gör sin första insättning, har hon då ett konto fr.o.m insättningsdatumet/november så att hon kan vara med och spela om Ipaden??

Borde rimligtvis vara så men jag frågar ändå..

 

MVH

Annie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare Sharken

 

Vi provade att köra turneringarna med lösenord osv men de spreds ju så fort på nätet och det blev an massa spelare från olika länder som inte skulle vara med. Så det bästa sättet vi har hittat för att kunna hålla det till forumiter som spelar har varit att låsa till trackers.

 

Men för all del kom gärna med förslag på hur man kan minimera risken att andra spelare som inte skall vara med kan spela.

 

Konstigt för det funkar bra i andra turneringar, måste vara partypoker personal som läcker lösen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du inte säker på om du har ett konto genom poker.se/pokerforum.nu eller du helt enkelt har ett gammalt partykonto som du inte använt på länge så kan du skicka in ett pm till partneransvarig och vi kan se ifall ni kan deltaga i dessa exklusiva turneringar.

 

PARTNERANSVARIG svarar ej på mina PM :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja veta vad som gäller ang när man har skapat ett konto.

Min väninna skapade ett konto på Partyoker genom Poker.se för att delta i tisdagsfreerollsen som var free/gratis i början av denna kampanj när samarbetet med Partypoker inleddes, det visade sig då att Partypoker ej ansåg att hon hade skapat något konto hos dem för hon hade inte gjort någon insättning med pengar, så hon kunde inte då få möjlighet att spela i freerollarna som fanns.

Min väninna har fortfarande inte gjort någon insättning och har då enligt era/Partypokers regler ej något konto ännu, trots registrering av konto med personuppgifter.

Hur blir det då om hon nu gör sin första insättning, har hon då ett konto fr.o.m insättningsdatumet/november så att hon kan vara med och spela om Ipaden??

Borde rimligtvis vara så men jag frågar ändå..

 

MVH

Annie

 

Hoppas på svar innan December..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

David på Partypoker har slutat och för tillfället finns det ingen annan svensk rep ifrån deras sida som kan svara på frågorna här på Pokerforum.

 

Vi kommer att stänga denna tråd idag!

 

Men vi ska försöka få svar på de frågor ni har ställt i tråden.

 

Mvh

 

Partneransvarig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja man blir verkligen besviken, nu är det försent för min väninna att spela om Ipoden som hon hade sett fram emot, inget svar på en vecka och ingen info förrens tiden hade löpt ut, verkligen surt...:-( :-(

 

P.S Tack för varningen ang pengar på kontot.

 

Partypokers Julkalenders priser delas inte heller ut i dag tydligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...