Gå till innehåll

EDC 21-24 Juni


Jeg123

Recommended Posts

I somras var jag på Tomorrowland vilket var ett av det roligaste jag gjort. Efter TML har jag kikat på andra festivaler och hittat EDC.

 

Mellan 21-24 Juni så äger EDC rum i Las Vegas, Electric Daisy Carnival. 100 000+ besökare varje dag, jämfört med 60000 på Tomorrowland.

 

Vet att många från PF befinner sig i LV under sommaren och det kan vara värt att köpa biljetter tidigt, förra året blev det helt slutsålt.

 

Under 7 November kommer man sälja biljetter för $200. Sedan börjar officiella försäljningen 9 Januari och då kostar biljetter $260.

 

Tyvärr har EDC ingen lika fet aftermovie som TML:

 

 

Biljettförsäljning : http://electricdaisycarnival.com/LasVegas/

 

Någon som var där 2012 eller planerar att åka i sommar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Vi blir ett gäng som åker just för den här festivalen! Vi kommer köpa biljetter nu på onsdag. Lite tråkigt dock att inga artister är klara ännu...

 

Håller med ea, var grymt! Tror dock inte du behöver vara så himla snabb. Kanske blivit mycket mer poppis sen vi var där. Men har för mig vi knappt blev av med några biljetter vi försökte sälja utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med ea, var grymt! Tror dock inte du behöver vara så himla snabb. Kanske blivit mycket mer poppis sen vi var där. Men har för mig vi knappt blev av med några biljetter vi försökte sälja utanför.

 

2012 var större än 2011 vad jag läst. Verkar även vara mer hypat iår samt att 2012 så körde man tidigt i Juni, då hade inte alla studenter fått lov ännu.

 

Tror inte det kommer bli utsålt innan April, men gillar att vara tidigt ute :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...