Gå till innehåll

Full Tilt Poker UP AND RUNNING!


WannaSeeMyPig

Recommended Posts

  • Svars 159
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara mitt pokertracker som inte riktigt vill fungera med full tilt nu?

 

Hud kommer upp, men endast preflop-stats sparas. Inga postflop stats.

 

Lirade dessutom 1250 händer nyss, slutade på ett par hundra $ +, men pt säger -$17.

 

Hur kan jag åtgärda detta problem? Främst hud problemet. :cry:

 

kryssat i rutan "save my hand histories"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har någon solid info på skattefrågan, visst skulle FTP upp med en ekvivalens till pokerstars.eu inom kort?

 

PokerStars.eu är inte skattefritt, för det första. Finns starkare argument för att det ska vara det men fortfarande inte skattefritt, trots att t.o.m tv-reklam säger så.

 

Och yepps det kommer ett ftp.eu.

 

Edit;

Precis, se till att spara HH.

PokerTracker bör väl komma med en update snart och då får man ladda in historiken igen.

 

Fungerar redan nu för mitt PT4. Kör senaste stabila uppdateringen, icke beta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan någon klargöra vilka promotions som gäller? Det har varit så mycket info och frågor så allt känns bara väldigt oklart nu när sidan gått live igen. Jag spelar vidare på ett gammalt konto om det innebär någon skillnad.

 

1) Är $200 bonusen i Bonus Account rutan ($2 increment) helt gratis och bör "claimas" direkt?

2) Finns det några deposit bonus codes? Gäller det endast "deposit" eller även transfer från PS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan någon klargöra vilka promotions som gäller? Det har varit så mycket info och frågor så allt känns bara väldigt oklart nu när sidan gått live igen. Jag spelar vidare på ett gammalt konto om det innebär någon skillnad.

 

1) Är $200 bonusen i Bonus Account rutan ($2 increment) helt gratis och bör "claimas" direkt?

2) Finns det några deposit bonus codes? Gäller det endast "deposit" eller även transfer från PS?

 

1 Jag hade också en 200$ bonus när jag godkände den så fick jag 3 veckor på mig att "cleara" den.

2 Det här har jag ingen aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars.eu är inte skattefritt, för det första. Finns starkare argument för att det ska vara det men fortfarande inte skattefritt, trots att t.o.m tv-reklam säger så.

 

Och yepps det kommer ett ftp.eu.

 

Edit;

 

 

Fungerar redan nu för mitt PT4. Kör senaste stabila uppdateringen, icke beta.

 

FTP.eu kommer vara motstånd som FTP.com ? Eller blir det ett fristående nätverk ala stars.fr ?

 

Jovisst, att stars.eu inte var helt i de gröna vet jag men man har iaf mindre risk att åka dit än .com, ingen har väl åkt dit ännu på .com och man skulle väl kunna urskuldra sig en hel del pga reklamen?

 

 

edit: gud så tiltande, har ett konto på FTP till min pokermail, men kommer inte ihåg login, men den vägrar ju skicka username på mail, måste skriva in både username och mail för att få logininfo typ, jag kommer ihåg psw men ej login... arghhhhh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTP.eu kommer vara motstånd som FTP.com ? Eller blir det ett fristående nätverk ala stars.fr ?

 

Jovisst, att stars.eu inte var helt i de gröna vet jag men man har iaf mindre risk att åka dit än .com, ingen har väl åkt dit ännu på .com och man skulle väl kunna urskuldra sig en hel del pga reklamen?

 

 

ftp.eu kommer fungera som pokerstars.eu gör i nuläget.

 

Enligt skatteverkets definition för skattefritt så måste spelet var anordnat inom EES/EU, Isle of Man som stars och ftps servrar ligger på numera är inte inom EES/EU.

 

Rätta mig om jag har fel, vet att det finns ett par som har ännu bättre koll.

 

En sak som är säker är däremot är att man inte kan agera som det är skattefritt iaf.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTP.eu kommer vara motstånd som FTP.com ? Eller blir det ett fristående nätverk ala stars.fr ?

Definitivt inte fristående.

 

edit: gud så tiltande, har ett konto på FTP till min pokermail, men kommer inte ihåg login, men den vägrar ju skicka username på mail, måste skriva in både username och mail för att få logininfo typ, jag kommer ihåg psw men ej login... arghhhhh

Borde inte vara omöjligt att lista ut. Har du inte kvar gamla mejl från Full Tilt? Eller hand history-filer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara mitt pokertracker som inte riktigt vill fungera med full tilt nu?

 

Hud kommer upp, men endast preflop-stats sparas. Inga postflop stats.

 

Lirade dessutom 1250 händer nyss, slutade på ett par hundra $ +, men pt säger -$17.

 

Hur kan jag åtgärda detta problem? Främst hud problemet. :cry:

 

har samma problem, kommit på nån lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det står på fulltiltpoker.com att dom fortfarande har en insättningsbonus, går den att fixa genom att skicka över från pokerstars?

 

Skickade över min starsdeg till mitt FTPkonto, kunde sen aktivera bonusar under "bonusar" i menyn. Så borde funka då jag inte cashade in någonting på FTP utan bara hade det som fanns på kontot + starsdegen.

 

Sen har jag ingenaning om rakesystemet, tycker det verkar ganska värdelöst. Tror jag iaf :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara mitt pokertracker som inte riktigt vill fungera med full tilt nu?

 

Hud kommer upp, men endast preflop-stats sparas. Inga postflop stats.

 

Lirade dessutom 1250 händer nyss, slutade på ett par hundra $ +, men pt säger -$17.

 

Hur kan jag åtgärda detta problem? Främst hud problemet. :cry:

har samma problem, kommit på nån lösning?

 

Nej det har jag inte :roll: Skriv gärna om du själv löser det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...