Gå till innehåll

Unibet


edde13

Recommended Posts

Är det bara jag som stör mig på att..

 

Tar ut pengar från min pokerklient till mitt visakort, pengarna studsar in på mitt unibetkonto var på det aktiveras någon form utav sportspelsbonus..

Tar ut 10k 1k av dessa låses å jag får 1k i nån bonus å spela sportsbetting med.

Har alltså bara 9k som går att ta ut å mitt uttag går ej igenom

 

För då låser unibet bonussumman :shock:

 

Är 3e gången detta händer för mig nu, å varje gång blir jag lika irriterad:twisted:

 

Det mest störande är att jag aldrig spelar på sport på unibet, har aldrig velat ha nån bonus där, aldrig vetat om denna bonusen osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som stör mig på att..

 

Tar ut pengar från min pokerklient till mitt visakort, pengarna studsar in på mitt unibetkonto var på det aktiveras någon form utav sportspelsbonus..

Tar ut 10k 1k av dessa låses å jag får 1k i nån bonus å spela sportsbetting med.

Har alltså bara 9k som går att ta ut å mitt uttag går ej igenom

 

För då låser unibet bonussumman :shock:

 

Är 3e gången detta händer för mig nu, å varje gång blir jag lika irriterad:twisted:

 

Det mest störande är att jag aldrig spelar på sport på unibet, har aldrig velat ha nån bonus där, aldrig vetat om denna bonusen osv..

 

Fick samma skit i torsdags, spelade några turneringar på unibet halvklonka och skulle ta ut så för jag över till baskontot och direkt låser sig en viss summa som jag inte kan ta ut. I mitt fall gjorde det inte sådär jättemycket utan kände jag kunde avvara det för lite betting men ändå på nått sätt irriterande att det blir per automatik. Sen på denna var det sinnessjuka omsättningskrav, typ 15ggr bonusbeloppet. Värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...