Gå till innehåll

SAJT: iGame.com


Partneransvarig

Recommended Posts

Ja men nu gjorde jag det igen...

 

Hej igen ManiaCAA,

 

Ge mig gärna ditt log in eller Fast Poker alias på iGame så ska jag dubbelkolla varför du aldrig fick spinsen första gången.

 

 

- Ca 2 timmar kvar tills tävlingen stänger! Hur många mål kommer vi att få totalt från kvällens 8 Champions league matcher?

 

100 Freespins till Porsche Cayman Fast Slot i prispotten till den som gissar rätt!

 

Lycka till

 

 

Sami

iGame.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej iGame!

 

Jag har ett gäng utbetalningar som fortfarande står pending efter 24 timmar. har heller inte mottagit någon bekräftelse mail på att jag gjort uttagen. Har även försökt få kontakt med er på support@igame.com men inget svar där heller, ännu. Hur lång tid tar det att få svar från er?

 

Jag gissar förövrigt på 25 baljor kväll! :-)

 

 

Hälsningar

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej iGame!

 

Jag har ett gäng utbetalningar som fortfarande står pending efter 24 timmar. har heller inte mottagit någon bekräftelse mail på att jag gjort uttagen. Har även försökt få kontakt med er på support@igame.com men inget svar där heller, ännu. Hur lång tid tar det att få svar från er?

 

Jag gissar förövrigt på 25 baljor kväll! :-)

 

 

Hälsningar

Daniel

 

 

Hej Daniel,

 

Kan du skriva ner ditt användarnamn , IGT Poker eller Fast Poker alias här så ska jag undersöka närmare på detta ?

 

Lycka till ikväll!

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami

iGame.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen ManiaCAA,

 

Ge mig gärna ditt log in eller Fast Poker alias på iGame så ska jag dubbelkolla varför du aldrig fick spinsen första gången.

 

 

- Ca 2 timmar kvar tills tävlingen stänger! Hur många mål kommer vi att få totalt från kvällens 8 Champions league matcher?

 

100 Freespins till Porsche Cayman Fast Slot i prispotten till den som gissar rätt!

 

Lycka till

 

 

Sami

iGame.com

 

Mitt login är ManiaC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt login är ManiaC

 

Hej igen ManiaCAA,

 

Jag har nu kontaktat våran support. Dom kommer att se till så att du garanterat får dina intjänade freespins om du har mött dom korrekta insättningskraven plus att jag har bett dom att undersöka varför du inte fick dina freespins första gången så att detta inte händer igen.

 

Vänliga hälsningar,

 

Sami

iGame.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens mål-tävling slutade på 21 mål! Värt att notera är att Zlatan Ibrahimovic lyckades sätta ett av dom och har nu gjort totalt 30 mål i Champions league, imponerande!

 

Jag vill gratulera våran vinnare Limmet som gissade rätt på 21 mål och vinner hela 100 freespins till våran Fast Slot där första priset är en Porsche Cayman. Limmet- Kan du skriva ner ditt iGame.com användarnamn eller Fast Poker alias här så ska jag se till så att ditt konto blir krediterat med 100 freespins på en gång. Om du inte har ett iGame konto ännu så kan du registrera det här.

 

Spelaren som har fått den högsta vinsten på ett spin när tävligen avslutas efter den 30 November vinner en Porsche Cayman!

 

Man samlar in free spins till Fast slotten när man spelar Fast Poker. För varje €1 i betald rake så får man 1 free spin. Man kan inte köpa till sig spins utan dessa behöver rejkas in eller så kan man göra som Limmet och vinna freespins genom special tävlingar som den vi hade igår kväll.

 

Värt att nämna är att vi just nu har en special kampanj med Poker.se/Pokerforum.nu där man kan få extra free spins direkt i samband med en insättning. All info om det special erbjudandet kan du läsa om här.

 

Grattis igen Limmet och till dina 100 freespins. Hoppas du vinner Porschen nu oxå!

 

/ Sami

iGame.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort tack!

 

Kommer ni ha någon leaderboard där man kan se vad "ledande" spin är för tillfället?

 

 

Hej Limmet,

 

Dina 100 freespins är nu aktiverade på ditt iGame konto.

 

Ja, du kan se vem som har den högsta vinsten just nu på Porsche Fast Slotten i Fast Poker lobbyn. Han som leder just nu har vunnit €3000 och har just nu ledningen på Porsche Cayman bilen. Högsta vinsten på Fast slotten är €5000 så chansen finns fortfarande att vinna fina pengar plus bilen.

 

Lycka till!

 

 

/ Sami

iGame.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag flyttade vi över iGame till det större pokernätverket Microgaming!

 

Detta innebär ett utbud på fler spel, fler spelare, större turneringar och större prispooler. Vi kommer såklart att fortsätta att erbjuda er fina bonusar och kampanjer så att ni får ett extra värde av att spela Poker på iGame.

 

Just nu så kan alla spelare, nya som gamla få en första insättningsbonus på 200% upp till €1000. Man har 60 dagar på sig att spela in hela bonusen och den gäller på allt spel på Microgaming nätverket, cashgames, sit n gos och turneringar. Du kan läsa mer om bonusen här.

 

Vi har även ett nytt lojalitetsprogram där du kan tjäna upp till 30 % cashback. Mer info om detta här.

 

Har du inget iGame konto ännu? Skapa det här och börja spela direkt!

 

- Sami

iGame

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är dags för Champions league fotboll ikväll och imorgon så vi kör en ny mål tävling där en lycklig vinnare kan få en splitterny Porsche Cayman!

 

Vi anordnar en måltävling för kvällens 8 matcher och en till för morgondagens 8 matcher.

 

Gissa på antalet mål det blir totalt från kvällens 8 matcher i Champions League och morgondagens 8 matcher separat. Den som gissar rätt vinner 50 freespins från respektive dag/tävling till våran Porsche slot där vi ska ge ut en Porsche Cayman till en lycklig vinnare!

 

Den som gissar rätt på antalet mål eller kommer närmast vinner freespinsen. Om flera personer gissar rätt så delas freespinsen mellan vinnarna. Tex om 2 spelare gissar på 12 mål totalt för kvällens matcher och vinner tävlingen så får dom 25 freespins var och så vidare.

 

Lycka till och hoppas att vinnaren från denna tävlingen även vinner Porschen!

 

Denna mål tävling är endast tillgänglig här på Pokerforum.nu så varsågoda och börja gissa.

 

T.ex:

 

Tisdag: 12 mål (50 freespins i potten)

Onsdag: 13 mål (50 freespins i potten)

 

Man får skriva ner sitt förslag på totalt antal mål en gång per spelare.

Tävlingen för kvällens matcher stänger klockan 20:45 och tävlingen för morgondagens matcher stänger imorgon klockan 20:45!

 

 

iGame har nu flyttat till Microgaming nätverket. Detta firar vi med att erbjuda alla våra existerande och nya spelare med en första insättningsbonus på 200% upp till €1000!

 

Har du inget iGame konto ännu? Skapa det här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är dags för Champions league fotboll ikväll och imorgon så vi kör en ny mål tävling där en lycklig vinnare kan få en splitterny Porsche Cayman!

 

Vi anordnar en måltävling för kvällens 8 matcher och en till för morgondagens 8 matcher.

 

Gissa på antalet mål det blir totalt från kvällens 8 matcher i Champions League och morgondagens 8 matcher separat. Den som gissar rätt vinner 50 freespins från respektive dag/tävling till våran Porsche slot där vi ska ge ut en Porsche Cayman till en lycklig vinnare!

 

Den som gissar rätt på antalet mål eller kommer närmast vinner freespinsen. Om flera personer gissar rätt så delas freespinsen mellan vinnarna. Tex om 2 spelare gissar på 12 mål totalt för kvällens matcher och vinner tävlingen så får dom 25 freespins var och så vidare.

 

Lycka till och hoppas att vinnaren från denna tävlingen även vinner Porschen!

 

Denna mål tävling är endast tillgänglig här på Pokerforum.nu så varsågoda och börja gissa.

 

T.ex:

 

Tisdag: 12 mål (50 freespins i potten)

Onsdag: 13 mål (50 freespins i potten)

 

Man får skriva ner sitt förslag på totalt antal mål en gång per spelare.

Tävlingen för kvällens matcher stänger klockan 20:45 och tävlingen för morgondagens matcher stänger imorgon klockan 20:45!

 

 

iGame har nu flyttat till Microgaming nätverket. Detta firar vi med att erbjuda alla våra existerande och nya spelare med en första insättningsbonus på 200% upp till €1000!

 

Har du inget iGame konto ännu? Skapa det här!

 

 

Dagens €1000 välkomst Freeroll har nu börjat!

 

Registreringen för frirullen stänger om 15 minuter.

 

Turneringen heter "iGame 1k Welcome Freeroll".

 

Du hinner fortfarande med. Skapa ditt konto här!

 

Glöm inte att gissa på antal mål till kvällens matcher för att ha chans på Porsche Cayman bilen!

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...