Gå till innehåll

.


FilppuDIF

Recommended Posts

Upp med lite grafer osv från diverse siter du spelat på då :roll: . Annars lär du nog aldrig få någon som stejkar dig. Sen kan man ju tycka att du borde börja om högstadiet alternativt mellanstadiet för att lära dig skriva/stava istället för att sitta och söka stejk. Men det må då vara en annan femma ;p, nåväl hoppas du får någon vänlig själ som skänker dig några svenska riksdaler.

 

 

mvh,

Albin 6c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med lite grafer osv från diverse siter du spelat på då :roll: . Annars lär du nog aldrig få någon som stejkar dig. Sen kan man ju tycka att du borde börja om högstadiet alternativt mellanstadiet för att lära dig skriva/stava istället för att sitta och söka stejk. Men det må då vara en annan femma ;p, nåväl hoppas du får någon vänlig själ som skänker dig några svenska riksdaler.

 

 

mvh,

Albin 6c

+1

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahahah lär er Skådespelare på internet.ni behöver inte tjaffsa om en sån här sak :P. ställde en helt vanlig fråga om detta. så blir det bråk direkt. och jag har blivit känd på att inte skriva normalt men jag kan skriva normalt.så jag gör mig bara till och spelar dum dummare en tåget som dig speltorsk :P. säger han som inte ha nå pengar själv.///////Poker kungen av alla :P.:-):-D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja varna skarpt för denna människa. Hans liv går ut på att leka parasit på Fb och spammar en massa tävlingar och skit. Hans största dröm i livet är att få vara med i Big Brother. Han kommer maniskt att förfölja er.

 

 

 

 

HAHAHAHA DU ÄR JU BLÅST PÅ RIKTIGT Big brother suger kuk = NER LAG Så gå lägg dig. du tror verkligen allt är sant som står på nätet då kan du hälsa hem efterblivna jävel.:-P:mrgreen::roll::shock:8-):rolleyes::lol::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med lite grafer osv från diverse siter du spelat på då :roll: . Annars lär du nog aldrig få någon som stejkar dig. Sen kan man ju tycka att du borde börja om högstadiet alternativt mellanstadiet för att lära dig skriva/stava istället för att sitta och söka stejk. Men det må då vara en annan femma ;p, nåväl hoppas du får någon vänlig själ som skänker dig några svenska riksdaler.

 

 

mvh,

Albin 6c

 

 

Säger han som fösökte tigga av mig hahahahahhahaha gå lägg dig grabben

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med lite grafer osv från diverse siter du spelat på då :roll: . Annars lär du nog aldrig få någon som stejkar dig. Sen kan man ju tycka att du borde börja om högstadiet alternativt mellanstadiet för att lära dig skriva/stava istället för att sitta och söka stejk. Men det må då vara en annan femma ;p, nåväl hoppas du får någon vänlig själ som skänker dig några svenska riksdaler.

 

 

mvh,

Albin 6c

 

Psykiatrin i Dalarna måste verkligen ha fullbelagt för tillfället. Säter går på knäna då du fortfarande tillåts springa ute. Sök hjälp Robin och det är med all väl mening. Hur går det med frirullarna på 24h förresten?

 

Du måste söka hjälpt efter som du stalkar mig och vet att jag har spelat Freeroll för flera år sen. spelar på Svenskaspel och pokerstars inget annat våga möt mig på Fredag om du vågar nej just ja du är pank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll er ifrån språkpolisandet är ni snälla. Däremot vill jag på förekommen anledning påpeka för FilppuDIF att vi inte tolererar stake-tiggerier. Seriösa förfrågningar är okej, och den här tråden får stå kvar, men inget spammande på andra ställen / bloggar / andra trådar.

 

 

 

 

 

Vill Gärna att du tar bort denna Tråd efter att Jison300 har gått övergränsen med HAT BRÅK OCH KRÄNKANDE. FÖR INGET TING Så fixa bort denna lär er humor ni tror jag menar allvar men denna fråga tråd. har blivit steakad 4 5 gånger och då har det gått bra :P. men av randoms folk som man inte känner knappats man måste lära känna personen först :P. som hultsfred grabbbarna och. polare :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med lite konkreta bevis då att du sitter och trycker på mer flis än oss "fattiga tiggare" eller vad du kallade mig/oss. Dvs lite smarriga graphs eller whatever.

Sen får jag nog ta tillbaka det där om att skicka tillbaka dig till mellanstadiet, det var nog alldeles för snällt. Misstänker (ganska starkt) att det är en retardation av något slag inblandad och du ingenting kan rå för. Så man ska ju inte sparka på dom som ligger ner.

Haha vadå jag tigger från dig? Har aldrig snackat med dig, sök hjälp.

 

All lycka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste söka hjälpt efter som du stalkar mig och vet att jag har spelat Freeroll för flera år sen. spelar på Svenskaspel och pokerstars inget annat våga möt mig på Fredag om du vågar nej just ja du är pank.

 

Får nog stå över penis mätningen på fredag, då jag till skillnad från dig har ett jobb att sköta. Kan tyvärr inte livnära mig på pokern som du. Men jag önskar dig lycka till med liret och ditt framtida kändisskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...