Gå till innehåll

Orkar du hela vägen?


Redbet

Recommended Posts

Vi testar ett nytt format på Redbet med start i morgon. Kampanjen är tänkt att passa alla typer av spelare! Är du ensam att orka hela vägen så blir €3,000 dina, genom att rejka endast €1 om dagen.

 

Reglerna är mycket enkla.

 

Spelaren som under längst period genererar minst €1 om dagen på Redbet Boss Poker tar hem prispotten på €3,000. Svårare är det inte!

 

Om tävlingen fortfarande pågår fram till den 1:a april 2013 kommer den att avslutas, och alla spelare som fortfarande är med i matchen delar då lika på €3,000. Men så fort du är den enda som efter X antal dagar orkat rejka €1 om dagen, varje dag, tar du hem €3,000!

 

Tävlingen startar i morgon, den 10e oktober!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att förtydliga lite extra så behöver du alltså inte anmäla dig eller aktivera något för att ta del av Last Man Standing.

 

Alla spelare är automatiskt med i kampanjen utan att aktivt gör något. Allt som krävs att du genererar minst €1 på Boss Media varje dag - så länge som möjligt.

 

Frågor välkomnas alltid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en polare som hoppade på en sån tävling fast det gällde att rejka på slots. Nu har de snart hållt på ett år... Just saying...

 

Ja, utan "cap" så kan det nog ta lite väl lång tid. Vi har valt att sätta stopp för kampanjen 1a April, så det inte spårar ur helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP. Inte längre vilseledande markandsföring

 

Det är tekniskt sett helt möjligt att det blir så många spelare i slutändan, ja.

 

Det man får ha i åtanke är att detta är en Redbet-exklusiv (Redbet Boss Media exklusiv till och med) kampanj och inte något som går över hela nätverket.

 

Nu vet jag faktiskt inte till 100% vilket resultat denna kampanjen kommer att ge - men jag skulle i alla fall gissa på att det inte är många som klarar hela vägen. Vi får se helt enkelt. Varje dag kommer vi att uppdatera en lista med alla spelare som fortfarande klarat av rejkkraven.

 

Edit: Jag ändrade den meningen något i huvudposten, kan väl hålla med om att den gav lite väl mycket hopp. Jag vill inte på något sätt vilseleda någon med falsk marknadsföring. Rätt ska vara rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul idé, men detta kommer resultera i en rakeback på max 20%.

 

Men grattis ändå, ni tjänar moneyz!

 

Hehe, tackar! 20% är inte allt för illa ju! Lägg på ordinarie 30% + eventuell insättningsbonus så har du ju supervärde :)

 

Ja, gör vi förlust på den så är det ju fail. Jag tror och hoppas den passar några spelare i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, tackar! 20% är inte allt för illa ju! Lägg på ordinarie 30% + eventuell insättningsbonus så har du ju supervärde :)

 

Ja, gör vi förlust på den så är det ju fail. Jag tror och hoppas den passar några spelare i alla fall!

 

Nja, glöm inte att dessa 20% är cappad på €170.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt vad gnälliga folk är nu för tiden... va glada istället för att redbet erbjuder 3k euro i extravärde.

 

+1

 

Fattar inte heller vad problemet är??

Skit i att lira varje dag om ni inte är intresserade.

WP till redbet som är en av få sidor som faktiskt försöker göra lite roliga tävlingar och races för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon!

 

Härligt med lite diskussion!

 

Jag kan väl som avslutning bara klargöra ännu en gång att jag inte haft för avsikt att på något sätt lura in någon i denna kampanjen med hjälp av falsk marknadsföring. Absolut inte. Hela grundidén med detta formatet är att det till slut bara ska vara en "Last Man Standing" som tar hem hela prispotten.

 

Om det efter nästan ett halvår(!) är flera spelare som klarat av att generera €1 rake varje dag, 174 dagar i sträck (5 månader och 23 dagar), utan att missa en. enda. dag - då har vi valt att sätta stopp för kampanjen och låta spelarna dela lika på prispotten.

 

Nu har jag varit så transparent att inte ens Janne Josefsson ska kunna gräva fram några ugglor i mossen :-) Svart på vitt.

 

Idag startar vi alltså. Lycka till alla som tänkt ge det ett försök!

 

Här hittar ni kampanjsidan

 

...och Tack för de fina orden om vår support, perfekt att värma upp dem med en onsdagsmorgon som idag :) (dem älskar när dem får positiv kritik)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...