Gå till innehåll

FilppuDIF Kändast på Pokerborden


FilppuDIF

Recommended Posts

Tjooooooo då har man skaffat en Poker dagbok också va på tiden. sitter här mitt i natten ska till tallin i dag och snackar på skype med pokernördar som johansmb och NissePisse :P. och Runk [borttaget namn].Johan ska sticka snart till Malta :P. på Poker sm så Det kommer bli extra kul Därför jag skaffa poker blogg här :P. så kan ni följa kungen av dalarna 2 kungar från darlana som sagt :P. ÄLSKAR NISSE SKRATT :P. HAHAHA :P.:-P:twisted::mrgreen::shock:8-):oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjooooooo då har man skaffat en Poker dagbok också va på tiden. sitter här mitt i natten ska till tallin i dag och snackar på skype med pokernördar som johansmb och NissePisse :P. och Runk Matz Svensén.Johan ska sticka snart till Malta :P. på Poker sm så Det kommer bli extra kul Därför jag skaffa poker blogg här :P. så kan ni följa kungen av dalarna 2 kungar från darlana som sagt :P. ÄLSKAR NISSE SKRATT :P. HAHAHA :P.:-P:twisted::mrgreen::shock:8-):oops:

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns hedrande att bli omnämnd med fullt namn av en person jag inte känner eller någonsin har mött/pratat med! Allt för att någon lade till Mr. Filppu i en skype-konversation som jag knappt deltog i, mycket hedrande!

 

Jag tror nog att den har DBn blir den mest läsvärda på hela pf... lätt! Det kanske borde bli en well?

 

Jag har några frågor som jag gärna vill ha svar på;

 

1. Hur ser en vanlig dag ut för dig samt hur mycket poker spelar du?

2. Du håller uppenbarligen på DIF, hur känns det att IK Oskarshamn vann i sthlm mot "er"?

3. Vem är den allra allra allra kändigasteste kändisen du har träffat?

 

Jag ser potential här! :-D

 

Ha det gött och lycka till vid borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har några frågor som jag gärna vill ha svar på; Svar till SantaonTil

 

1. Hur ser en vanlig dag ut för dig samt hur mycket poker spelar du? Vanlig dag ser ut att man vaknar typ 11.30 eller 12.00 i bland på Lunchen :P. Sen går man tippar en V4a = Trav eller nått och käkar världens godaste Kycklingmacka i Bärke. Sen tar man det lungt väntar in kvällen och helgen ochsoftar lite spelar inte så mkt poker på nätet men men

2. Du håller uppenbarligen på DIF, hur känns det att IK Oskarshamn vann i sthlm mot "er"? 2 Det känns helt förjävligt just nu av oss Djurgårdare men tror vi kommer Vända Tränden snart helt sjukt nog dock känner jag ju Marcus Sörensen i DIF Nr 66 :P. nya Mario Lemiux :P.om ni kommer i håg mario :P. som sagt det kännns för jävligt men tror vi kommer nå kvalserien endå :P. eller va tror du ?

3. Vem är den allra allra allra kändigasteste kändisen du har träffat?Kändisgaste kändisarna är nog Johan elmander Kim källström Olof Mellberg Sebbe larsson. dom man har träffat och Erik karlsson och zetteberg :P.:-D Trevlig vecka nickname på pokerstars är Filppu8788 och svenskaspel är Filppu87 bara in kolla om jag lirar nått /Filppu RF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har några frågor som jag gärna vill ha svar på; Svar till SantaonTil

 

1. Hur ser en vanlig dag ut för dig samt hur mycket poker spelar du? Vanlig dag ser ut att man vaknar typ 11.30 eller 12.00 i bland på Lunchen :P. Sen går man tippar en V4a = Trav eller nått och käkar världens godaste Kycklingmacka i Bärke. Sen tar man det lungt väntar in kvällen och helgen ochsoftar lite spelar inte så mkt poker på nätet men men

2. Du håller uppenbarligen på DIF, hur känns det att IK Oskarshamn vann i sthlm mot "er"? 2 Det känns helt förjävligt just nu av oss Djurgårdare men tror vi kommer Vända Tränden snart helt sjukt nog dock känner jag ju Marcus Sörensen i DIF Nr 66 :P. nya Mario Lemiux :P.om ni kommer i håg mario :P. som sagt det kännns för jävligt men tror vi kommer nå kvalserien endå :P. eller va tror du ?

3. Vem är den allra allra allra kändigasteste kändisen du har träffat?Kändisgaste kändisarna är nog Johan elmander Kim källström Olof Mellberg Sebbe larsson. dom man har träffat och Erik karlsson och zetteberg :P.:-D Trevlig vecka nickname på pokerstars är Filppu8788 och svenskaspel är Filppu87 bara in kolla om jag lirar nått /Filppu RF

 

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoooooooooo alla glada hem kommen Från tallin har inte mått så bra därför jag inte gjort många inlägg hehehe :P. men men grymt kul i Tallin vade alla fall plussade en del på maskinerna som sagt dubblade 144kr på poker maskinerna 2 gånger :P. sen på söndagen i hallstahammar så plussade man 580 kr :P. på jackvegas maskinen så kallas nu hedan efter Dubbel Kungen :P. heheheh :P. så har ju RUNK Matz som ni kanske mins anställt mig på Pokerstars på doms homegames hultsfred pokerklubb heter den :P. så om ni vill snacka på skype kan ni adda mig på FilppuDIF87pluss han ska stejka mig på Pokerstars Runk matz senare i kväll eventuelt via homegames som vi lirade i Måndags :P förra veckan :P. MEN Ska se till och vinna lite så man kan dela Procent med han denna gång :P.hadde otur sist åkte på QQ Mot KQ Sjukt noggggggg träffar Fjollan K PÅ Riven. ovanligt eller ?:oops::roll::mrgreen:8-):shock::-):lol::rolleyes:;-) ;-) :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej sötnos, har en liten fråga förfan. Lever du på din onlinepoker/betting? Om inte vart fåru all the money ifrån?

Läst allt möjigt om dig på nätet, kan bli intressant detta.

All lycka!

 

mvh,

Tjoooooo Bre brorsan. tack för du läser om mig du kanske är mitt fans men som sagt.men Allt som står på Nätet om mig är inte sant ATT JAG HAR Gjort det och det och det har även fått en kändisskvaller tråd på flashback. dom ljuger till och att jag har gjort det och att jag är bråttsling lixom.knappats annars skulle jag inte sitta här idag. Har aldrig gjort ett Rån aldrig gjort misshandel aldrig gjort nå olagligt.Bara sjuka SKUMMA Typer som kommerterar. på nätet ENDA JAG VILL ÄR ATT BLI KÄND KÄNDIS ELLER POKERKÄNDIS :P. JAG SKA Lyckas :P. ger inte upp hoppet tack för mig :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...