Gå till innehåll

Vann entry till Northern Ireland Charity Poker!


drc

Recommended Posts

Vann ett entry till ovanstående turnering på Ladbrokes.

 

Priset var ett entry för 2000$ + 1000 $ i accomodation and airfair money.

 

De ordnar dvs inte resan åt en.

 

Efter att ha tittat lite på resfeber och mrjet etc så verkar det inte gå flyg till Belfast från Sverige. Är det någon som flygit dit förut och vet något flygbolag som åker dit (helst direkt).

 

Det var ett par till svenskar som också kvalificerade sig.

 

Var det någon som brukar hänga här ? I så fall gör er tilll känna så att jag kan höra hur ni ska göra.

 

* Kortar ner rubriken lite - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej inte acid. Kolla på förstaplatsen så ser du (inte för att det är något speciellt att komma etta när det är flera priser av samma nivå - det är mer allin*all som gäller när priserna är klara.). Vill inte skrika ut mitt nick.

 

Det var bara 58 men det var rebuys och addon för halva priset.

 

Jag gjorde varken rebuy eller addon eftersom jag inte riktigt har bankrulle för att kasta tusenlappar till höger och vänster.

 

En storspelare - square7 - gjorde 19 rebuys.

 

Jag lyckades ändå.

 

Jag gick ditt via en 32 $ sattelit. Skulle inte betala 320 dollar rakt av för att delta om inte förstapriset var exceptionellt intressant för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har bott en längre stund i Norra Irland (Derry), skicka ett pm om det är något speciellt du vill veta :)

 

Angående resa så föreslår jag att du reser med Ryan till London och connectar till Belfast från där. En annan möjlighet är att du tar dig till Dublin och tar bussen där ifrån, lite trist dock men helt klart en upplevelse.

 

Men men, skicka ett pm om du har några andra frågor!

 

 

Mvh

J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan viktig grej är ju att du ber någon coacha ditt turneringsspel än del. Kolla om inte nusse, ector eller någon kan ge dig lite vägledning vad gäller finalbordsstrategi. Mitt intryck är att du betar för lite, synar för lite och checkar för mycket i de situationerna. Åtminstone har jag spelat som om du gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan viktig grej är ju att du ber någon coacha ditt turneringsspel än del. Kolla om inte nusse, ector eller någon kan ge dig lite vägledning vad gäller finalbordsstrategi. Mitt intryck är att du betar för lite, synar för lite och checkar för mycket i de situationerna. Åtminstone har jag spelat som om du gjorde det.

 

Jag har ofta haft goda resultat när jag hamnat vid finalbord (online) men det kan säkert bero på att jag hållt mig utanför potter och haft tur.

 

Jag spelar säkert för konservativt och avvaktar tillfällen men ofta är blindsen så förbannat höga att man måste sätta hela sin stack på spel så fort man spelar en pott.

 

Det är i alla fall härligt att du tror at jag kommer komma till finalbordet :lol:

 

Tack för tipset - det är bra med konstruktiv kritik så nu vet jag åtminstone hur du har uppfattat mig vilket säkert då andra gör också.

 

Det finns så många områden att jobba på i ens spel när man spelar olika pokerformer,turneringar och cahsgames FL,PL och NL. Shorthanded fullbord etcetera att det är lätt att allt flyter ihop till en enda sörja ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...