Gå till innehåll

Husngs från 20€-50€+ innan januari


HeadsDown

Recommended Posts

Hallå!

 

Tänkte starta en DB för att motivera mig själv.

 

Jag lirar 20€ turbo husngs just nu pga. för mycket slack och runbad den senaste tiden.

 

Kommer ha som mål att få in minst 100h per månad och göra allt jag kan för att vara rullad och slå 50€ innan året är slut.

 

Mål för denna vecka från och med nu är 27.8h

 

GLGL alla 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort GL! Vilka/vilken site spelar du på?

 

Stort tack :)

 

Stars.fr och snart winamax förhoppningsvis, har någon liten slant på ipoker som ska in där men råkade sätta in med mitt visa-kort sist och har ingen kamera att skicka in bild med.

 

edit: såg precis att jag har lirat 1.8h ed reg speeds, inte konstigt att det går så segt blää

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ugh glömt uppdatera, var på stranden och glassade med några öl osv. igår och det ena ledde till det andra och slutade med att jag låg fastklistrad i soffan, proppmätt framför peep show.

 

Idag har jag inte heller spelat allt för mycket, ska ut och ta någon öl och ha det mys ikväll 8-)

 

537cjs.jpg

 

Ska testa att lira utan HUD ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUD på HU-SnG är inget att ha imo.

Gör mer skada än nytta tror jag. Har spelat €50 - €200 nu i 4 år utan HUD och känner inget behov heller. Notes på spelare man spelar mycket mot är dock värt en del.

 

Misstänkte det, kände att jag spelade mycket bättre idag, testade pga. att jag fick en känsla av att jag spelade mycket sämre när jag tittade för mycket på statsen.

 

När jag tittar tillbaka ser jag även att ungefär när jag började använda hud så har resultaten blivit sämre, vilket är synd att det tog sån lång tid att bara att inse.

 

Notes skriver jag massvis av.

 

Tack för tipsen, uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...